Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

150'lik Motora Hava Filtresi???

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Yamoto 150T
    Merhaba Yine Ben(sisteminizin Sorunlu Üyesi)

    Bu sefer sormak istediğim motora hava filtresi takılıp takılamayacağı.Hetrke stak güzel olu rdiyoe ama bir de işin tekniği var tabiki.Mesela şimdi hava filtresinin nasıl bir faydası olur?Motora yan etkisi olurmu?Hızında nasıl bir değişim olur?

    Şimdiden teşekkürler

    Bir de motoru hızlandırmajkk için piston kapağımı ne açılıyormulşş bilgili ailerimiz onun hakkında da bahsederse sevinirim...

    Kısaca benim istedğim motorumun hızını arttırmak..

    Not:Şimdiki hızı 110 km
    Ruhunu Değil Lastikleri Yak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    04 Ocak 2007
    Şehir
    9 ay ankara 2 ay aywalik 1ay ordu :))
    Motosikleti
    Honda vfr800
    senin dediginden(hava filtresi) motorda zaten mevcut sen acaba acik hava filtresinimi sormustun ... valla acik hava filtresi benim bildigim kadariyla motora takabilirsin , sahsen ben bi cok 150 lik scooter da gordum performans artisi ise motorun gucuyle dogru orantili olarak artar sanirim yani motor cok guclu degilse performans artisida cok fazla olmayaaktir diyebilirim , ama denemeye deger bence, piston kapagi konusuada gelince , bildigim kadariyla yanma odasina gonderilen yakit miktarini artirarak motorun daha rahat, ve cabuk toparlanmasini sagliyor die biliyorum ben , benden bu kadar

  3. #3

    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Yamoto 150T
    Bu kadar mı?
    Bİlmiyorum yardımcı oldun ama hla aynı bilgilerle kaldım ben :D
    Teşekkürler
    Ruhunu Değil Lastikleri Yak

  4. #4

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    bu konuda değişik görüşler olmasına karşın direk hava filtresi uygulaması yapıldığında karbüratörden yakıt / hava oranı düzenlenmediği zaman yeterli performansı alman zor.
    performans = yakıt + hava olarak basite indirildiğinde giren hava miktarı ile orantılı olarak yakıtta arttığı zaman performansın artacaktır.
    performans artışının motor aksamına yükleyeceği fazladan yükler hesaplanmadan bu şekilde modifiye yapılması çoğunlukla motorun erken bitmesine neden olabiliyor.
    motor aksamı içinde özellikle krank piston ve biyel kolu performans artışından direkt olarak etkilenir. uzun km ler kullanmayı planlıyorsan olması gereken fabrika ayarları dışına çıkmamak en iyisi olduğu düşüncesindeyim. kullanılan malzemelerin dirençleri yaklaşık %10 tolerans ile hesaplanıp üretilir.
    motordan %10 daha fazla güç alımı için yapılacak işlemler daha eşdeğer kategoride bir üst hacimli motorla aynı paraya geleceği için bence uygulanabilir değil.
    çalışan sistemde değişiklik her zaman sorunları da beraberinde getirir.
    motorunla mutlu ve mesut olman dileği ile
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  5. #5

    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Yamoto 150T
    Anlaım teşekkürler...
    Hayallerim yıkıldı :(
    Ruhunu Değil Lastikleri Yak

  6. #6
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  7. #7

    Üyelik
    20 Nisan 2007
    Şehir
    kocaeli/başiskele/karsıyaka
    Motosikleti
    jawa white style 350 ve kuba kb100-6 cub
    karburatoru buyutup daha cok benzın verılırse motora ve dedıgın gıbı acık hava fıltresı takarsan farkı gorursun arkadasım denedı 150cc lık asya scooter suan 140 goruyor ama km de 17 kurus yakıyor senınkıde hemen hemen 10 kurus olması lazım hıc olmadı tak bıtane jawa motoru ıbren 170 180 olsun
    http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1184706190
    kocaeli başiskele :bounce:

  8. #8
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    My heart dostum tavsiyenle verdiğin internet sitesinden açık tip hava filtresi aldım.Boğaz çapı 42 mm.Ayrıca 52 ve 60 mm li boyları da mevcut.Ufacık ve kullanışlı birşey 2 sıra çelik tel içinde yıkanabilir policarbon filtre süngeri var.Fiyatı 15 lira.
    Boyutlarını kıyaslamanız için nokia 2100 telefonu yanına koydum.Ayrıca motora pislik girer diyen arkadaşlar için 50 watt spot ışığı altında filtrenin ışık geçirgenliğini görebilirsiniz.Bitmeden tüketin bu ürünü.Benm gibi motorunun altında yer kalmayanlar için ideal.Yarın motora da bağlayacam






    Adres bu:http://www.motogiyim.com/main/produc...&sub_cat_ID=54

    Kredi kartı ile aldım 3.5 lira kargo ücreti ödedim.Yol parası versem daha zahmetli ve pahalı olurdu.20 saatte elime geldi ürün

  9. #9

    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Yamoto 150T
    Ama bunun motora yararını taktırma fiyatını iyi bilen bi arkadaş yazarsa sevinirim...

    Açıkça motora zararı olacak mı ayrıca 110 km ile giden motorum akç yapacak bilen birileri lütfen tüm - ve + larını yazarsa çook memnun olurum...

    Şimdiden teşekkürler.
    Ruhunu Değil Lastikleri Yak

  10. #10

    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Yamoto 150T
    Şimdi konu bayağı gerilemiş....
    Criminal sen taktınmı herkeste var bu hava filtresinden motor baya güçlü sayılır modellerine göre!!!

    Şimdi yani hava filtresi taktırmayayım öyle mi?
    Hiç kimse denemedimi yazın bir şeyler!
    Ruhunu Değil Lastikleri Yak

  11. #11

    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Yamoto 150T
    Kimse yaptırmıyormu motoruna....
    Hiç kimseden ses çıkmıyor :S
    Ruhunu Değil Lastikleri Yak


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)