myheart çok komiksin ama sen ya ,yada kendince espri yapıyon.ilk okuldan herhalde torpille mezun oldun!!!
apv41 abimiz bunun benzin otomatiğindende kaynaklı olabileceğini söylemiş ve bu motorlarda bunun hastalık olduğunu yazmış ama senin anlatmanla bu motorun benzin otomatiğinin olmadığını anladım vekatılıyorum.çünkü emme manifoldunun dibinden depoya giden bir hortum mevcut.şimdi sayın hocam sana geleyim.motora daha bir ay olmadı supap ayarı yapılalı.ısınınca hep stop ediyodu.tamirci arkadaşta sıkı olqabilir dedi.iyi o zaman yap deyince salladıkça salladı.50 mazeret gösterdi ve kendim yapmaya karar verdim.bu arada supap ayarı yapmadan öncede(2-3 gün)hiç çalıştıramadım.ve böylece kendimi motorla uğraşırken buldum
supap ayarı sıkı olabileceğine kanaat getirerek yapma kararı aldım.bu zamandada sorunu(çalışmama)bulabileceğimi düşündüm. supap ayarını üst ölü noktadayken emme10 eksoz 15 olacak şekilde sentil çakısıyla yaptım.haaa karbüratör ayarına gelince kurcalamadığım vida kalmadı
(tabiki hava ve rölanti vidası)bujimde ateşleme var,hatta kablosunu da bugün değiştirdim ama nafile(ngk çift tırnak,üstünden çıkanda aynıydıydı denso marka)hava ayarı ve rolantiyle oynamamın sebebide çalışan motorun hiç çalışmaması idi.bu arada karbüratör şamandıra ayarı nasıl bir durum,dışarıdan bir vidayla bozulacağını sanmıyorum(tabiki benimki tahmin,haa bu arada benim motorum eskiden beri yan sehpaya aldığımda 4-5 marşta alırdı,orta sehpadayken ise tek marş.belki bu size bir fikir verebilir)şuana kadar yaptıklarım bundan ibaret.dediğiniz son işlemleri yapıcam bakalım allah kerim.bir daha ki gelişmeleri tekrar yazarım(bu arada karbüratör tıkalıda benzin geçmiyomu dicem ama buji ıslanıyor)o yüzden çıkış yolum şu an için kapalı
bir de elektronik ünite ne gibi arızalara sebebiyet verebilir?bunu sormamın sebebi aküm bittiğinde arabadan takviye aldım bir kaç kere o yüzden soruyorum.ama ateşlemede mevcut.bakalım nasıl çıkacağız işin içinden .biraz uzun oldu ama kusura bakmayın