2011 model CBF 150 yeni kasa modelini motosikletinin yanlışlıkla hava yakıt ayarını bozdum.bununla alakalı konuları araştırdım.keihin bu tip karburatorler ayarin saat yönünde tam dikildikten sonra zorlamadan tabiki çünkü vida pirinç hassas 1 ila 2 tur arasındadır diyor.bizim modelin tam service manueline bulamadım fakat CBF 150 unicorn modelini buldum bu modelde de keihin avk modeli karbüratöre boşta çalıştırma vidasini 1.1/2 tur bollastirin diyor.kurye arkadaşlarımdan bazılarının hava yakıt ayarını kısıp sayarak kısıp turları saydığım da 1.9 tur ve 2.1 tur arasında farklı değerlerle karşılaştım.ustalar en yüksek ayarda bırak diyorlar. Fakat bu seferde motor tuhaf çalışıyor.servis 2.25 gibi ayarladı bu sefer motor ısınınca devir düşmüyor.motor ısınıyor subap sesi geliyor.konu ile ilgili bir arkadaşın videosunda 1.1/4 tur gibi bir ölçüm yapması bir çok değişkene bağlı olduğu kanısını bende oluşturdu.ayrica bu ayar araştırmalarımda bu tip kalburatorlerde yakıtı kısıp açtığı yazıyor.konu ile daha önce bilgi sahibi olan arkadaslarin yardımını bekliyorum.en son buji kontrol etmeye basladim.2 turda buji ucu gri gümüş renginde iken 1.5 turda koyu gri bir hal aldı 1.1/4 ile deneyip tekrar kontrol edeceğim
Kahverengi rengi bulduğum ayar İzmir için bu hava şartlarına uygun olacak sanırım