Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

sente kayması

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    selam arkadaşlar motorumda oluşan bir sorun hakkında sizinde görüşlerinizi almak istedim.motorum birkaç gündür aşırı hararet yapmaya başlamıştı bunun sonucunda motor teklemeye zıplamaya başladı tabi harareti ben pekde farkedememiştim malum istanbulda havalar bayagı sıcak neyse karbüratörden şüphelendim tahliyeyi açıp benzini boşalttım bişey degişmedi depoda 4-5 lite benzin vardı komple boşalttım ve yeni benzin aldım gene aynı gazı çok verince motor bogulup devirden düşüyor gazı bırakıncada devriyaj çekili bile olsa direk istop ediyordu.eve zor geldim 25 km yol her ışıkda istop ede ede.yanımda yedek bujim vardı degiştirdim gene olmadı.ateşleme bobininden şüphelendim buji piposunu söküp kabloyu bujiye tutup marşa bastım vene göreyim ateşleme kesik kesik zulaya sakladıgım sıfır ateşleme bobinini taktım ateşleme gene aynı gazı kuvetli verince kuvetleniyor bırakınca kesiliyor kafama dank etti bu statör arızasına benziyordu.tabi dura kalka servise kadar götürdük motoru usta bunelan kızartma tavasına dönmüş motor kaç saattir yoldasın dedi. ozaman fark ettim motor gerçekden çok ısınmıştı.baktı motora evet statör atlama yapıyor degişmesi gerek dedi sebeb dedim aşırı hararetten statörün üstündeki vernik eriyip kısa devre yapmış peki neden hararet yapıyor motor dedim biraz daha inceledi motorun sesini falan dinledi blok açıldımı hayır dedim sente kaymış dedi hava filtresinin kutusundanda yag çıkınca sübap ayarında kaçmış dedi motor halen garanti kapsamında oldugu için çok bir masrafı olmayacagını söyledi .şimdi arkadaşlar bu anlattıklarımdan siz ne çıkardınız arızalar ve bulgular dogrumudur fikirlerinizi bekliyorum motor zealsun 250 gs 10.000 kmde ilgilenen arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Geçmiş olsun.Sente oyle durup durduk yere kaymaz aslında.
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  3. #3
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Sente ne yahu ?

  4. #4
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sente ne yahu ?
    Ben soracaktım aynısını ??
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  5. #5
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sente ne yahu ?
    bende soracaktım
    Orgazma Dudak Büktürür

  6. #6
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    ustanın söledikleri olası şeyler, filtreye yağ gelesi üst kapak deformesinden sübaplardan yada sübap lastiklerinden olabilri, aşırı hararetten sargının üstündeki korumanın ermieside ayrı bi olay malum çinli üretimlerde yaşanabilir
    ama yaşadığın sıkıntılara bakılırsa motoru bayaa sıkıştırıyorsun, motoru hava soğutmalı sanırım, bu sıcakalr da bu motosikletler sıkıştırılmaya gelmez, yağını her gün kpntrol etmelisin ve mümkün olduğu kadar zorlamamalısın..
    anlattığın işlemlerin nerdeyse tamamını garantiye sokmaları lazım, eğer sübap lastiklleri yada üst kapak sorunundan deilse filtreye yağ gelme hadisesi sübap ayarlarındandır, bu motorlar yazlık kışlık ayar gerektirebilir, belki onun için cüzi bi ücret ödersin..
    GKN MOTORS

  7. #7
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ustanın söledikleri olası şeyler, filtreye yağ gelesi üst kapak deformesinden sübaplardan yada sübap lastiklerinden olabilri, aşırı hararetten sargının üstündeki korumanın ermieside ayrı bi olay malum çinli üretimlerde yaşanabilir
    ama yaşadığın sıkıntılara bakılırsa motoru bayaa sıkıştırıyorsun, motoru hava soğutmalı sanırım, bu sıcakalr da bu motosikletler sıkıştırılmaya gelmez, yağını her gün kpntrol etmelisin ve mümkün olduğu kadar zorlamamalısın..
    anlattığın işlemlerin nerdeyse tamamını garantiye sokmaları lazım, eğer sübap lastiklleri yada üst kapak sorunundan deilse filtreye yağ gelme hadisesi sübap ayarlarındandır, bu motorlar yazlık kışlık ayar gerektirebilir, belki onun için cüzi bi ücret ödersin..
    evet dostum son günlerde biraz hor kullandıgım dogru.statörü garantiden degiştiriyorlar zaten ustayada biraz harçlık verdikmi tamamdır.ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.

    Alıntı huceyn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende soracaktım
    arkadaşlar sente ayarı piston için yapılıyor .şıkıştırma ayarı yani pistonun silindir içindeki ileri geri hareketinin en üst ve en alt seviyesini senkronize etmek için bu ayar kaçarsa yanma odasındaki benzin hava karışımı patlamadan kaçabiliyor buda performans kaybı benzin sarfiyatında artış daha ileri safhalarda pistonda delikler bırakabiliyor kötü bişey yani
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    haaaaa..

    gkn..

    çin motorları böyle sürekli arıza cıkarıyor bendeki hussarı sattığımın ertesi günü subab çakmış..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)