49cc yi 110-125cc Yapmak...
-
11 Ağustos 2008, 22:51
#1
Arkadaşlar elimde 49 cc 4 vites bir şanzımanı olan bir jincheng motor var. Motor çin malı. İnternetden biraz araştırma yaptım aynı dış görünüm aynı marka aynı bloklarda ve boyutlarda sadece dışgörünümleri aynı içini bilemem bndeki aynı motorun 85cc 110cc ve 125cc lik olanları var. Bnde motoru aldığım yerin servisine gitdim böyleböyle dedim yükseltebilirmiyiz diye sordum. Onlarda benim motoru 120 125 cc lere çıkartabileceklerini söylediler ve bana söyledikleri fiyat açıkcası nerde ise sıfır bir 150cc motor fiyatı idi. Bnde yanaşmadım fzla. Arkadaşlar ben bu motorun tüm parçlarını, bu motorun 125 liğininde parçalarını tehemin edebilirim bn bu motoru 49cc den nasıl 110 yada 125 cc yapapbilirim hangi parçlarını değiştirmeme gerekiyor nasıl bir işlemler uygulamam gerekiyor. ...?? yrdım
Reklamlar
-
11 Ağustos 2008, 22:53
#2
onun gömleği incelsin devamlı hararet yap gör nasıl oluyo
Orgazma Dudak Büktürür
-
11 Ağustos 2008, 23:45
#3
aynı bolktan zaten yapılmaz. çap 2 katına çıkmak üzeredir yoksa ama sıfır 125 yada 110cc bloğuyla ve devamı getirilerek yapılır heralde.
-
11 Ağustos 2008, 23:56
#4
cc artışı yerine hp artışı olayına gir
bi chip tuning .. mr. turbo komple kit alınır .. haders yaptrırsın . çıkışa .. sonra dereceli egzantrik .. forged piston ve kol.. hava benzin karıştırıcısı .. motor içi karbon clean uygulaması .. bütün bunlar sana istenilern gücüfazlasıyla verecektir . azotuda hesaba katarsak . senin makina dynoda 300 450 hp arası bi güç verir krankta daha fazla güç alırsın .. fakat yolda hissedilen farklı olur..
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
12 Ağustos 2008, 00:04
#5
jesse adlı üyeden alıntı
cc artışı yerine hp artışı olayına gir
bi chip tuning .. mr. turbo komple kit alınır .. haders yaptrırsın . çıkışa .. sonra dereceli egzantrik .. forged piston ve kol.. hava benzin karıştırıcısı .. motor içi karbon clean uygulaması .. bütün bunlar sana istenilern gücüfazlasıyla verecektir . azotuda hesaba katarsak . senin makina dynoda 300 450 hp arası bi güç verir krankta daha fazla güç alırsın .. fakat yolda hissedilen farklı olur..
yawww jesse usta mükemmelsin ya.49 cc den senn gibi faydalanan bi insan daha yoktur.bu arada senn motoru 49 cc den 1100 cc ye çıkardığın doğrumu usta...
Orgazma Dudak Büktürür
-
12 Ağustos 2008, 00:05
#6
ben cc artışında degilim .. hp konuşurum (((((:
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
12 Ağustos 2008, 00:07
#7
jesse adlı üyeden alıntı
ben cc artışında degilim .. hp konuşurum (((((:
haa pardon(toparlamaya çalışıorum)ben yanlış anladım usta.1100 gibi hp alıyomussun makinadan ama 49 cc miş.doğrumu
Orgazma Dudak Büktürür
-
15 Ağustos 2008, 00:24
#8
jesse adlı üyeden alıntı
cc artışı yerine hp artışı olayına gir
bi chip tuning .. mr. turbo komple kit alınır .. haders yaptrırsın . çıkışa .. sonra dereceli egzantrik .. forged piston ve kol.. hava benzin karıştırıcısı .. motor içi karbon clean uygulaması .. bütün bunlar sana istenilern gücüfazlasıyla verecektir . azotuda hesaba katarsak . senin makina dynoda 300 450 hp arası bi güç verir krankta daha fazla güç alırsın .. fakat yolda hissedilen farklı olur..
(Herkeze ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum...)
Jesse; Hocam (300-450 Hp)aman ALLAH IM...:S:S:S
Bu bahsi geçen kitleri motora uygulasam bahsedilen yapılması gereken durumları yapsam uygulasam bana ortalam kaça patlar ve motorun ömründe ne gibi bir etkide bulunur?
-
23 Ağustos 2008, 13:32
#9
robokof kardesım 50 cc lık bı motoru sadece pıstonlarla 100 veya daha ustu yapamasınn pıston genısletmenınde bı sınırı var...en fazla 85 yaparsın oda cok asınmadan dolayı cok saglıklı ve uzun omurlu olmaz ama 85 lıkte yaparsan motorun hafıf olacagı ıcın 100 luk 125 motorları gecemsen bıle kafa tutarsın.sen guzel bı ustayla pıston,pıston koları felan guclendrılmıs krank yaptrırsan ve eger motoru cok zorlamasan cok kısa vadelı olacagını dusunmuyorum
-
23 Ağustos 2008, 13:49
#10
Süper Moderatör
devran31 mesaj yazarken uslubuna dikkat etmen gerekir, buranın bir seviyesi var.
Mesajını düznledim.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
23 Ağustos 2008, 13:50
#11
kardeşim bu uzun hıkaye,
tamamıylen motorun degısesı gerekır gıbı bısıyy,
grank'ına kadar parcaların,49 cc üzerinden hesaplanarak yapıldıgı için,
senın değiştirmedıgın her parca sorun yapacaktır,
buda şu anda bınebıldıgın motoruna bınememenden başka bişiye yaramayacaktır,
şöyle düşün,
gecekondu temeline 5 kat çıkmak gibi bişiy yanii,
illaki sorunları olacak ve motorla alakalı olacak,
başın çok ağrır,
boş ver,
gaza basınca seni gezdiriyorsa ne mutlu sana,
pek çok kişi 125cc lim motorunda dahi sorun yaşamakta,
elbette karar senındır,
senin malın sonuçta,
Kolay Gelsın...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
Arkadaşlar hekeze tekrardan teşekkür ediyorum. hacim büyütme işindne vazgeçtim 125 cc komple şanzuman bir motor alıcam bnm ufaklığı 49 cc liği söküp 125liği şaseye oturtmayı düşünüyorum... herkeze kolay gelsin......
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)