Sormak istediğim bir şey var arkadaşlar ben motorumun son susturucu tüğplerini sökmeyi düşünüyorum. kelepçeli olarak montajlı vtx te son tüpler söksem ve sadece boru şeklinde kalsa nasıl olur acaba...
Sormak istediğim bir şey var arkadaşlar ben motorumun son susturucu tüğplerini sökmeyi düşünüyorum. kelepçeli olarak montajlı vtx te son tüpler söksem ve sadece boru şeklinde kalsa nasıl olur acaba...
Kötü olur...Orjinal egzozu bozma...Performans egzoz al...
hayır hayır egzozu bozmayacağım tüplü olan kısım kelepçeyle ayrılıyor sadece onu çıkartacağım istediğim zaman tekrar takarım yani susturuculu bir performans egsoz yerine öyle birşey yapsam nasıl olur onu merak ediyorum...
güzel bir uygulama olacagını düşünüyorum bahsettiginiz tarzdaki egzost cut off olarak tabir ediliyor bildigim kadarıyla rölatiyi de biraz asagıya cektiginizde kusursuz bir ses alabilirsiniz bütün dikkatler üstünüzde olacaktr devirsiz kullandıgınız gercekden cok hos bir ses verir. bence devirli kullanıldıgında da hos bir ses veriyor ama cevredeki insanlar rahattsız olabilir bu sesten. bu tercihin yanında motosikletinize uygun turn out susturucu da kullanabilirsiniz gayet tatminkar bir ses verecegini dusunuyorum bu uygulamanın da hatta aradıgım gibi bir virago buldugumda aynı uygulamayı bende yapacagım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=_vXqT...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=HmHZc...next=1&index=2
http://www.youtube.com/watch?v=VaLGH...eature=related
buları da inceleyebilirsiniz. asağı yukarı nasıl bir ses verecegi hakkında gayet acıklayıcı videolar.
whatever doesn't kill me, makes me stronger.
[QUOTE=Judgee;2144927] tercihin yanında motosikletinize uygun turn out susturucu da kullanabilirsiniz gayet tatminkar bir ses verecegini dusunuyorum bu uygulamanın da hatta aradıgım gibi bir virago buldugumda aynı uygulamayı bende yapacagım [COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------
bu konuda bilgi verebilirmisiniz biraz daha bu turn out susturucu nedir... nerden temin edilir yada nasıl yapılır gibi...
Son tüpleri söküceksiniz...Yani muffler denen zamazingoları söküceksiniz...Ama bence çok cırtlak bir seste gelebilir...Çünkü heatshild denen ısı kalkanı kaplamaların altında aslında orjinal egzoz borusu çok ince...Yani short-cut lar gibi boş geniş çaplı değil...Bu da cırtlak bir ses çıkarır tahminen...
üzerinide amyant bezle sarmayı düşünüyorum bütün krom parçalarını söküp...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 ----------
birde bu konuda deneyimli biri varsa motor ısımı birazda olsa düşürürmü bu trafiğie hafif gireyim fan susmuyor ve insanı bişiriyor egsoz çıkışının rahatlaması acaba ısıyı düşürümü
Dostum zamaninda ben de cok arastirdim... videolar izledim... insanlarin motorlarini dinledim...
Benim gordugum, son tupu cikarma, egzozu delme vb. islemler her zaman performans ve ses acisinan kotu sonuc veriyor... son tupleri cikardigin zaman cikan ses rolantide belki kulagina hos gelebilir ama devir biraz yukseldi mi, egzozu delik kurye motorlari gibi olacaktir... dusuk devirlerdeki tork kaybindan bahsetmiyorum bile... bence hic o islere hic girme
Benim tavsiyem Cobra egzoz alman... inan verdigin paraya degecektir... asagidaki linkten VTX + Cobra'nin farkli devirlerde nasil bir ses verdigine buradan bakabilirsin... ozellikle yuksek devirlerdeki sese dikkat et... cakma, ici bosaltilmis, son tupu cikarilmis vb. egzozlarla bu sesi elde etmek mumkun degil malesef...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ser-olsun.html
Umarim istedigin gibi bir sonuc alirsin
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
şöyle örnek vereyim Barış ı tanıyanınız vardır eski motosikleti virago 535i bilende http://www.youtube.com/watch?v=C_thE...layer_embedded
bu onun motosikleti ve turn out susturucuları. modelinize uygun susturucuları da ebay dan temin edebilirsiniz aslında bulundugnuz sehirde biraz arastırma yaptıkdan sonra da bulmanızın mümkün olacagını düşünüyorum. bence bu işe girişmişken sadece kelepceleri sökmekle yetinmeyin güzel bir susturucu temin edin ve keyfini sürün ama kelepceleri söker denerim begenmezsem tekrar takarım derseniz neden olmasın
whatever doesn't kill me, makes me stronger.
anladım teşekkür ederim ama onu alacağıma sanırım cobrayı tercih ederim ama hazır bugün pazar yapacak bişeyde yok ben bir deneme yapsam fena olmaz hemde vakit geçer...
enjeksiyonlu ise motorun hiç bulaşma bu işe... Karbüratörlü ise yurtdışından bulabilirsin...
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
vance&hines a da bir bak derim ben çok memnunum...Tok ve ahenkli sesi var
Evet, vance&hines da cok guzel ses verir. Goruntusu de cok guzel... Yalniz Turkiye'de cok pahaliya satiliyor... yurtdisinda Cobra ile vance&hines fiyatlari cok yakin ama burada ucurum var...
Bir de, sesi cok guzel olsa da, internetteki yorumlarda hypercharger ile kullanildiginda kotu ses verdigi yaziyordu... ben de hypercharger ile kullanacagim icin Cobra almistim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 ----------
Burada tam olarak ne demek istedin? Krom kaplamalarin kelepcelerinden bahsetmiyorsun degil mi? Tam hatirlamiyorum ama sokuldugu zamandan hatirladigim kadariyla, o son tupler egzoza ya kaynak ile tutturulmus ya da zamanla kayniyor... Bir de, krom kaplamalari sokmek icin bile motoru yukseltmen gerekiyor... kaplamalarin kelepceleri cok ters yerlerde... denedigin zaman ne demek istedigimi daha iyi anlayacaksin... kolay gelsin...
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
Bu da benden olsun
http://www.youtube.com/watch?v=2Gw807JpzRg
Ben hypercharger olayına pek sıcak bakmıyorum...Ne kadar doğru bilmiyorum ama silindir yuvalarının çok daha performanslı çalıştığı için daha çabuk aşındığnı okumuştum yabancı bir forumda,onların yalancısıyım...
Egzozlarin sesi cok basarili
Hypercharger konusunda ben de yurtdisindaki sitelerde bircok sey okudum... genelde bilen bilmeyen birseyler yaziyor... Hypercharger'in yaptigi, silindire daha cok hava ve daha cok yakit gondermek... bunu da egzantirik de dahil standart motor parcalari ile yapiyor... yalnizca karburator jet'leri degisiyor (daha kucuk jet'ler ile) ve karburator ignesi biraz daha yukari kaldiriliyor (1 pul) egzantitik vs. degismedigi surece bunun motora hicbir zarari olmaz diye dusunuyorum... bir ara "Honda daha guclu yapabilseydi yapamaz miyidi?" gibi sorular soranlar olmustu... emisyon vb. zorunluluklar nedeniyle yapamiyor
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
Pazar günü motorumun bütün susturucularını söktüm mükemmel bir sesi vardı ama fazlasıyla yüksekti yanına ben bile yaklaşamıyordum kulaklarımı kapamadan bunun üzerine cobrada karar kıldım zaten honda bayi ile görüştüğümde en iyi performansı cobrada alıyorlarmış diğerlerinden çekişten düşme yada başka sorunlar yaşadıkları olmuş umarım en yakın zamanda maddi imkanlarımı düzeltip egsozumu alabilirim...
umarım hersey gönlünce olur istedigin sesi elde edebilirsin
whatever doesn't kill me, makes me stronger.
arkadasımın yamaha crypton motoru var onun egsozun içindeki 3 tane susturucuyu 8 lik demirle içine sokarak kırdık çok hoş bir ses çıkıyor
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)