Peki Bu Ruhsat Değişimi Kaça Patlar Ki ? Ve Yapmam Gerekenler Nedir ?_
Peki Bu Ruhsat Değişimi Kaça Patlar Ki ? Ve Yapmam Gerekenler Nedir ?_
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
arkadaşım usta bir kaynakçıya götür şaseyi ,
gaz altı kaynağı ile parça ekleyerek kaynak yapılsın taş gibi olur .
hiç gerek yok yeni şaseye veya ruhsatla falan uğraşmaya,
bazı (dikkat ediniz bağzı değil, "bazı") arkadaşlar olmaz, motorun dengesi bozulur falan demiş, çok komik sanki çin malı motorlar çok dengelide kaynak sonrası bozulacak dengesi !
Kaynak yapılan yer taş gibi olur da şasinin kırılmasına sebep olan etkenler şasinin diğer bölümlerini de zayıflatmış olabilir. Belki de şasi çürümeye başladı ve ondan kırıldı. Yani problemin sebebini tam bilmiyoruz, o yüzden en temizi şasiyi komple değiştirmek. Herkesin içi rahat olur.
Ruhsata işletmek ne ki, bu kadar ciddi bir olayı kaza yapmadan atlatmışsın, ona şükredip rutsatını çıkar. O kadar da zor değildir.
Arkadaşlar Kısaca Şöyle Diyim Sizler Bana Bir Fikir Verin Lütfen...
Şimdi Benim Motorun Muanesi Yok Bitti Yani Şimdi Yeni Şaşe Alıp Motoru Yaptıktan Sonra Muayeneye Gittiğim Motorun Şaşe Numarasına Bakalarsa Eee Yeni Şaşede Numara Yok İşte Ben Bunu Çözmeye Çalışıyorum Adamlara Nediycem Şaşe Kırıldı Şaşeyi Değiştirdik Mi Diycem Sizce İnanırlar Mı Yoksa Karakola Mı Götürürler...
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
arkadaşım bence hiç uğraşma astarı yüzünü geçer git o motoru trafikten düşür parça niyetine sat sonra başka makina al
şase kırık + muayne yok + ruhsatın değişicek + yeni şase + masrafların olucak ruhsata işleme muayne falan
motorun şasesi 180 tl ise motor çok pahalı bir motor değildir.
neden uğraşıyorsun kendinide sıkıntıya sokuyorsun ki.
Tekeriniz Taş Kaskınız Asfalt Görmesin Dostlar.
İşte motorumu SEVİYORUM hurdaya çıkarmak istemiyorum onun için çözüm arayışı içerisindeyim
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
Azrail 42 eğer şasiyi değiştirmek istiyosan bi zahmet trafik şube müdürlüğüne git prosedürü öğren. Muayeneyi zaten yaptıracaksın ondan kaçamazsın. Ruhsat değişimide 54 tl idi galiba. Sen en iyisi en yakındaki trafik şube müdürlüğüne git bütün detaylarıyla olayı öğren. Ondan sonra şasiyi değiştirip muayeneye gidebilirsin.
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
cin mallarinda cok olur bu olay.
motorsiklet değil MOTOSİKLET.
İlk Defa Karşılaştım Oda Kendi Motorumda Allah Daha Beterinden Saklasın Cümlemizi...
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
şaseyi yaptırmak banada pek güvenilir gelmedi nedense..
Şaşeyi Mecbur Değiştiricez Eski Şaşedeki Numarayı Alıp Yeni Aldığımız Şaşeye Perçinliycez Allah'ın İzniyle Yolumuza Bakıcaz Artık Aklımıza Başka Bişey Gelmez OLdu...
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
Yani Ruhsat Yenilemenin ÜCRETİNİ Bilmediğim için etraftaki arkadaşlarda Ruhsat Yenilemeye 300-350 Tl Yi Bulur Diolar Bi Ruhsat Yenileme İçin Devlet Bu Kadar İstiosa Bende Mecburen Başka Yollara Başvurmak Zorunda Kalıyorum
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
Şaşeyi Mecbur Değiştiricez Eski Şaşedeki Numarayı Alıp Yeni Aldığımız Şaşeye Perçinliycez Allah'ın İzniyle
demişsiniz fakat
Başına büyük bir sorun alabilirsin. Heleki muayeneye fln girecek olursa motor hemen farkederler . PArçinli plaka dışında direk şase borusuna noktalanarak yazılan asıl şase nosu var. Ve geçerli olan numara budur .Plakanın pek önemi yok aslen. Ve ben borudaki bir numarasa sağlıklı okunamıyor diye çok uğraştım. Halbuki tinerli bir bezle silselermiş okunuyormuş fakat hiç uğraşmıyor ve olumsuz rapor veriyorlar. Senin durumunda olay adliyeye sevk olur çok uğraşırsın.
Şaseyi faturalı bir şekilde satınalıp yine faturalı bir şekilde montaj yaptıracaksınız. Daha sonra (istanbulda itü yapıyor) belirlenmiş teknik bilirkişi ve kurum bunu tespit edicek ve sizi trafiğe yönlendiricek. Trafik gerekli belgeleri hazırlayacak. Eskiden yeni numara veriyorlardı artık o kalktı aynı numarayı veriyorlar. Sonra yine bu teknik bilirkişi yada kuruma gidip verilen belgelerle numarayı çaktıracaksınız. Biraz zaman alır. Masrafınızda sanırım 150 tl gibi olur . Süre olarak yaklaşık (istanbulda 2-3 hafta)
Kayşnak yaptırırken kullanılacak ucu şasenizin hangi alaşımda olduğu önömlidir örneğin 6061 aliminyum 5356 dolgu kullanılarak yapılır. kullanılacağı yer ısıya maruz kalıyorsa vs duruma dikkat edilir.kaynak esnasında belirli sıcaklık ve akım kullanılan uç kalınlığı faktörü vardır dolgu aralığına göre uç seçilir uç kalınlaştıkça akımda arttırılır tabi iki malzeme önce sabitleme kaynağı yapılır sonrası elinizdeki uç kalınlığında kanal açılır parça merkezine kadar bu işlem parçayı çevrelemelidir.yüzeysel olarak böyle...
hocam 4 yıllık konuyu hortlatmışsınız
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)