Selamlar,
Arkadaşlar motorum 50-60 km hız aralığında bariz belli kafa sallıyor. Daha düşük ve daha yüksek hızlarda olmuyor, sadece 50 ile 60 kmh arası yapıyor. Nokta atışı sebebi ne olabilir?
Selamlar,
Arkadaşlar motorum 50-60 km hız aralığında bariz belli kafa sallıyor. Daha düşük ve daha yüksek hızlarda olmuyor, sadece 50 ile 60 kmh arası yapıyor. Nokta atışı sebebi ne olabilir?
Ellerini birakiyor musun?
Sonradan aklıma geldi ; direksiyonda bilezik büyüklüğünde ince bir somun var. O hep gevşek duruyor, tornavida ve çekiç ile tıklayarak onu sıkıyorum kafa sallama azalıyor. 50 km gidince tekrar gevşiyor o büyük somun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------
Evet çoğunlukla bırakırım. Bırakmadan da hissediliyor. Ama elleri bırakınca kendinden geçiyor motor.
Tel jantlı olsa gerek rx3 , ön jantın balansı kaçmış olabilir , balans sehpası olan bisikletçi dahi yapabilir hatta en iyi bisikletçiler çözer telli jant balans sorununu.
Gidon göbek rulmanı , teker göbek rulmanı millerin aşınması yamulması somunların sıkılı olmaması ve başka sebeblerden rezonansa o süratlerde hiss ettiriyor olabilir , ihmale gelmez bir an evvel baktırın.
Sana nokta atışı cevap vereyim.
Ön takım bilyalarını değiştirmelisin. Öncelikle o bilyalara bak. İki tane vardır. Bozuksa onları değiştir. Eğer onlarda durum iyiyse;
-Ön amörtisörde yağ kaçağı var mı? Varsa, amörtisör keçesiyle beraber değiştir.
-ön amörtisörde eğrilik var mı? Dışardan belli olmayabilir. çok sert bi çukurda, düşmelerde meydana gelebilir. tornacı halledebilir.
-ön jantta bi eğrilik var mı? dışardan belli olmayabilir yine.
-ön lastikte bozukluk olabilir.
Son verdiğim maddeler düşük ihtimalli olanlar. İlk söylediğim %90 senin sorunun.
On teker baglanti somunu gevsektir o bile yapar.50 -60 hizda yapmasi bilyadan kaynakli belli hizda kendini belli eder.yarin ugrada bir bakalim hacim.
Arkadaşlar sorun çözüldü, sizleri de bilgilendireyim dedim;
Motorun ön lastiğini 2 gün önce yeniledim, eski lastiği sökerken baktım ki iç lastik baya bi üst üste katlanmış. Yeni lastiği taktık ve iç lastiği güzelce özen göstererek yerleştirdik, titreme sorunu çözüldü. Titreme sorunun kaynağı ya dış lastik bozuktu ve yenileyince düzeldi yada iç lastik katlandığı için yapıyordu.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)