Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Yetkili Servis Sıkıntısı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Şubat 2020
    Bajaj Discover 125 St Motosikletim var. Motorumun 7 bin km kadar önce krankı değişti. Şimdi de aşırı seviyede piston sesi geliyor. Vuruntu yapıyor. Gösterdiğim ustalar krankı değişen usta hata yapmıştır ona götür dediler. Krankı değişen usta da telefonda krank ayrı silindir ayrı, tekrar ücreti ile silindir seti değişimini yaparız dedi. Krank değişimi sırasında usta hata yapmış olabilir mi ?

    Krank değişiminden önce viteslerde ve gaz yemede hiç sıkıntı yokken, sonrasında vitesler arasında boşluklar oluştu, gaz açınca tekleme yapıyor. Pistondan dolayı performansta da azalma var.

    Özellikle çok araştırarak gittiğim yetkili Bursa Yenişehir Bajaj servisi böyle sıkıntı çıkarıyorsa ben ne yapabilirim ? Markaya şikayet edebilir miyim acaba ?



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Dominar 400 başlığı altında, bajaj yetkilisi ekrem ata bey bizzat yazıp takip eder. Ciddi ve yardımseverdir.
    Özelinden mesaj yazınız ya da bizzat ulaşınız.
    Bursa büyük bir yer, alternatif bulunabilir.

  3. #3

    Üyelik
    12 Şubat 2020
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominar 400 başlığı altında, bajaj yetkilisi ekrem ata bey bizzat yazıp takip eder. Ciddi ve yardımseverdir.
    Özelinden mesaj yazınız ya da bizzat ulaşınız.
    Bursa büyük bir yer, alternatif bulunabilir.
    Hocam benim tek derdim şu; önceki krank değişimi sırasında yanlış yapılan bir şeyden ötürü motosikletim zarar gördüyse servis tarafından onarılsın istiyorum. Ekstra uğraş ve maliyet çıksın istemiyorm

  4. #4
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı ihalcicek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam benim tek derdim şu; önceki krank değişimi sırasında yanlış yapılan bir şeyden ötürü motosikletim zarar gördüyse servis tarafından onarılsın istiyorum. Ekstra uğraş ve maliyet çıksın istemiyorm
    E tamam işte.
    Bizzat en tepedeki adamlardan biridir ekrem bey.
    Ona ulaşın anlatın.
    O, gereğini yapar.
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  5. #5

    Üyelik
    12 Şubat 2020
    Özel mesaj olarak kendisine durumu anlattım. Yardımcı olur inş.
    Çok teşekkür ederim.
    yürekçe bunu beğendi.

  6. #6
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı ihalcicek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özel mesaj olarak kendisine durumu anlattım. Yardımcı olur inş.
    Çok teşekkür ederim.
    Mutlaka ilgilenecektir.
    Bende öyle bir intiba bıraktı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

    Sonucu yazın..

  7. #7

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    telinizi alabilir miyim? ekrem_ata@kuralkan.com.tr

  8. #8
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    Sırf merakımdan soruyorum, diğer markaların temsilcileri de benzer şekilde forum takip ediyor mu?

  9. #9

    Üyelik
    10 Şubat 2020
    Alıntı BOO_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sırf merakımdan soruyorum, diğer markaların temsilcileri de benzer şekilde forum takip ediyor mu?
    Piyasanın işindeyse takip etmesi lazım, lakin zannetmiyorum.

  10. #10
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı BOO_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sırf merakımdan soruyorum, diğer markaların temsilcileri de benzer şekilde forum takip ediyor mu?
    Keşke çalışanları da bu sekilde olsa.

    Kuralkan a mail atmıştım, bildiğiniz gibi bajaj aldıgınızda size alet edavat seti veriliyor.
    Bu set üzerinde ölcüler yazmıyordu.

    Net olarak bunu belirtip ölçüleri istediğimde "servisten öğrenin" cevabı geldi.

    Ben bir işletme olsam eğer sattıgım bir malın yanında ek malzeme veriyor isem bunun içeriğini bilmem gerektiğini düşünürüm.

    neyse.

    bana denk geldi herhalde, genel olarak olumlular onlara karşı insanlar.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  11. #11
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Ekrem başkan hemen olaya müdahale etmiş. Bravo reis. Emekli, dul ve yetimin bacanağı gibisin yemin ediyorum.

    İleride motor alırsam sırf senin hatrina bajaj alabilirim.
    yürekçe bunu beğendi.

  12. #12
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem başkan hemen olaya müdahale etmiş. Bravo reis. Emekli, dul ve yetimin bacanağı gibisin yemin ediyorum.

    İleride motor alırsam sırf senin hatrina bajaj alabilirim.
    Ben de sırf Ekrem Bey'in ilgisini görünce dominar aldım..
    Gerçi hiç tanışmadık ama gördüğüm kadarıyla ve yine yüzümü kara çıkarmadı..
    Sağolsun varolsun..
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  13. #13

    Üyelik
    12 Şubat 2020
    Son durumu anlatayım.
    Dün meseleyi bajaj sitesinde müşteri iletişim formu şeklinde de doldurmuştum. Çok hızlı şekilde dönüş yaptılar.
    Bugün sıkıntı yaşadığım servis aradı. Motosikleti getir, bir hatamız varsa düzeltelim dedi.
    Müsait bir zamanda gideceğim.

    Ekrem beye ve bajaj markasına ilgisinden ötürü teşekkür ederim.

  14. #14
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı ihalcicek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son durumu anlatayım.
    Dün meseleyi bajaj sitesinde müşteri iletişim formu şeklinde de doldurmuştum. Çok hızlı şekilde dönüş yaptılar.
    Bugün sıkıntı yaşadığım servis aradı. Motosikleti getir, bir hatamız varsa düzeltelim dedi.
    Müsait bir zamanda gideceğim.

    Ekrem beye ve bajaj markasına ilgisinden ötürü teşekkür ederim.
    Bu formun en güzel yönü de bu..
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler