bana yardımcı olursanız sevinirim
bana yardımcı olursanız sevinirim
kardeş eğer sürat istiyosan ön çıkıs dişlisini büyüteceksin. yok motor gücünü arttırmak istiyosan silindir pistonu büyüteceksin. Bu arada güzel bi modifiyeli egzostta çok az da olsa motorun kompresörünü artırıyo.
teşekkür ederim kod. HADİ AMA ARKADAŞLAR BANA YARDIMCI OLUN LÜTFEN
daha fazla bişey yapamazsın zaten "kod" arkadaşımız herşeyi yazmış
daha büyük bi motor al, hem gücü hemde hızı artar
[COLOR="Red"]The Power of Dreams[/COLOR]
Kırmızı granajlı olmasaydı belki...
Hava filtresi - egzoz - emme manifoldu - karbüretör vs. değiştirebilirsin, ama yapacağın masrafa değmez. Daha büyük bir motor al.
benzinin içine selülozik tiner kat 1 litre benzine 250 ml kadar
bak nası gidiyo ozaman 160 görürsün
madem hızlı gidicen ne die ybr alıyon madem ybr alıyon ne die motora işgence yapıcan
etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........
heeey bı dakıka bı dakıkaaa o selulozık tıner olayı nedır
saka demı bu bı acıklama yap cuk_o
HIZI SEVERIM AMA BENDEN HIZLISINI ASLA !...
Yamaha YBR nin gücü bence yeterli...Hiç orjinlliğini bozma..İiyi makina
abi bu tiner olayı nedir?
motora zarar orj. gibi olmaz problem yaşarsın bisüre sonra bence yapma derim illaha yapacam diyosan yap arkadaşlar yazmışlar ama bence yapma zaten ufacık motor nolcak en fazla 10-20 fazla sürat yapar dahasını bekleme ybr kalıplı ama aslında küçük motor war üzerinde 125 sonuçta modifiyeye fazlada gelmez 600 lük makina falan olsa yap derim senin bileceğin iş
Allah bütün motorcuları ve motor sevdalılarını korusun Allah Türkü korusun.Allah motor alamayanlara sabır versin ( ben yaşıyorum çok zor war ama memnun değilim)
arkadaşlar ben ön dişliyi değiştirdim orjinali 14 ben 16 dişli taktım sonuç olarakta pişmanım neden diyeceksiniz motor güçlü bir motor değil 1-2-3-4. vitesler de çok güzel ama 5. vitesi unutun çünkü hiçbir fonksiyonu kalmıyor 5. vitese atınca motor hem çekişten düşüyor hemde hızdan düşüyor ayrıca 3. viteste iki kişi çıktıgımız yokuşu 16 dişli ile 1. vites te anca çıktık şimdi siz siz olun ybr nin motoru dahil hiç bir yeri ila oynama ve değiştirme yapmayın hem boşa zaman harcarsınız hemde paranıza yazık.
form da abiler yazmışlar illa hız ve güç istiyorsan motorunu değiştireceksin 500 lük 1000 lik makina alacaksın o kadar
saygılar sunarım.....
motorgücünü normal koşullarda arttıramazsın tabi nos falan düşünüyorsan bilemeyiz gücün aktarılması artırılıyor genelde dişlilerin çaplarıyla oynanarak
bu tiner isi motora ne gibi zararlari olur 4 zamanlilarda bilginiz var mi bu konuda
renk kırmızı olunca işler deişio
bence görüntüsünde oyna
Gilera Runner vxr 200 (pert...)
Piaggio Xevo 250ie
ben modifiyelisinide gördüm denedk hatta.. pek bişey deişmemiş.. bence motora yazık etme..
CBR 600F Honda,
fly+fly adlı üyeden alıntı
CBR 600F Honda,
Aman haaa!!! Tiner filan sakın haaa.Karbüratörün bütün kauçuk aksamını,depodan çıkan hortum,musluk keçesi ve diyaframları eritir.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
performansı artırmak için fazla yapılabilecek şey yok...arkadaşların bahsettiği yöntemlerle elde edeceklerin yaptığın masrafa değmez ölü yatırım olur.Zaten rodajı iyi yaptıysan alt viteslerde devri iyice yükseltip motoru bir güzel sıkıştır ve öyle vites büyüt(bunu söylerken belirli bir tecrübeye sahip olduğunu göz önünde tutuyorum)4 zamanlı bir 125'ten elde edebileceğini verecektir ybr sana..mümkünse resim yükle şu grenaj olayı nasıl olmuş bir görelim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)