Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Çeneden Açılır Kasklar

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İzmir
    arama kısmını kullandım ama ya benim forumu kullanamadığımdan yada bi şekilde atladığımdan dolayı bu kasklar hakkında bilgi bulamadım..

    ben ls2 çeneden açalabilir kask almayı düşünüyorum.. almalımıyım güvenlik açısından yada kullanan arkadaşlar sıkıntılarını yazaiblirse ona göre fikir sahibi olmak istiyorum..
    şimdiden zaman ayırdığınız için teşekküler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sarıdev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150
    ls2 çene açılır kask kullanıyorum çok hafif boynu yormuyor AMA kalite açısından bence kötü şimdiye kadar çok şükür büyük bir kazam yok ama kaza esnasında çok sağlamlık göstereceğini sanmıyorum.TAVSİYE ETMEM.
    Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.

  3. #3
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    ben gdr kullanıyorum gayet güzel kilit sistemleri falan 1450 gr 2 hafta önce arkadaşım kaza geçirdi vede kaskı hayatını kurtardı ondada gdr vardı

  4. #4
    tombo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    çapırdı çıplak oldu SUZUKI GSR 600 K7
    Arkadaşlar kullanmayın bu çene açılır kaskları,kapalı kasktan başka ne çene açılır,ne yarım,ne de başka kask kullanmayın lütfen.

    Daha geçen avcılar e-5 te kaza yapan bir arkadaş düşük hızla düştü ve yüzü çenesi parçalanmıştı başlığını açtı okuduk hep beraber.
    Zippo's ve Raphae1 bunu beğendiler.
    dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım

  5. #5
    biglebowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Adana
    En iyisi tamamen kapali olani kullanmak tabi de; kaza aninda acilma olasiligi cok yuksek olsa da; ceneden acilanin kullanim rahatligini da gozardi edemeyiz sanirim. peki iyi bir markanin cene acilir kaskini alsak yine risk grubunda sayilir miyiz acaba?

  6. #6
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Kawasaki KLX250
    Alıntı biglebowski adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En iyisi tamamen kapali olani kullanmak tabi de; kaza aninda acilma olasiligi cok yuksek olsa da; ceneden acilanin kullanim rahatligini da gozardi edemeyiz sanirim. peki iyi bir markanin cene acilir kaskini alsak yine risk grubunda sayilir miyiz acaba?
    kazayı çene tarafından açıkken yaptığını düşünsene en iyisi fullface
    bu kawasaki bir başka dostummm

  7. #7
    tombo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    çapırdı çıplak oldu SUZUKI GSR 600 K7
    Ben de bunu anlamıyorum,neden dolayı rahatlığı gözardı edemiyoruz.Sürerken yüzümüzü gözümüzü açıpta gideceksek zaten neden takıyoruz ki?
    Hızımı düşürdüğümde açarım ferahlarım flan diye düşünüyorsan,o hızda başına birşey gelmeyeceğini, düşersen yüzünü çeneni burnunu vs. çarpmayacağını ön görebiliyormusun?
    İyi markayı aldığında açmayacakmısın? o zaman nesi koruyacak açık yüzünü bu iyi markanın ?
    Dahası kapalı kaskta da vizörünü açabilirsin ama bunlar benim kendi düşüncelerimdir tabiki İsteyen istediği ekipmanı kullansın,herkesin tuttuğu kendine
    dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    LS2'nin kapalı kasklarının kabuğu çok ince, korkutucu derecede esniyor. Bir yerden sonra kırılacak diye bıraktım. Eğer çene açılır kaskları da öyle ince kabukluysa, kaza esnasında kask bir yere çarpıp esnediğinde illaki kilitleri atar, atmazsa kilit teknolojisinde bir devrim olur Hem tek hareketle açılacak hemde esnetmeyle atmayacak olacak mümkün olduğunu sanmıyorum.

  9. #9
    biglebowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Adana
    Yaptigim yorumdan acik kaskla seyretmem gibi birsey anlasilmis. Hic aklima gelmemisti ama gercekten de bunu yapmak cok sacma olurdu Neyse bahsettigim kolayliklari soyle siralayayim.
    1)Durdun birine yol soracaksin. hooop aciver ceneden sor adresini
    2)Petrole girdin ama kaskini cikarmak istemiyorsun. problem yok, ac kaski ceneden
    3)Ozellikle sigara tiryakilerine birebir! Zirt pirt kaski cikarmana gerek yok.
    4)trafige takildin, trafik yurumuyor. vs ornekler cogaltilabilir...
    5)En onemlisini unuttum; fotograf cekmek icin durdugunda birebir!

  10. #10
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    LS2'nin kapalı kasklarının kabuğu çok ince, korkutucu derecede esniyor. Bir yerden sonra kırılacak diye bıraktım. Eğer çene açılır kaskları da öyle ince kabukluysa, kaza esnasında kask bir yere çarpıp esnediğinde illaki kilitleri atar, atmazsa kilit teknolojisinde bir devrim olur Hem tek hareketle açılacak hemde esnetmeyle atmayacak olacak mümkün olduğunu sanmıyorum.
    4 Yıldız almış bir kask için neden herkes bu kadar olumsuz düşünüyor aceba

    Yoksa ls2 rüşvet mi verdi sharp a
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  11. #11
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Yazin gunes gozlugu ile en kullanislisi cene acilir kasklardir. Kendi gunes vizorleri dandik gunes gozlugunden farksiz. Bircok avantaji var fakat 120 km uzeri hizlarda konfor kaybi oluyor.
    Yillardir cene acilir kullandigimdan kapali kask fena halde boguyor beni
    .
    Bir arkadas kaza yaptiginda fullface kaskin cene kismi parcalanip kopmustu. O olaydan sonra nadiren acik kask kullandim.

  12. #12
    tombo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    çapırdı çıplak oldu SUZUKI GSR 600 K7
    Bir motorcu olarak kaskın hatayımıza ne kadar zorluk külfet zahmet getirdiğini fark edememişim kusura bakmayın

    Kask çıkarıp takmak 3-5 saniye değil sanki bir ömür uğraşmış haberim yokmuş,sözlerimi geri alıyorum, siz bildiğiniz yoldan şaşmayın,umarım ihtiyacınız olmaz, en önemlisi bu dostlarım.

    dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım

  13. #13
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Tombo cabrio kask ariyorum, ustu acilsin yazin rahat olmazmi pufur pufur :p hard top, yada brandali olsa kisin kapat

    Bulamazsam sunroof taktirmayi dusunuyorum.
    Sinan Aksu bunu beğendi.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  14. #14
    tombo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    çapırdı çıplak oldu SUZUKI GSR 600 K7
    Senin elinden gelir usta ne arıyosun yaparsın sen patentini de al ama,sonra pişman olma önümüz yaz eyüpcüm
    dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım

  15. #15
    batubay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2009
    Şehir
    beşiktaş çarşı alayına karşı değilim ama
    Motosikleti
    mt-01
    getir olmadı keseriz onu jetle burak

  16. #16
    ramizan83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    BOZKIR/KONYA
    Motosikleti
    speed150 mc150 kuba125-12d wolf125 yenidenMC-X
    http://urun.gittigidiyor.com/garaj/d...izden-54246901,

    BU kaskı kullanan varmı acaba feyzogulları satıyor, ls2 diamond kapalı kaskım var çene açılır kask arıyorum gözlük kullandıgım için
    Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.

  17. #17
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Alıntı tombo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar kullanmayın bu çene açılır kaskları,kapalı kasktan başka ne çene açılır,ne yarım,ne de başka kask kullanmayın lütfen.

    Daha geçen avcılar e-5 te kaza yapan bir arkadaş düşük hızla düştü ve yüzü çenesi parçalanmıştı başlığını açtı okuduk hep beraber.
    Hocam o arkadaş çene kısmı açıkken kaza yapmıştı diye hatırlıyorum.
    Ben de senin gibi düşünüyordum.
    Ama daha sonra oturdum inceledim izledim araştırdım.
    Çene açılır kasklar, çene kısmı kapalı ve kilitli olduğu zaman,
    Full-Face kasklar ile aynı güvenliğe sahip.
    Ben hep "Lan iki tane menteşe tutuyor çeneyi vurduğumuzda dağılıp gider bu meret" diye düşünürdüm.
    Oysaki çene açılır kaskların mekanizmasının tasarımı,
    çeneden veya yandan alınan darbelerde, kaskın o kısmının parçalanmasını fiziksel olarak imkansız hale getirecek şekilde yapılmış.
    Bu güvenlik belgelerini ve yıldızlarını almış Çene açılır kaskların fullface kasklardan güvenlik olarak hakikaten bir farkı yok.
    Sinan Aksu bunu beğendi.
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  18. #18
    batubay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2009
    Şehir
    beşiktaş çarşı alayına karşı değilim ama
    Motosikleti
    mt-01
    http://sharp.direct.gov.uk/
    cene acılır kaskların testlerini inceleyin bence
    bana kalırsada cene acılır kasklar zayıf guvenlige sahip tombo arkadasıma katılıyorum bu konuda.

  19. #19
    tombo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    çapırdı çıplak oldu SUZUKI GSR 600 K7
    Alıntı excavatus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam o arkadaş çene kısmı açıkken kaza yapmıştı diye hatırlıyorum.
    Ben de senin gibi düşünüyordum.
    Ama daha sonra oturdum inceledim izledim araştırdım.
    Çene açılır kasklar, çene kısmı kapalı ve kilitli olduğu zaman,
    Full-Face kasklar ile aynı güvenliğe sahip.
    Ben hep "Lan iki tane menteşe tutuyor çeneyi vurduğumuzda dağılıp gider bu meret" diye düşünürdüm.
    Oysaki çene açılır kaskların mekanizmasının tasarımı,
    çeneden veya yandan alınan darbelerde, kaskın o kısmının parçalanmasını fiziksel olarak imkansız hale getirecek şekilde yapılmış.
    Bu güvenlik belgelerini ve yıldızlarını almış Çene açılır kaskların fullface kasklardan güvenlik olarak hakikaten bir farkı yok.
    İşte benimde demek istediğim bu,kaza yaptığında açıksa sonuç kötü oluyo,
    E o zaman açılmayacaksa ne diye açılabilir alınsın ki,adres sormak,sigara içmek vs. gibi durumlarda işe yarıyor ise tabi oda kullanıcıların kendi tercihidir.

    ---------- Post added at 12:00 ---------- Previous post was at 11:58 ----------

    Alıntı batubay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    getir olmadı keseriz onu jetle burak
    Saol canım ben almayım kapalı kasvetli dünyamda ben mutluyum
    dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım

  20. #20
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Burak bilirsin full ekipmansiz motorun ustune binmem. Ben Nolan'in ceneden acilir bir kaskini kullaniyorum. Sehir ici ulasim icin kullanan arkadaslara bu konuda hak vermemek imkansiz.

    Park yerinden cikarken
    park ederken
    geri geri almam gerektiginde
    durup adres sormam veya bufeden bir sey alip devam edecegimde
    sicak yaz gunlerinde 30 sn uzeri isiklarda beklerken acip ferahladigim zamanlarda
    uzerimi giyinirken motorun isinmasini beklerken kafamda durabilmesi avantajiyla

    vazgecemedigim bir ekipmandir cene acilir kask. Surus esnasinda acik olmasi gibi bir sacmalik aklima bile gelmedi takdir edersin. bu amacla alacak olan varsa ruzgardan kafasini nasil duz tutacagini sormak isterim
    Gökhan YAŞDAL


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)