MZ ETZ 251 1992 MODEL MOTORDA SALLAMA VE VİTES GEÇİŞ SORUNLARI VS VS

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
68
Arkadaşlar merhaba
06.10.2015 te bu ay Mz etz 251 aldım.1992 model

Biraz Elden geçmesi Lazım
Motor tek marşta çalışıyor.
sorunları sıralayım.

1.vites geçişleri çok sert ve bazen vites takılma yapıyor.boşa zor geçiyor. 3 e geçmiyor bazen.
2.Motorla sabir hızda gidemiyorum motor bloğu aşırı sallanıyor ve motoru sarsıyor sürekli hızlanıp yavaşlamam gerekiyor.
3.5 viteste son hızda 140 kmden sonra gaz yemiyor motor stop eder gibi olup yavaşlıyor. sonra tekrar gaz yiyor. kısır döngü var.
şimdilik sorunlar bu kadar.


bende mondial klasik 125 lik motor var 3 4 yıldır kullanılmıyor.
çalışır vaziyette.
bu motorun motor kısmını egzostunu karbüratör ve beynini benim mz e taksam nasıl olur.
performans beklemiyorum sadece değişik birşeyler olsun istiyorum. birde yakıt tasarrufu.
şimdi şöyle düşünebilirsiniz madem az yaksın istiyorsun neden mz aldın.
bende g2 telefon vardı satıcınında telefona ihtiyacı vardı.kafa kafaya takas ettik işime geldi.
bide mz çok hoşuma gidiyor.

eveet arkadaşlar şimdiden vereceğiniz değerli bilgiler için teşekkür ederim.

saygılar.

Not: resimdeki motoru google görsellerden buldum.hoşuma gitti profil resmi yaptım
bendeki orjinal mz etz 251 dir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

Arkadaşlar bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
68
Arkadaşlar 121 kere görüntülenmiş ve 1 cevap bile yazılmamış yokmu yardımcı olacak birileri.

saygılar
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Babacım alet çok eski, ve kullanıcısı artık yok gibi bir şey.. Ayrıca forumda da pek fazla insan kalmadı desek yeridir.
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Arkadaşlar 121 kere görüntülenmiş ve 1 cevap bile yazılmamış yokmu yardımcı olacak birileri.

saygılar

bilmediğimizden yardımcı olamıyoruz yanlış tavsiye vermekten iyidir :) Şehri ve ilçeyi belirtip usta tavsiyesi isterseniz yardımcı olacak birileri çıkar.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
iyi ustasını bulmadan mz jawa almayacaksın zaten alırsan da biraz daha parayla yola çıkacaksın illaki toplamak gerekiyor yarın ustama uğrayabilirsem ve unutmazsam sorarım ama söz vermeyim
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
68
teşeekkür ederim. istanbul pendikte yaşıyorum.buralarda bildiğiniz iyi bir mz ustası varsa yazabilirsiniz. zira 1 2 motosiklet ustasına sordum ancak mzden anlamam dediler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst