Motorumda performans almak için subapla yayları değiştirmek yeterlimidir yoksa karburatörle egzantiriğinde değişmeside çok gereklimi motor Zn 125 Gy6
Motorumda performans almak için subapla yayları değiştirmek yeterlimidir yoksa karburatörle egzantiriğinde değişmeside çok gereklimi motor Zn 125 Gy6
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
güzel arkadaşım abicim yada kardeşim 125 cc lik motora nos dahi taksan yapacağı performans belli ve mondial . farz et ki o motor 150 -160 yaptı kalkışları patinaj cektı . uçak gibi oldu peki sonra o motoru nasıl durduracaksınız , kendi tabutunuzu kendiniz çakmayın
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
dostum şimdi benimde kafama takıldı bu olay sübap yaylarını yumuşatmak mı gerek yoksa sertleştirmek mi?
::evil::[COLOR="SeaGreen"]HAYATIN ANLAMI "KADINLAR ve MOTORLAR"[/COLOR]:joker:
Ayın konusu subaplar
Yayların sertliği ile motor devrinin alakası var (yüksek devirde rezonansa girip subap asılı kalır). Tabi 10000-15000 devirlere çıkmıyorsan, sertlik yumuşaklık kafana takılmasın.
Performans artırıcı direk bir etkisi yok.
dostum elbette ayın konusu sübaplar olmak zorunda çünkü hepimizin sübap ayarı kaçtı artık bu çin mallarından lanet olsun aldığım güne...
::evil::[COLOR="SeaGreen"]HAYATIN ANLAMI "KADINLAR ve MOTORLAR"[/COLOR]:joker:
Motordan performans istiyorsan komple kit alacaksın zaten yoktur,zaten motorunun fiyatı masraf ister.
Kit: Özel egsantrik,karbüratör,silindir-piston-krank-vites kutusu-zincir(kayış aktarma-komple ateşleme-komple fren-lastik-gerekirse alüminyum jant...
kelvar dıye bır kayıs varmıs nerden bulabılırım...?
herkesin derdi hız artırmak:D
oynamayın en iyi performans,
sizlerinde yapabılecegı en pratış iş,
DİŞLİLERLE OYNAYIN YETERLİ GELECEKTİR,
FAZLASI ZARAR...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
senin motor 100 - 125 fln yapar . 80 le gidersin gerektiğinde 80 ile giden arabaları geçersin . şehir içinde zaten öyle bir sorunun olmaz . Şehir dışında ise sen o motorla 100 le giden arabayı geçmeye kalk geçene kadar motor iyi ağlar . Bırak adamım boş yere keselenme , scooterla misketleri büyütmek miydi küçültmekmiydi unuttum ama misketlerle oynamak biraz performans - hız artışı veriyormuş
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Subap ve yaylarla oynaman için silindir kapağını değiştirmen gerekir
Aynı kapağa büyük subap biraz zor arkadaşım
[B]durmak yok... yola devam.....
[/B]
[COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]
Sırf silindir kapağı değişse ne olacak ki 80 olur 85 km/h (1303 kaplumbağa 1300 cc 'ye 1600cc silindir kapağı koymuşlar ,gerçek 1600cc yolda bana şamar atıyor.)
Sıkıştırma oranı azlıyor güç düşüyor ,hacim avantajı bir işe yaramıyor.
[B]durmak yok... yola devam.....
[/B]
[COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]
sen bence motoru değiştir
Kendin demişsin arkadaşım hangi kapaklar diye
O bahsedilen motorlarda jinlunun subaplar cheetaha göre daha ufak..
Aradaki performans farkıda bariz bir fark
Bikere sadece teknikle yürümez işler deneyeceksin göreceksin test edeceksin..
Ne olmaz denen şeyler yaptık çoğuda oldu
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)