Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

motosiklet voltaj regülatörü kontrol etme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    31 Temmuz 2022
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    RKS Blazer XR 50
    Arkadaşlar iyi günler Rks blazerxr50 motorumun regülatör kontrolü yapmak istiyorum motor çalışırken akü takılı olmadan kablo uçlarından ölçtüğümde 9 volt görüyorum. regülatörü dışarı aldım kontrol etmek için elimde avometre var ama nasıl kontrol etmem gerektiğini bilmiyorum yardımcı olur musunuz?



    İkinci bir sorun ise motor üzerinde regülatöre gelen kablolar yukarıdaki gibi bağlı baktığımda kahverengide kopukluk olduğunu gördüm ve motor çalışırken aküsüz akü uçlarında ölçtüğümde sadece kahverengi sökük iken farlar kapandı akü bağlantı kablo uçları 14v gördüm ama kahverengiyi takınca değer 9 v ta düşüyor anlayamadım nerde sorun var lütfen yardımcı olur musunuz? Hangi motorcuya gitsem başka başka masraflar çıkartıyor sadece bu sorunu var yardımcı olur musunuz. sargılarda mı sorun var kablolarda mı sorun var yok sa regulatörde mı sorun var nasıl anlarım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    31 Temmuz 2022
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    RKS Blazer XR 50
    Lütfen kimse durumu. Bilmiyor mu yardımcı olurmsunuz

  3. #3
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Kahverengi kablolar genelde aydınlatma grubu için oluyor, aydınlatma grubunuzda bir şase durumu olabilir, aydınlatma grubunun tesisatını komple elden geçirmenizi tavsiye ederim.
    https://www.youtube.com/watch?v=VoXYzQ61tRM bu videoyu izleyerek nasıl ölçüm yapabileceğinizi öğrenebilirsiniz.
    Konjektörü test etmelisiniz çünkü motosiklete sabit akımı yollayan parça odur belki de konjektörünüz bozulmuş olabilir.

  4. #4

    Üyelik
    31 Temmuz 2022
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    RKS Blazer XR 50
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kahverengi kablolar genelde aydınlatma grubu için oluyor, aydınlatma grubunuzda bir şase durumu olabilir, aydınlatma grubunun tesisatını komple elden geçirmenizi tavsiye ederim.
    https://www.youtube.com/watch?v=VoXYzQ61tRM bu videoyu izleyerek nasıl ölçüm yapabileceğinizi öğrenebilirsiniz.
    Konjektörü test etmelisiniz çünkü motosiklete sabit akımı yollayan parça odur belki de konjektörünüz bozulmuş olabilir.
    Teşekkürler cevap için konjektör de toplamda 5 kablo var bunlardan kırmızı ve yeşil çıkış olanlar ama diğer ucunu bilmiyorum kırmızı dışında yeşil ile neyi ölçer sen olceyim omaj görüyorum kaçak olması durumunda nasıl olması lazım bilmiyorum o yüzden konjektör direkt bozukta diyemiyorum ama kontektoru kontrol etsem ve anlasam ona göre tesisat diyip yogunlasirim

  5. #5
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Alıntı kadirelvan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler cevap için konjektör de toplamda 5 kablo var bunlardan kırmızı ve yeşil çıkış olanlar ama diğer ucunu bilmiyorum kırmızı dışında yeşil ile neyi ölçer sen olceyim omaj görüyorum kaçak olması durumunda nasıl olması lazım bilmiyorum o yüzden konjektör direkt bozukta diyemiyorum ama kontektoru kontrol etsem ve anlasam ona göre tesisat diyip yogunlasirim
    Konjektörün testinide bu videodan izleyip yapabilirsiniz. https://youtu.be/pYQE427rfPk


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)