Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

intruder c800 vibrasyon problemi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    servise elinde bu yağlarla gittiğim zaman sana laga luga edecekler, üzerindeki resimlere yazıya bakıp "ooo bu racing yağı olmaz" diyecekler

    sorumluluk kabul etmeyiz diyecekler

    ama sen aldırma

    bunu sırf 3 liraya aldığı yağı sana 6 lira yazacağı için yapacak aklında olsun
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servise elinde bu yağlarla gittiğim zaman sana laga luga edecekler, üzerindeki resimlere yazıya bakıp "ooo bu racing yağı olmaz" diyecekler

    sorumluluk kabul etmeyiz diyecekler

    ama sen aldırma

    bunu sırf 3 liraya aldığı yağı sana 6 lira yazacağı için yapacak aklında olsun
    C 800 o kadar yüksek devirlere çıkıyormu ki bu yağa ihtiyaç duysun? Bu tür yağlar hem çok pahalı hemde alt devirlerde motoru korumayabilir. Benim bildiğim düşük devirli yüksek torklu makinalar için yarı mineral yağlar önerilir.

    Arkadaşım bence kullanım kitapçığında ne tür yağ yazıyorsa onu kullan. Adamlar bir şeyler biliyorlar ki kendi kitapçıklarında öneriyorlar.
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  3. #23

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    intruder c800 2007
    aslına bakarsanız satoyama arkadaşın mesajından sonra yaklaşık 1 saattir yağlar hakkında yazılar okuyorum.konu hakkındaki tek söylenen servis kitapçığında yazan değerlere sahip yağ kullanılması.
    kaldı ki zaten motorun üzerinde ya da kapağında genelde yağ cinsi yazar.gerçi ben şu an motorun yanında olmadığım için bakmadım yazıyor mu diye ama yazıyor diye hatırlıyorum.
    şunu da ekleyeyim:satoyama arkadaşın görüşünde olan çok insan var,fakat 15-50 yüksek sıcaklıktaki iklimler için daha uygun bir yağ imiş.sayesinde birşey daha öğrenmiş oldum.

  4. #24
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın....
    bu arada zamanında mektupla aşı oluyordu çocuklar..(zeki-metin)
    şimdi de net te tamir teşhis dönemi başladı...
    netten bu kadar dostum.yanımda olsa o motor anında görüntü yapardım.saat kaç olursa olsun

  5. #25

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    intruder c800 2007
    netten bu kadar dediğin hayat kurtarıyor dostum saol.dediğin gib allah korusun.

  6. #26
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Bujin çalışmadı diye motorun kitlenmez bu arada..Geçmiş olsun..

    Yağ konusunda da kesinlikle doğru düşünüyorsun..en doğrusu kitapçıkta yazan..

  7. #27
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Motor kilitlenir hemde çok kötü bir şekilde, çalışan tek silindir krankı aşırı zorlar ve belli bir haddeden sonra motoru kilitler
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  8. #28
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor kilitlenir hemde çok kötü bir şekilde, çalışan tek silindir krankı aşırı zorlar ve belli bir haddeden sonra motoru kilitler
    Ben aynı sorunla tamirciye gelen bir motor görmüştüm..
    O da motor kitlenmesinden bahsediyordu..Usta motor kitlenmez sadece aşırı zorlanır kabilinden laflar etmişti..Onu baz alarak yazdım bende..

  9. #29
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben aynı sorunla tamirciye gelen bir motor görmüştüm..
    O da motor kitlenmesinden bahsediyordu..Usta motor kitlenmez sadece aşırı zorlanır kabilinden laflar etmişti..Onu baz alarak yazdım bende..
    sorunumuz ustalar ve distribütörler zaten ha bide vergilerle canımıza okuyan devleti unuttum, hepsi güllük gülüstanlık olsa İtalya kadar çok kullanıcı ve sağlam motorlarımız olurdu
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  10. #30
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    C 800 o kadar yüksek devirlere çıkıyormu ki bu yağa ihtiyaç duysun? Bu tür yağlar hem çok pahalı hemde alt devirlerde motoru korumayabilir. Benim bildiğim düşük devirli yüksek torklu makinalar için yarı mineral yağlar önerilir.

    Arkadaşım bence kullanım kitapçığında ne tür yağ yazıyorsa onu kullan. Adamlar bir şeyler biliyorlar ki kendi kitapçıklarında öneriyorlar.
    yarı mineral değilde o yarı sentetik yada mineral olacak

    yağların pahalı olduğu doğru ama söz konusu olan motor buna değecek bir motor, ben bile bu yağları kullanıyorum.

    bu 3 yağıda denedim zamanında castrole verdiğim paralara çok üzüldüm

    yüksek devirli motorlarda parçalar arasındaki mesafe azaldığı için daha ince ve yüksek viskoziteli yağlar kullanılır racinglerde 5w-40 yada 10w-40 10w-50 yüksek hacimli racinglere yazın 15w50 koyulabilir

    şurası doğru düşük devirli makinalarda aşınma daha az olduğu için nineral yağ kullanıla bilir ama mineral yağların ömrü daha kısadır
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  11. #31

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    intruder c800 2007
    castrole verdiğim paraya acıyorum demişsin ama ben gerçekten bu yağlar arasındaki farkın kullanma sırasında anlaşılabileceğine pek ihtimal veremedim açıkçası.
    yani farklı markaların 10-40 yağları arasında nasıl bir fark var sence? ve bunu kullanırken nasıl ayırdederiz?


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)