Herkezin bir dönem aklına takılan soru...Lastik ne alsak. Buyrun tartışalım.
-
Merhaba arkadaşlar.
KTM Duke-200 motosikletim için lastik arayışına girdim. Lastik ölçüleri önler 120-70-17, arka 150(160)-60-17.
Önce arkadaşların çoğu gibi Pirelli MT-60 RS Corsa alacaktım ama internet yorumlarını okuyunca yol tutuşunun çok iyi olduğunu fakat ömrünün kısa olduğunu yazmışlar. Yabancı sitelerin yazdıklarına bakılırsa 4000 km gibi bir ömür vermişler. Yanlışlıkla 4000 mil bile olsa bu yaklaşık 6400 km eder ki bu da kısa.
Pirelli Scorpion serisini inceledim gayet güzel ama birazcık pahalı.
Mitas lastiklerine baktım yorumlar güzel ama fiyatı Pirellilerin yarısı olunca biraz kıllandım. Ayrıca alacağım lastiğin hem asfalt hem toprak performansı olmasını istiyorum. Mitası böyle bir serisi yok...
Heidenau markasına baktım. Alman siteleri yere göğe sığdıramamış...diğer sitelere bakarsan tamam iyi ama öyle sarılıp yatacak kadar da değil. Ayrıca hem asfalt hem de toprak yol için ürettiği K73 modeli oldukça vasat...
Şimdi ben bu konuyu neden açtım...(yanlış yere açtıysam adminden özür dilerim)...Sadece lastik almaya çalıştığım için değil. Herkes kullandığı lastiklerin ıslak ve kuru zeminde, asfalt ve toprak yoldaki performansını burada paylaşırsa, lastik değiştirecek arkadaşlara rehber niteliği taşır, kullanıcı yorumları en gerçekçi değerlendirmedir. Araştırma sitelerinin yazdığı makaleler gerçeği yansıtmayabilir.
Saygılarımla.
Reklamlar
-
Hocam düzeltelim, o 4 bin mil ömür 600 cc 4 silindir motosikletlerde mümkün. Ki o muhtemelen km dir.
200-250 cc bir motosiklet lastiği o kadar aşındıramaz
-
Çok mantıklı. Bana da çok garip gelmişti zaten. Yanlış hatırlamıyorsam test motoru Versys idi.
Bu arada Mitas marka lastik kullanan var mı?
-
duke 200 de 10 bin üstü rahatlıkla görür, de jant ufak olduğu için dönüş hissini berbat edebilir aklınızda olsun. Orjinal tabandaki lastik kadar kıvrak ve dengeli olmaz
-
mt 60 rs corsa kullanan duker lar var. 9-10 bin gidiyor bildiğim kadarıyla. 1 sene gider yani o da ayda 100 tl yapar, gün de 3 tl . Hayatın günde 3 gofret parasından kıymetli mi?
-
Hem asfalt hem toprak diyince akan sular durur. MT-60 RS Corsa aslında o iş için biçilmiş kaftan. Ama 160'dan başka arka ebatı var mı, yoksa 160'lık Duke 200'e olur mu ? Toprak yazmasaydınız Michelin Pilot Road 3 veya 4, veyahut Pirelli Rosso 2 diyecektim.
-
-
Kötü lastikten dolayı tam 3 defa kaygan zeminde yan yatmışlığım vardır. Aklım başıma sonradan gelsede, gerek kar zarar olarak bakalım, gerekse canımızın değeri olarak, en kaliteli lastik en iyi seçimdir bana göre. Lastiklerin en önemli tarafı fren performansına anında cevap verip, duruş mesafesini kısaltmasıdır. 3 akşam önce istanbul tem emniyetten ilerlerken sağ şeritten beyaz bir jetta aniden emniyete kırdı ve çarpmamak için fren yaptın, okadar kısa mesafede hala nasıl durabildim hayret ediyorum hala, gerçi sadece arka fren sıktığım için sağa kaydı arka teker fakat yinede durdum, tabi acı bir fren sesiyle. Lastiklerim michlen pilot street, çok memnunum. Islak zemindede kuru zemindede çok iyiler. Bundan sonra vazgeçmeyeceğim tek markadır, tavsiye edilir.
-
Bridgestone s20evo ebatları motorunuza uyarsa güzel yorumları var
-
irc marka hiç tavsiye etmem.
lastiklerim irc. burada konuşulan kilometreler irc için komik kalıyor. lastiklerim şu an 26000km'de ve aldığım gün gibi duruyor. daha 26000km rahat yapar. ve yine burada konuşulan lastik fiyatları irc için komik kalıyor, 3 te biri fiyatına. ve yine burada konuşulan yol tutuşları irc için komik kalıyor, yol tutmak mı? o da ne
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
solmyr adlı üyeden alıntı
irc marka hiç tavsiye etmem.
lastiklerim irc. burada konuşulan kilometreler irc için komik kalıyor. lastiklerim şu an 26000km'de ve aldığım gün gibi duruyor. daha 26000km rahat yapar.
ve yine burada konuşulan lastik fiyatları irc için komik kalıyor, 3 te biri fiyatına. ve yine burada konuşulan yol tutuşları irc için komik kalıyor, yol tutmak mı? o da ne
irc değildir iğrenç dir o
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)