Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

motor zor çalışıyor....

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Eylül 2008
    arkadaşlar karbüratörde bi takım sorunlar vardı bende değiştirdim.(bu arada çin150cc).sorunlar bitti ALLAH A şükür.ama biraz çekiş düşüklüğü ve sabah ÇLIŞTIRMA sorunu yaşıyorum.20-25 dk uraştığım oluyor.sorun sizce neden hrkse tşk.....(yağ 10-40 koyuyorum)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    İyi geceler.
    Motorunuzun özelliklerini yazarsanız daha net cevaplar alabilirsiniz. Eğer motorunuz scooter ise, elektrikli ve termostatlı olan jiglenizin bağlantısını unutmuş olabilir siniz? Ayrıca hava ayarınızı yeniden yapmanızı öneririm.

  3. #3
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Yakıt filitren kirlenmiş içini çıkar idare et yada yenisini alYakıt filtresi kirli olduğu için benzin otomatiği benzinin zor çekiyordur...
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  4. #4

    Üyelik
    04 Eylül 2008
    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi geceler.
    Motorunuzun özelliklerini yazarsanız daha net cevaplar alabilirsiniz. Eğer motorunuz scooter ise, elektrikli ve termostatlı olan jiglenizin bağlantısını unutmuş olabilir siniz? Ayrıca hava ayarınızı yeniden yapmanızı öneririm.
    tşk ederim motor scooter karbüratörün alt kısmında içinde yay olan bi vida var ucu iğne gibi hava ayarı omudur acaba

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 PM ----------

    Alıntı mach1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt filitren kirlenmiş içini çıkar idare et yada yenisini alYakıt filtresi kirli olduğu için benzin otomatiği benzinin zor çekiyordur...
    tşk ederim bunuda düşündüm ama normalde bi sıkıntı yok çalışırken o zaman kirli değildir heralde dedim

  5. #5
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı EVERRESTA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tşk ederim motor scooter karbüratörün alt kısmında içinde yay olan bi vida var ucu iğne gibi hava ayarı omudur acaba
    Evet o hava ayarıdır.
    Ama havayı fazlada kapatma bu seferde çok yakmaya başlar
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  6. #6

    Üyelik
    04 Eylül 2008
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet o hava ayarıdır.
    Ama havayı fazlada kapatma bu seferde çok yakmaya başlar
    tam karbüratörün seviyesindemi olmalı vidanın başı neye göre ayarlicaz?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 PM ----------

    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    elektrikli ve termostatlı olan jiglenizin bağlantısını unutmuş olabilir siniz?.
    bu nerde oluyor?bağlantıları fln

  7. #7
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı mach1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt filitren kirlenmiş içini çıkar idare et yada yenisini alYakıt filtresi kirli olduğu için benzin otomatiği benzinin zor çekiyordur...
    Evet...Hava ayarı bahsettiğiniz vida ile yapılır. Ama tecrübeli değilseniz, ayarı hassas olduğu için sonuç almanız biraz zordur. İdeal hava ayarı şöyledir. Hava ayar vidasını en sonuna kadar (sağa doğru çevirerek) sıkıştırın. Ardından 2.5 tur geri çevirin. Motorunuzun rölantisini biraz yükseltin. Motoru çalıştırın ve yavaş yavaş rölantisini düşürmeye başlayın. İdeal rölantiye geldikten sonra, gaz kolunu ani açıp bırakarak motorun boğulup boğulmadığını, gaz yemesini kontrol edin. Sorun varsa, hava ayar vidasını biraz daha sola çevirerek sorunu gidermeye çalışın. Rölantiniz bu esnada yükselebilir ve normaldir. Sorunlar ortadan kalktıktan sonra tekrar rölantiyi ayarlayın.

  8. #8

    Üyelik
    04 Eylül 2008
    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet...Hava ayarı bahsettiğiniz vida ile yapılır. Ama tecrübeli değilseniz, ayarı hassas olduğu için sonuç almanız biraz zordur. İdeal hava ayarı şöyledir. Hava ayar vidasını en sonuna kadar (sağa doğru çevirerek) sıkıştırın. Ardından 2.5 tur geri çevirin. Motorunuzun rölantisini biraz yükseltin. Motoru çalıştırın ve yavaş yavaş rölantisini düşürmeye başlayın. İdeal rölantiye geldikten sonra, gaz kolunu ani açıp bırakarak motorun boğulup boğulmadığını, gaz yemesini kontrol edin. Sorun varsa, hava ayar vidasını biraz daha sola çevirerek sorunu gidermeye çalışın. Rölantiniz bu esnada yükselebilir ve normaldir. Sorunlar ortadan kalktıktan sonra tekrar rölantiyi ayarlayın.
    tşk ederim....yararlı olacaktır inşaallah

  9. #9

    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    yamaha bws 100
    arkadaşım karburatörün hava ayarı ve hava filtresinden olabilir bujiyide değiştrmende fayda olabilir taş çatlasa 20 - 25 tl ye gelir
    [B]Yamaha BWS 100[/B]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler