Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motor Isınınca ateşlemenin karışması

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Mayıs 2016
    Şehir
    İzmir
    Selamlar V motor chopper ım var 250 lik motor 15-20 km boyunca sorunsuz fakat ısındığında ateşlemeyi karıştırıyor ve egzozdan çok az beyaz duman atıyor bunu anlık yapıyor vitesi düşürüp yükseltince düzeliyor. Yardımcı olabilecek arkadaş var mı?

    beyin buji kontrol edildi hava filtresi kontrol edildi benzin hortumlarında sorun yok


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Aklıma gelen sorunlar bunlar:
    -Karbüratör ayarsızlığı
    -Subap ayarsızlığı
    -Volan okuyucu arızası
    -Zor bir ihtimal ama arka silindir ısınınca yeteri kadar iyi çalışmaması.

  3. #3
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Büyük ihtimal enduksiyon bobinleri bozulmustur.
    Yenisini takıp deneyin.

  4. #4
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Yanma odasında aşırı derecede karbon birikmiş ise bunlar ısındıkça kor haline gelir ve bujiden önce karışımı tutuştururlar , genellikle erken ateşleme vuruntusuyla motorda bir takırdama şeklinde ses gelir , stop ettiğinde 5-10 saniye çalışmaya devam edebilir , böyle belirtiler varsa karbon birikintisi temizlenmeli , bunun haricinde distribütör mekanizmasıyla ilgili bir problem olabilir ama motorun yapısını bilmediğim için bunu tahmini yazdım..

  5. #5

    Üyelik
    23 Mayıs 2016
    Şehir
    İzmir
    bobin diye bende düşündüm hocam ama ısınana kadar yaklaşık 20-30 km sorun olmuyor hatta bazen uzun yol 60 km gidiyorum hiç sorun olmuyor, şehir içine gireceğim zaman ışıklarda duruyorum şehir içine girip 1-2 km gittikten sonra anlık ateşleme karışıyor hemen vites düşürüp yükselttim mi düzeliyor. Vites değiştirmeden gaz açıp kapatırsam düzelmiyor. Durum böyle olunca karburatör, subap ayarsızlığı da değil vites değiştirince düzelmesi aklıma Volan, krang sensörü geliyor ama boşa söktürmek de istemiyorum belki aynı sorunu yaşayıp çözen olmuştur. Konjektör farklı model acaba ondan yapar mı? akü şarj da sorun yok sabah çalışmada sorun yok. Motor Borelli LEDOW 250 v.

  6. #6
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    TPS sensörü varsa ondan da olabilir. Konjektorü kontrol edebilirsiniz. Motor calisirken farklı devirlerde akü kutuplarını ölçtüğünüzde 12-15 Volt arasi okumanız lazım.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)