150'lik Motora Hava Filtresi???
-
Merhaba Yine Ben(sisteminizin Sorunlu Üyesi)
Bu sefer sormak istediğim motora hava filtresi takılıp takılamayacağı.Hetrke stak güzel olu rdiyoe ama bir de işin tekniği var tabiki.Mesela şimdi hava filtresinin nasıl bir faydası olur?Motora yan etkisi olurmu?Hızında nasıl bir değişim olur?
Şimdiden teşekkürler
Bir de motoru hızlandırmajkk için piston kapağımı ne açılıyormulşş bilgili ailerimiz onun hakkında da bahsederse sevinirim...
Kısaca benim istedğim motorumun hızını arttırmak..
Not:Şimdiki hızı 110 km
Ruhunu Değil Lastikleri Yak
Reklamlar
-
senin dediginden(hava filtresi) motorda zaten mevcut sen acaba acik hava filtresinimi sormustun ... valla acik hava filtresi benim bildigim kadariyla motora takabilirsin , sahsen ben bi cok 150 lik scooter da gordum performans artisi ise motorun gucuyle dogru orantili olarak artar sanirim yani motor cok guclu degilse performans artisida cok fazla olmayaaktir diyebilirim , ama denemeye deger bence, piston kapagi konusuada gelince , bildigim kadariyla yanma odasina gonderilen yakit miktarini artirarak motorun daha rahat, ve cabuk toparlanmasini sagliyor die biliyorum ben , benden bu kadar
-
Bu kadar mı?
Bİlmiyorum yardımcı oldun ama hla aynı bilgilerle kaldım ben :D
Teşekkürler
Ruhunu Değil Lastikleri Yak
-
bu konuda değişik görüşler olmasına karşın direk hava filtresi uygulaması yapıldığında karbüratörden yakıt / hava oranı düzenlenmediği zaman yeterli performansı alman zor.
performans = yakıt + hava olarak basite indirildiğinde giren hava miktarı ile orantılı olarak yakıtta arttığı zaman performansın artacaktır.
performans artışının motor aksamına yükleyeceği fazladan yükler hesaplanmadan bu şekilde modifiye yapılması çoğunlukla motorun erken bitmesine neden olabiliyor.
motor aksamı içinde özellikle krank piston ve biyel kolu performans artışından direkt olarak etkilenir. uzun km ler kullanmayı planlıyorsan olması gereken fabrika ayarları dışına çıkmamak en iyisi olduğu düşüncesindeyim. kullanılan malzemelerin dirençleri yaklaşık %10 tolerans ile hesaplanıp üretilir.
motordan %10 daha fazla güç alımı için yapılacak işlemler daha eşdeğer kategoride bir üst hacimli motorla aynı paraya geleceği için bence uygulanabilir değil.
çalışan sistemde değişiklik her zaman sorunları da beraberinde getirir.
motorunla mutlu ve mesut olman dileği ile
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
Anlaım teşekkürler...
Hayallerim yıkıldı :(
Ruhunu Değil Lastikleri Yak
-
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
karburatoru buyutup daha cok benzın verılırse motora ve dedıgın gıbı acık hava fıltresı takarsan farkı gorursun arkadasım denedı 150cc lık asya scooter suan 140 goruyor ama km de 17 kurus yakıyor senınkıde hemen hemen 10 kurus olması lazım hıc olmadı tak bıtane jawa motoru ıbren 170 180 olsun
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1184706190
kocaeli başiskele :bounce:
-
-
Ama bunun motora yararını taktırma fiyatını iyi bilen bi arkadaş yazarsa sevinirim...
Açıkça motora zararı olacak mı ayrıca 110 km ile giden motorum akç yapacak bilen birileri lütfen tüm - ve + larını yazarsa çook memnun olurum...
Şimdiden teşekkürler.
Ruhunu Değil Lastikleri Yak
-
13 Haziran 2007, 17:28
#10
Şimdi konu bayağı gerilemiş....
Criminal sen taktınmı herkeste var bu hava filtresinden motor baya güçlü sayılır modellerine göre!!!
Şimdi yani hava filtresi taktırmayayım öyle mi?
Hiç kimse denemedimi yazın bir şeyler!
Ruhunu Değil Lastikleri Yak
-
21 Haziran 2007, 13:24
#11
Kimse yaptırmıyormu motoruna....
Hiç kimseden ses çıkmıyor :S
Ruhunu Değil Lastikleri Yak
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)