Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

kaskın içini genişletmek ve yıkamak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    cem_bloodz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul/Ortaköy
    Motosikleti
    Jawa250, CGL2003, CGL2005, GT250, Bajaj, YBR
    evet arkadaşlar abiler ablalar gün geçmiyor ki canım sıkılmasın bugün motorla işe geldikten sonra 2 tane çok güzel kız gördüm motoruma bakıyolardı bende dedim ki şöyle havalı bi şekilde kaskımı çıkartayımda özgüvenim tavan yapsın gözlüğü çıkarttım kaskıda çıkartıyodum ki kaskın yanakları kaşımdaki piercinge takıldı acıdan ağlamak üzereydim ve bu 1 değil 2 değil bu kaskın kafamı sıkmasından isyan ettim artık dedim ki gideyim şunu genişleteyim

    önceden böyleydim



    ilk olarak kaskın içini söktüm


    yanakları çıkarmakla başladım



    yanaktaki süngerler olması gerektiğinden fazla kolay söküldü





    şimdi saçlarımızın değdiği yeri söktüm bunlar çıt çıtlı geçmeymiş





    böylelikle kaskın temizlenebilcek kısmının çoğu elimizde oluyo



    şimdide kaskın ağzımıza bakan tarafını sökelim



    malesef buda çok kolay söküldü



    söktüğüm iyi olmuş çünkü benimki kırılmış ve oldukça kirli hava kanalı burda ve burdan hava alıyoruz



    neyse ona sonra bakarız, şimdi yanaklardaki bezi nasıl yıkarız diye düşünürken çok kolay söküldüğünü gördüm









    son olarak bezi yerinden almak için bunu çekip çıkartıyoruz onun fotoğrafını unuttum :( çıkan bezlerin hepsini makineye attım yıkandı plastik olması sorun yapmadı



    şimdi sırada kaskı ufaltmak var kaskın üstü benim kafama göre olduğundan oralara çıkmadım sadece yanaklara baktım

    ve sanki üretmeden önce biz bunu böyle yapalım biri bunları söker der gibi süngerlemişler



    bu sünger böyle çektikçe geliyo arasına azcık yapıştırıcı sürmüşler hatta sürmemişler nerdeyse



    böyle komple söktüm %50 genişlettim kaskın yanaklarını (aynısını karşı yanağada yaptım



    tam oldu dedim bi baktım geçme var 1i kopmuş 3üde kopmak üzere



    silikonla yapıştırmışlar dedim ben japon sıkarım yapışır o yapıştıda



    sol tarafın işlemi tamam şimdi sağdakiyle arasındaki kalınlık farkı





    bunlarda çıkan sünger



    yapıştırdığım geçmelerin görevi şimdi anlaşıldı





    buraya geçerek benim söktüğüm gibi kolay sökülmesini önlüyomuş







    neyse bi derttende kurtulmuş olduk sonra söktüğüm gibi hepsi topladım

    sonuç



    o kurbağa gibi surattan bi nebze kurtuldum artık kaskı takıp konuşabiliyorum

    biliyorum gereksiz bi konu ama belki birinin işine yarar diye şeyettim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ugurcan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GSX-R 600
    Bu kask kaç yıllık? Değiştirme zamanı gelmiş olmasın biraz yıpranmış gördüm sanki...

  3. #3
    ilkervirlan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2014
    Şehir
    Kırklareli-Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (2012)
    Madem paylaşmışsın, ben de fikrimi söyleyim kardeşim. Kaskın çok eskimiş, yıpranmış ve kirlenmiş. Kaskın o hale gelmemesi için her zaman balaklava kullanmanı tavsiye ederim(ben öyle yapıyorum). Balaklavayı sık sık çamaşır makinasında yıkar, temiz temiz kullanırsın. 2. fotoğraftaki halin bence en doğrusu, yani kask yanaklar da dahil olmak üzere başına tam oturmalı. Yaptığın modifiye ile kaskının güvenilirliğini azaltmışsın. Söylediklerim seni kırdıysa özür dilerim. Kazasız ve keyifli sürüşler.

  4. #4
    Sam@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    97' Virago 250 / artık yok
    Alıntı ilkervirlan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Madem paylaşmışsın, ben de fikrimi söyleyim kardeşim. Kaskın çok eskimiş, yıpranmış ve kirlenmiş. Kaskın o hale gelmemesi için her zaman balaklava kullanmanı tavsiye ederim(ben öyle yapıyorum). Balaklavayı sık sık çamaşır makinasında yıkar, temiz temiz kullanırsın. 2. fotoğraftaki halin bence en doğrusu, yani kask yanaklar da dahil olmak üzere başına tam oturmalı. Yaptığın modifiye ile kaskının güvenilirliğini azaltmışsın. Söylediklerim seni kırdıysa özür dilerim. Kazasız ve keyifli sürüşler.
    Tamamen katılıyorum..

  5. #5
    cem_bloodz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul/Ortaköy
    Motosikleti
    Jawa250, CGL2003, CGL2005, GT250, Bajaj, YBR
    güvenilirliği önemli ama içinde boğuluyodum artık yolda kask kafamda sallanırsa süngerleri tekrar yapıştırabilirim

  6. #6
    ectuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy, Aacıbadem
    Motosikleti
    Versys 650 (İnazuma-YBR125-Honda Ps150i-H.Kinetix)
    Elleme artık bence.
    En kötü onu artçı kaskı yap yeni kask al, derim.
    Bak sitede bir genç kaza yapmış bir sürü foto koymuş. Bir sürü hasarı var arkadaşın. Kafa ile ilgili tek bir şey yazmıyor. Kaskı gayet iyiydi, korumuş.
    "BAŞ" ne kadar zor giriyorsa. Ne kadar DARSA o kadar iyi.
    (Terbiyesiz terbiyesiz düşünmeyin. Kask için diyorum.)

    Şu linki incele:

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3326144

    Alıntı cem_bloodz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güvenilirliği önemli ama içinde boğuluyodum artık yolda kask kafamda sallanırsa süngerleri tekrar yapıştırabilirim
    === Eğitim Şart ===

  7. #7
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    çok büyük hata etmişsin. son resımden anladığım o kask sana %100 büyük. kaza sırasında kafanda dönme ve çıkma ihtimali çok yüksek. piersing için böyle bir riski göze almamalısın. hatta takmaman lazım dostum. ben ne yüzük ne saat takıyorum. rahmetmeli dedemin parmağı yüzük yüzünden kopmuştu..
    ectuna bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)