Mondial drift anlık kesilme
-
Bir aydır çözümünü bulamadığım bir sorun var motorumda. Yolda giderken motor birden boğulma yaptı stop etmiyor ama yoldada gitmiyordu karbüratör hazneden bir miktar benzin boşalttım o anda sorun ortadan kalktı bunu artık çok sıklıkla yapmaya başladı benzinde pislik vardır dedim 4 5 depo kadar bu şekilde kullandim ama sorun devam etti buji buji başlığı hava filtresi değiştirdim sorun gene devam etti sıfır karbüratör alıp taktım bu sefer jigleyi kapatmadan motor zor calismaya başladı jigleyi ortaya alınca biraz zor da olsa motoru o şekilde calistiriyordum motor ustasına anlattım durumu bunları bunları değiştirdim sorun çözülmedi diye silindir üst kapak söküldü değişmesi lazım dedi pistondada yanma var dedi hem silindir hemde üst kapağı değiştirelim dedim hazır yapmiskende 200cc aldım üst kapak ile silindiri değiştirdik sorun gene devam etti motor yolda kesiliyor gitmiyor duruyorum rolentide gayet normal çalışıyor beyin ile bobinide değiştirdim sonradan sorun hala devam ediyor motordan soğudum artık o kadar para harcadım sorun çözülmedi bir türlü yardımlarınızı bekliyorum
Reklamlar
-
Sorun elektrik tesisatınızda duruyor gibi, arızanız statörde bulunan okuyucu arıza yapmış olabilir tesisatın komple bakılmasında fayda var.
-
Bana sorun daha çok yakıt kaynaklı gibi geldi.
Yakıtı nereden alıyorsun? Öncelikle Shell'i tavsiye ediyorum.
Deponun içinde paslanma olabilir mi? Yakıt aldıkça içindeki kalıntılar karbüratörü tıkıyor olabilir.
Benzin musluğunun filtresi ne durumda?
Benzin musluğundan çıkan hortumun ekstra filtreli modelleri var onlardan kullanmak işini görebilir.
Ek olarak, yeni taktığın karbüratör orijinal mi? 150cc üstü ise boğulmaya sebebiyet verebilir. Karbüratörün üstünde PZ27 yazıyor ise doğrudur. Fakat sen, motor bloğunu 200cc ye çevirmişsin. 200cc yani PZ30 kodlu karbüratör takman gerek. 150cc karbüratör benzin yetiştirmeyeceği için boğulmalar normal.
Diğer bir yandan, taktığın buji doğru mu? Kodu nedir?
-
Benzer bir sorun duymuştum. Detayları hatırlamıyorum. Fakat, sorun benzin deposu tahliye hortumu ile ilgiliydi.
-
Muslukda sıfır değişti ondanda olabilir diye düşünmüştüm filtrede temiz karbüratör keihin marka pz27 200 cc ye yükseltmeden önce takmıştım karbüratöru aynı sorun devam etmişti. Fakat bu karbüratöru takınca jigleyi kapatmadan motor çok zor çalışıyor tamamen kapatınca tek marşta alıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------
TamGazDevam adlı üyeden alıntı
Bana sorun daha çok yakıt kaynaklı gibi geldi.
Yakıtı nereden alıyorsun? Öncelikle Shell'i tavsiye ediyorum.
Deponun içinde paslanma olabilir mi? Yakıt aldıkça içindeki kalıntılar karbüratörü tıkıyor olabilir.
Benzin musluğunun filtresi ne durumda?
Benzin musluğundan çıkan hortumun ekstra filtreli modelleri var onlardan kullanmak işini görebilir.
Ek olarak, yeni taktığın karbüratör orijinal mi? 150cc üstü ise boğulmaya sebebiyet verebilir. Karbüratörün üstünde PZ27 yazıyor ise doğrudur. Fakat sen, motor bloğunu 200cc ye çevirmişsin. 200cc yani PZ30 kodlu karbüratör takman gerek. 150cc karbüratör benzin yetiştirmeyeceği için boğulmalar normal.
Diğer bir yandan, taktığın buji doğru mu? Kodu nedir?
Muslukda sıfır değişti ondanda olabilir diye düşünmüştüm filtrede temiz karbüratör keihin marka pz27 200 cc ye yükseltmeden önce takmıştım karbüratöru aynı sorun devam etmişti. Fakat bu karbüratöru takınca jigleyi kapatmadan motor çok zor çalışıyor tamamen kapatınca tek marşta alıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------
AzÇok adlı üyeden alıntı
Benzer bir sorun duymuştum. Detayları hatırlamıyorum. Fakat, sorun benzin deposu tahliye hortumu ile ilgiliydi.
Onuda kontrol edeyim
-
Yakıt deposu hava alamıyor olabilir. Depo kapağını kontrol edin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)