kayis surekli neden kopar???
-
arkadaslar motorum daha 5000 de ama su ana kadar 5 kere kayis degistirdim
her gecen gun kayisin kopma suresi azaliyo bir kayis aliyorum 10 15 gun sonra parcalanmaya basliyo ve eskiden 100 km hizda yag gibi kayan motor simdi 60 km yi gectigim zaman asiri titreme yapiyo bunun sebebi sizce nedir???
simdiden cevaplariniz icin cok tesekkurler,,,
Reklamlar
-
değiştirdiğin kayışın kalitesi ile alakalı olabilir titreme olayı.
Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn
-
senin debrıyaj balatası bıtmış bence. bide o varyator kapagının ıcındeki bilyaları kontrol ettır. sağlamsa gres yağla oyle geri koy.
-
karşı dişlilerinde sorun olabilir yada aldıgın kalitesiz bi kayış...
BABLO markalı kayışlar var en az 6.000 km garantili bn 8.000 yaptım artık yeter riske atmıyım dedim 3 gün önce değiştirdim takmasıyla 60 ytl ama ucuz olanlar var 2000 km yapıyo 35-40 ytl bnce dediğim kayışı al
-
kardeş kaçlık kayış takıyorsun bi sölesene numarasını
-
gokhan150zat adlı üyeden alıntı
karşı dişlilerinde sorun olabilir yada aldıgın kalitesiz bi kayış...
BABLO markalı kayışlar var en az 6.000 km garantili bn 8.000 yaptım artık yeter riske atmıyım dedim 3 gün önce değiştirdim takmasıyla 60 ytl ama ucuz olanlar var 2000 km yapıyo 35-40 ytl bnce dediğim kayışı al
dediin marka BANDO olmasın ayrıca 25 lira sirkecide genelde standart olulur 150lik motorlara 835 20 30 galiba
true love..
Drift Religion
-
valla bendede bando kayış var 12000 km yaptım hala sorun yok ne zaman kopar bilmem. ayrıca 60 çok bence kayışlar 15-30ytl arası değişiyo ve değişmekte çok kolay bende 60 çok vermişin.
-
kymco marka motosikletlerde kayış 25.000 de değişiyormuş diye duydum doğrumudur
-
sudabatmayanadam adlı üyeden alıntı
kymco marka motosikletlerde kayış 25.000 de değişiyormuş diye duydum doğrumudur
motorun kac cc olduguna baglı o aslında kayıs daha buyuk ve dayanıklı oluyo buyuk cc scooterlarda
true love..
Drift Religion
-
motorum asya ama kayislari mondialden aliyorum en azindan bir kayis 2000 km yapmasi lazim diye biliyorum ama neden boyle yapiyo bilmiyorum gunluk kilometrem 20yi gecmez 10 15 gunde parcalanip gidiyo
-
kayışla alakalı değil debriyaj balataları ile alakalıdır eğer bu kadar çok kopuyorsa. balatalardan biri veya birkaçı kırılmış ya da zarar görmüşse, kayış aktarmak yerine kayışı parçalıyor ve aynı zamanda bahsettiğin titreşime neden oluyor olabilir.
benim anlamadığım dışardan kullanıcı olarak biz bile bunun farkına varmışken gittiğiniz servislerden de hiç biri mi söylemedi böyle bir ihtimali, ya da ilgilenmediler mi?
-
hyr hic birsey soylemediler
-
variatör kasnakları yani variatörün kayışı tutan kısmı aşınmış üzerinde çizikler oluşmuştur bu neden le sürekli kayış koparıyorsun BANDO yada KEVLAR kayış alıp taktır acılmışken öndeki variatör baklalarına baktır asınmışsa onlarıda değiştir ha birde arka konik yani debriyaj kısmı onu açtır debriyaj balatasına baktır bitmişse onuda değiştir arka çanağın içinde tambur fren balatasına benzer bişi olacak debriyaj o dur (fren balatası 2 li, debriyaj balatası 3 lü dür.)sakın karstırmayın..
-
kaliteli bir kayış kullan bence yada kayış parçalanıor diosun biyere sürtmesin??
-
Bence de kayışla ilgisi yok gibi. Varyatör kasnaklarının yüzeyinde bir sorun olabilir.
-
birader hiç bi yere gitme takılan kayış sert ve esnekliği yoksa parçalanır. Euromak marka tavsiye ederim. birde deflarca dşyoruzki çin malı motorun asya mondial v.s. alana kadar 2. el al honda yamaha al. bu arada kayış yatağıda kayışın kopmasına sebep olur. çatlak varmı baktır genleşme varmıdır baktır. eksoz son susturucu ömrü çok az oluyor o motorların bu performans düşmesi tek başına kayıştan kaynaklanmaz
-
arkadaşım 1cısı kalıtesız kayış kulanmadan 2 cısı debrıyaj balatadan 3 su varyatör sıstenden bılyalarda sorun olabılır bunların hepsı normalse piston ve krankta sorun var demektır
-
varyatörlerle alakası yok debriyajla da alakası yok. bi şekilde kayış gereğinden çokçok daha çabuk aşınıyor. kasnaklara bakılması lazım.
kalitesiz kayış yan sanayı kayış almayın. kanuni'nin orjinal kayışı 52ytl bayi saatış fiyatı. benim motosikletin kayışını biz 16,000de değiştirdik o da içim psikolojik olarak rahat olmak için. kayışı söküp baktığımızda daha en ufak ezilme çatlama yoktu. isteyene satabilirim yani.
-
sudabatmayanadam adlı üyeden alıntı
kymco marka motosikletlerde kayış 25.000 de değişiyormuş diye duydum doğrumudur
grand dınk 250 var bende 17 bınde daha degısmedım ama uzun yola cıkacagım ıcın sıparısı verdım ..sılkara sordum 15 bın de degıstır dedıler bılgınıze..
-
parpiLiNe adlı üyeden alıntı
arkadaslar motorum daha 5000 de ama su ana kadar 5 kere kayis degistirdim
her gecen gun kayisin kopma suresi azaliyo bir kayis aliyorum 10 15 gun sonra parcalanmaya basliyo ve eskiden 100 km hizda yag gibi kayan motor simdi 60 km yi gectigim zaman asiri titreme yapiyo bunun sebebi sizce nedir???
simdiden cevaplariniz icin cok tesekkurler,,,
Kayışı mondialden alıyosan kopması gayet doğal. Kaliteli kayış tercih edersen kopacağını sanmıyorum. Biraz pahalıdır ama en az 10.000km gidersin. Ayrıca bi arkadaş bilyaları (tahrik burçlarını) gresle kapat demiş titreşim için. Hayır hayır hayır!!! Tahrik burçları greslenmez arkadaşlar. Greslenirse 2 günde toz tutar, toz tutarsa eskisinden daha beter olur. Bunu sadece bilgisiz, bisiklet tamircisinden dönme servisler yapıyor. Sakın sakın! O burçlar silindirik şeklini kaybettikten sonra atılır, yenisiyle değiştirilir. Eğer tam olarak yuvarlaklığını kaybetmiş burçları kullanmaya devam edersen tahrik burçlarının çalıştığı, yani ileri geri gittiği yol da bozuluyor zamanla. O parçayı da değiştirmen gerekiyor. Çok pahalı parçalar değil zaten. Bi tek kayış biraz para tutar.
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)