selam arkadaşlar motorumda oluşan bir sorun hakkında sizinde görüşlerinizi almak istedim.motorum birkaç gündür aşırı hararet yapmaya başlamıştı bunun sonucunda motor teklemeye zıplamaya başladı tabi harareti ben pekde farkedememiştim malum istanbulda havalar bayagı sıcak neyse karbüratörden şüphelendim tahliyeyi açıp benzini boşalttım bişey degişmedi depoda 4-5 lite benzin vardı komple boşalttım ve yeni benzin aldım gene aynı gazı çok verince motor bogulup devirden düşüyor gazı bırakıncada devriyaj çekili bile olsa direk istop ediyordu.eve zor geldim 25 km yol her ışıkda istop ede ede.yanımda yedek bujim vardı degiştirdim gene olmadı.ateşleme bobininden şüphelendim buji piposunu söküp kabloyu bujiye tutup marşa bastım vene göreyim ateşleme kesik kesik zulaya sakladıgım sıfır ateşleme bobinini taktım ateşleme gene aynı gazı kuvetli verince kuvetleniyor bırakınca kesiliyor kafama dank etti bu statör arızasına benziyordu.tabi dura kalka servise kadar götürdük motoru usta bunelan kızartma tavasına dönmüş motor kaç saattir yoldasın dedi. ozaman fark ettim motor gerçekden çok ısınmıştı.baktı motora evet statör atlama yapıyor degişmesi gerek dedi sebeb dedim aşırı hararetten statörün üstündeki vernik eriyip kısa devre yapmış peki neden hararet yapıyor motor dedim biraz daha inceledi motorun sesini falan dinledi blok açıldımı hayır dedim sente kaymış dedi hava filtresinin kutusundanda yag çıkınca sübap ayarında kaçmış dedi motor halen garanti kapsamında oldugu için çok bir masrafı olmayacagını söyledi .şimdi arkadaşlar bu anlattıklarımdan siz ne çıkardınız arızalar ve bulgular dogrumudur fikirlerinizi bekliyorum motor zealsun 250 gs 10.000 kmde ilgilenen arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim