ram air bozuk olursa ne olur?
-
ne gibi belirtileri olur?
Reklamlar
-
Ram air dediğin parça; motorun önünden aldığı basınçlı havayı hava filtresi üzerinden geçirip *karbüratöre bağlayan bir aparat değil mi ?
(*Karbüratörlü tip motorlarda )
-
-
RapForLive adlı üyeden alıntı
Ram air dediğin parça; motorun önünden aldığı basınçlı havayı hava filtresi üzerinden geçirip *karbüratöre bağlayan bir aparat değil mi ?
(*Karbüratörlü tip motorlarda )
benimde bildiğim; motor çalışırken hava filtresi kutusuna sürekli dışardan hava basan hava motoru ama karbüratörlülerle alakası yoktur güçlü makinelerin çoğunda var sanırım
-
Plastik boru nasıl bozulur ki? Tıkandı mı? Eridi mi?
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Plastik boru nasıl bozulur ki? Tıkandı mı? Eridi mi?
Adı jaf jaflı olunca bir şey zanetmişler plastik parçayı. Mangent comtiy ( yönetim kurulu) deyince bir şey e benzemiyor.
Kamyoncu=nakliyeci=transport
Kadın ne desin şimdi benim kocada kamyoncu demiyor Transport işi ile ugraşıyor diyor😀
-
Ram air bozulabilecek bir parça değil turbo ile karıştırmışsınız galiba.
Normalde motosikletlerin hava girişi yandan falan oluyor. Motosikleti tasarlayan mühendisler hava girişini jet uçaklarındaki gibi motorun önüne koyarlarsa bunun adı "ram air" oluyor. Avantajı da şu: Motosiklet hızlandığı zaman önden gelen rüzgarın basıncı havayı motora biraz daha güçlü veriyor ve motor haha iyi hava almış oluyor. Ortada hareketli bir parça olmadığı için bozulmaz ancak yaprak falan girip tıkayabilir belki.
Ram air: Önden hava girişi.
Superşarj: Kranktan güç alarak havayı sıkıştıran sistem.
Turbuşarj: Egzoz gazından güç alarak havayı sıkıştıran sistem.
İntercooler: Sıkıştırılmış havayı soğutan sistem.
NOS: Nitrooksit gazıyla motora giren havayı soğutan sistem.
-
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Ram air bozulabilecek bir parça değil turbo ile karıştırmışsınız galiba.
Normalde motosikletlerin hava girişi yandan falan oluyor. Motosikleti tasarlayan mühendisler hava girişini jet uçaklarındaki gibi motorun önüne koyarlarsa bunun adı "ram air" oluyor. Avantajı da şu: Motosiklet hızlandığı zaman önden gelen rüzgarın basıncı havayı motora biraz daha güçlü veriyor ve motor haha iyi hava almış oluyor. Ortada hareketli bir parça olmadığı için bozulmaz ancak yaprak falan girip tıkayabilir belki.
Ram air: Önden hava girişi.
Superşarj: Kranktan güç alarak havayı sıkıştıran sistem.
Turbuşarj: Egzoz gazından güç alarak havayı sıkıştıran sistem.
İntercooler: Sıkıştırılmış havayı soğutan sistem.
NOS: Nitrooksit gazıyla motora giren havayı soğutan sistem.
Önünde ızgara olur, yaprak böcek girmesin diye. Basınç yanında daha serin hava aldığı için beygir gücünü de arttırır biraz.
-
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Ram air bozulabilecek bir parça değil turbo ile karıştırmışsınız galiba.
Normalde motosikletlerin hava girişi yandan falan oluyor. Motosikleti tasarlayan mühendisler hava girişini jet uçaklarındaki gibi motorun önüne koyarlarsa bunun adı "ram air" oluyor. Avantajı da şu: Motosiklet hızlandığı zaman önden gelen rüzgarın basıncı havayı motora biraz daha güçlü veriyor ve motor haha iyi hava almış oluyor. Ortada hareketli bir parça olmadığı için bozulmaz ancak yaprak falan girip tıkayabilir belki.
Ram air: Önden hava girişi.
Superşarj: Kranktan güç alarak havayı sıkıştıran sistem.
Turbuşarj: Egzoz gazından güç alarak havayı sıkıştıran sistem.
İntercooler: Sıkıştırılmış havayı soğutan sistem.
NOS: Nitrooksit gazıyla motora giren havayı soğutan sistem.
hasmet adlı üyeden alıntı
Plastik boru nasıl bozulur ki? Tıkandı mı? Eridi mi?
ramair girişinden havayı çeken cihazın adı neydi? ben ram air'i havayı çeken bir parça sanıyordum, o zaman hepsini hava filtresinden motor yapıyorsa benim havafiltresi tıkalı olabilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)