Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

SENTE AYARI resimli

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600



    kırmızı ile işaretli yerde bi çeltik var egzantirik dişlisinin üstündede bi nokta ile baklava dilimi gibi bişey var şimdi bu nokta bu çeltiğe gelince zincirimi takıcaz lütfen yrdım




    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    08 Eylül 2008
    evet önce zinciri geçir sonra zincir gergisinin deliğinden bir lokma kolu vs. gergi paletini it eğer hala noktalar birbirine denk geliyorsa gergiyide tak ve kur sonra motoru bir kaç kere tam tur çevir hala her şey yolundaysa halletin demektir..

  3. #3

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ybr
    hocam çok hassas bir ayardır bu,bu ayarı sen yapamazsın yapsanda düzen tutturamazsın...günmüzdeki motosiklet tamircileri bile yapamıyor bizzat ben şahitim ..

  4. #4

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600
    Alıntı maxiatölye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet önce zinciri geçir sonra zincir gergisinin deliğinden bir lokma kolu vs. gergi paletini it eğer hala noktalar birbirine denk geliyorsa gergiyide tak ve kur sonra motoru bir kaç kere tam tur çevir hala her şey yolundaysa halletin demektir..
    abi bu gergi paleti nerede anlayamadım silindirde siyah yuvarlak bişey var zincirin ortasında kalıyo dışardan bi civata ile bağlı omu dediğin

    Alıntı ferhat_se adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam çok hassas bir ayardır bu,bu ayarı sen yapamazsın yapsanda düzen tutturamazsın...günmüzdeki motosiklet tamircileri bile yapamıyor bizzat ben şahitim ..
    abi niye yapamayalım arkadaşlar yardımcı olduktan ve bizdede bu heves olduktan sonra sonuçta yapanda insan

  5. #5

    Üyelik
    08 Eylül 2008
    şimdi nasıl açıklasam bilemiyorum sen belliki motorunu ilk kez söküyosun gergi paleti ve zinicir gergisi ne onları sor bilen birine gerisi kolay öğrenemicek bişey yok kapasite meselesi anlarsın ya başkalarına bakma sen

  6. #6

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600
    Alıntı maxiatölye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi nasıl açıklasam bilemiyorum sen belliki motorunu ilk kez söküyosun gergi paleti ve zinicir gergisi ne onları sor bilen birine gerisi kolay öğrenemicek bişey yok kapasite meselesi anlarsın ya başkalarına bakma sen
    abi senin verdiğin moral yeter evet gergi sanırım benim dediğim çünkü onu sökünve zincir biraz gevşiyor zincirin ortasında zinciri alta üste doğru itiyor ve gerilme sini sağlıyor buna göre dediğin gibi tornavida falan takarım şimdi bu delikleri tut turup zinciri takınca ayarın olup olmadığını nasıl anlarız

  7. #7

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ybr
    anlatımla değilde,bu ayar yapılırken (bir ustadan)görmelisin ve daha sonra sen bunu pratiğe dökmelisin bence böyle daha kesin bir şekilde yaparsın..amacım senin moralini felan bozmak değil beni yanlış anlama..inşallah yaparsın başarılar sana...

  8. #8

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600

  9. #9

    Üyelik
    08 Eylül 2008
    noktalar birbirine denk gelicek sen ittiğinde sonra gergiyi tak kur motoru çevir bir kaç tur hala aynı yerdeyse noktalar ve sıkışma vs. yoksa oldu o iş

  10. #10

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600
    Alıntı ferhat_se adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlatımla değilde,bu ayar yapılırken (bir ustadan)görmelisin ve daha sonra sen bunu pratiğe dökmelisin bence böyle daha kesin bir şekilde yaparsın..amacım senin moralini felan bozmak değil beni yanlış anlama..inşallah yaparsın başarılar sana...
    teşekürler abi amacın yardımcı olmak anladım ama burda öyle dediğingibi usta falan yok ilçe hepi topu 4-5 motor var

    Alıntı maxiatölye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    noktalar birbirine denk gelicek sen ittiğinde sonra gergiyi tak kur motoru çevir bir kaç tur hala aynı yerdeyse noktalar ve sıkışma vs. yoksa oldu o iş
    abi nasıl noktalar aynı yerdeyse motoru cevirince dişli döneceği için noktada yer değişecek nasıl kalacak aynı yerde sıkışma işini anladım

  11. #11

    Üyelik
    08 Eylül 2008
    bir tornavidayıda bujiyi söküp pistonun üstüne sok piston ölü nokta en üst seviyedeyken yapman lazım zaten bu anlattıklarımın hepsini rasgele pozisyonda yaparsan herşey birbirine girer sabırla haraket et

  12. #12

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600
    Alıntı maxiatölye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir tornavidayıda bujiyi söküp pistonun üstüne sok piston ölü nokta en üst seviyedeyken yapman lazım zaten bu anlattıklarımın hepsini rasgele pozisyonda yaparsan herşey birbirine girer sabırla haraket et
    evet abi onu biliyorum biston üst ölü noktada olacak ayarı yapın ca motoru bir iki tur çevireyim eğer takılmazsa çalıştırayımmı

  13. #13

    Üyelik
    08 Eylül 2008
    eğer takılma sıkışma ve başka bi sorun yoksa vidaları güzelce sık tüm son kontrolleri yap kapak açıkken son kez sente ayarını kontrol et kapağı kapat ve bas marşa burada verdiğim bilgiler yardım amaçlı keşeke yakınında olsaydımda göstererek anlata bilseydim yanlış anlama sakın bi problem olursa beni suçlu gösterme ben istanbulda maxi motor özel servisin sahibiyim ok umarım çalışır motorun bir problem çıkarmadan kavuşursun ona

  14. #14

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600
    abi senin gibi iyi niyetli insanları neden suçlu çıkariyim sana minnettarım zamanını ayırdın bu forum bana çok şey öğretti bunuda öğretecek umarım çok sağulun(en nefret ettiğim cevap o olmaz ustaya götür)

  15. #15

    Üyelik
    08 Eylül 2008
    aşkolsun ben suçlu çıkardma demedim be güzelim bi şeyi anla diye yazdım öyle bozmadan yapmayı öğrenemezsin bu altın kural ama illa bozulcak diye bişey yok tabi

  16. #16

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600
    Alıntı maxiatölye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aşkolsun ben suçlu çıkardma demedim be güzelim bi şeyi anla diye yazdım öyle bozmadan yapmayı öğrenemezsin bu altın kural ama illa bozulcak diye bişey yok tabi
    kesinlikle haklısın bu işler böyle öğrenilir biz işi teknik yapalım bozulursa bozulur canımız sağolsun önemli olan bilerek yapalımda

  17. #17

    Üyelik
    12 Şubat 2009
    Şehir
    ADANA
    dostum bak bu resimde motor sentede piston ü.ö.n. da eksantrik dişlisine bak üstteki delik emme alttaki delik egzos sende motorunu buna bakarak senteye getir aynen bu şekil bu benim motorum ben yaptım ve şimdi canavar gibi kaçıyor takıldığın bir konu olursa buralardayım kolay gelsin [IMG][/IMG]
    ::evil::[COLOR="SeaGreen"]HAYATIN ANLAMI "KADINLAR ve MOTORLAR"[/COLOR]:joker:

  18. #18

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600
    Alıntı dede350z adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum bak bu resimde motor sentede piston ü.ö.n. da eksantrik dişlisine bak üstteki delik emme alttaki delik egzos sende motorunu buna bakarak senteye getir aynen bu şekil bu benim motorum ben yaptım ve şimdi canavar gibi kaçıyor takıldığın bir konu olursa buralardayım kolay gelsin [IMG][/IMG]
    abi benimkinin sentesi farklı benim egzantirik dişlisi silindir üst kapakta resimde gördiğün gibi ve belirgin işaret resimde gösterdiklerim var büyük ihtimal orasıdır sente ama bakacaz

  19. #19
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    teşekkürler
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  20. #20

    Üyelik
    12 Şubat 2009
    Şehir
    ADANA
    sen komple motorun resmini çeksen belki daha net yardımcı olabiliriz. Ben motoru komple indirmiştim sen ne yaptın ?
    ::evil::[COLOR="SeaGreen"]HAYATIN ANLAMI "KADINLAR ve MOTORLAR"[/COLOR]:joker:


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)