evet önce zinciri geçir sonra zincir gergisinin deliğinden bir lokma kolu vs. gergi paletini it eğer hala noktalar birbirine denk geliyorsa gergiyide tak ve kur sonra motoru bir kaç kere tam tur çevir hala her şey yolundaysa halletin demektir..
hocam çok hassas bir ayardır bu,bu ayarı sen yapamazsın yapsanda düzen tutturamazsın...günmüzdeki motosiklet tamircileri bile yapamıyor bizzat ben şahitim ..
abi bu gergi paleti nerede anlayamadım silindirde siyah yuvarlak bişey var zincirin ortasında kalıyo dışardan bi civata ile bağlı omu dediğin
abi niye yapamayalım arkadaşlar yardımcı olduktan ve bizdede bu heves olduktan sonra sonuçta yapanda insan
şimdi nasıl açıklasam bilemiyorum sen belliki motorunu ilk kez söküyosun gergi paleti ve zinicir gergisi ne onları sor bilen birine gerisi kolay öğrenemicek bişey yok kapasite meselesi anlarsın ya başkalarına bakma sen
abi senin verdiğin moral yeter evet gergi sanırım benim dediğim çünkü onu sökünve zincir biraz gevşiyor zincirin ortasında zinciri alta üste doğru itiyor ve gerilme sini sağlıyor buna göre dediğin gibi tornavida falan takarım şimdi bu delikleri tut turup zinciri takınca ayarın olup olmadığını nasıl anlarız
anlatımla değilde,bu ayar yapılırken (bir ustadan)görmelisin ve daha sonra sen bunu pratiğe dökmelisin bence böyle daha kesin bir şekilde yaparsın..amacım senin moralini felan bozmak değil beni yanlış anlama..inşallah yaparsın başarılar sana...
noktalar birbirine denk gelicek sen ittiğinde sonra gergiyi tak kur motoru çevir bir kaç tur hala aynı yerdeyse noktalar ve sıkışma vs. yoksa oldu o iş
teşekürler abi amacın yardımcı olmak anladım ama burda öyle dediğingibi usta falan yok ilçe hepi topu 4-5 motor var
abi nasıl noktalar aynı yerdeyse motoru cevirince dişli döneceği için noktada yer değişecek nasıl kalacak aynı yerde sıkışma işini anladım
bir tornavidayıda bujiyi söküp pistonun üstüne sok piston ölü nokta en üst seviyedeyken yapman lazım zaten bu anlattıklarımın hepsini rasgele pozisyonda yaparsan herşey birbirine girer sabırla haraket et
eğer takılma sıkışma ve başka bi sorun yoksa vidaları güzelce sık tüm son kontrolleri yap kapak açıkken son kez sente ayarını kontrol et kapağı kapat ve bas marşa burada verdiğim bilgiler yardım amaçlı keşeke yakınında olsaydımda göstererek anlata bilseydim yanlış anlama sakın bi problem olursa beni suçlu gösterme ben istanbulda maxi motor özel servisin sahibiyim ok umarım çalışır motorun bir problem çıkarmadan kavuşursun ona
abi senin gibi iyi niyetli insanları neden suçlu çıkariyim sana minnettarım zamanını ayırdın bu forum bana çok şey öğretti bunuda öğretecek umarım çok sağulun(en nefret ettiğim cevap o olmaz ustaya götür)
aşkolsun ben suçlu çıkardma demedim be güzelim bi şeyi anla diye yazdım öyle bozmadan yapmayı öğrenemezsin bu altın kural ama illa bozulcak diye bişey yok tabi
::evil::[COLOR="SeaGreen"]HAYATIN ANLAMI "KADINLAR ve MOTORLAR"[/COLOR]:joker:
teşekkürler
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
sen komple motorun resmini çeksen belki daha net yardımcı olabiliriz. Ben motoru komple indirmiştim sen ne yaptın ?
::evil::[COLOR="SeaGreen"]HAYATIN ANLAMI "KADINLAR ve MOTORLAR"[/COLOR]:joker:
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)