Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Sıkıştırma oranı düşürme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    06 Ağustos 2015
    bu kapak 100
    buda 150 kapak piston hala vuruyor
    bunla taslama yapabilirmiyim vuran yerleri


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200


    En iyi bu freze capak alma başlıkları ile o işi yaparsın

  3. #23
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Ben de benzer bir dertten muzdariptim ama şu şekilde çözdük;
    önce tek kat bakır contayla denedik krom saplamalarla sıkmamıza rağmen conta patladı ama çekiş acayip bişey olmuştu. Ha motoru 210cc değil, bloğu tornalatıp 250cc krankı ve yanılmıyorsam 70mm silindirle değiştirdik. Strok daha uzun olduğu için devir fazlasıyla düştü, ön dişliyi yine yanılmıyorsam 14ten 17ye çıkardık arkayı da orjinalinden(sanırım 48 xtreme max işte ) 32ye indirdik, Buna rağmen 3. viteste dahi düşük devirde patinaj atıyordu, yag soğukken ya da ömrünü bitirmesine yakın (2 hafta max) debriyaj kaçırıyordu. (haydaa çok uzadı yazı sorry) sonra baktık ki patlayan conrtaların haddi hesabı yok, arasında telli kilingirit olan altı da üstü de bakır olan patlama odasına denk gelen yeri değişik bi teknikle -orjinal contalardaki gibi- değişik bir metalle kaplanmış conta yaptırdık (kaça diye sorma çok tuttu ) Bu bizim kapağa 4.5 5mm kadar bi yükselme sağladı. Biz yine de işi garantiye alalım yine sorun olmasın diye üst kapağın içine frezeyle oyuklar açtık, yani yanma odasını azıcık da olsa büyütmüş olduk. Şimdi performans ilk hayvansı haline göre biraz daha az ama ısınmasıyla daha kullanılır hale geldi. Tabi bunların yanında egzosu komple düz boru haline getiridik katalizör falan kalmadı. Son susturucuyu da ameliyat ediğ çok gürültü çıkarmadan daha rahat gaz çıkışının olmasını sağladık. Bunu yapmamızın üstünden 2 yıl kadar zaman geçti hala sıkıntısız çalışıyor motor. Tabi daha çok çok şey var yaptığım ama burdan yazmakla anlatmak zor, eğer fikrimi sorarsan, bence bu çin malı motorlara bir motor parası daha döküp uğraşmaya değmez.

    not: düşük ve kuralsız cümleler için kusura bakmayın fazla klorun yan etkisi
    edit: vurma olayı bende de olduydu taşlamayla geçirmek zor çünkü ısındığında genleşme katsayıları farklı olan metaller barınıdıyor. Çok kez sök tak yapman gerekebilir kalın telli kilingiritli conta kesin çözüm oldu bende

  4. #24

    Üyelik
    06 Ağustos 2015
    Ust kapagi simdi actim deyec cok az bir yer vardi tasladim taktim ses te degisen bir sey yok ayni ses


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)