Çözemediğim ateşleme sistemi sorunu
-
Arkadaşlar oncelıkle motor enjeksıyonlu hyosung ,bır sure once motor ateşlemeyi kesti tesisatı kontrol edince konjektorden elektrık gelmedıgını gordum ve konjektoru değiştirdim .şimdi konjektorden elektrık gelıyor ancak bobıne elektrık gelmıyor ,sorun nerede olabilir nasıl bir yol izlemeli neleri kontrol etmeliyiz . şimdiden teşekkürler herkese
Reklamlar
-
Kumanda koluna giden kabloları kontrol ettin mi
-
kontrol etmedim bir bakayım ama orada bir sorun yoktu kurcalanmadıda .
-
Bendede var hyo 2008 hatta senden parça aldım ben ama öyle sorun yaşamadım. Büyük bir ihtimal bağlantıda prob olabilir
-
hatırladım kardes . kolda sorun yok ayaklık musurunude iptal ettim .benzın dokup yakacam bu motoru az kaldı .
-
Hahah :D şimdi bi düşünelim konjektörden direk hat çekip denedin mi peki
-
sorun statördeymiş .zaten konjektorun arızası ateşlemeye engel değilmiş ateşleme hattı konjektörden bağımsız geliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152896482558347&set=p.10152896482 558347&type=1&theater
-
Ateşleme Sistemi SARGODAKİ OKUYUCU,
CDI (beyin)
ATEŞLEME BOBİNİ,
BUJİ diye gider,
Bu gibi durumlarda ÖLÇÜM ALETİ İLE önce sargıdan çıkan çıkışı ölçersin ÇIKIŞ VAR İSE çıkan kablosu kontrol edip CDI 'a giren kabloyu kontrol edersınız,
Arada Kopukluk olmasın diye bakılır,
sonra CDI çıkış kablosuna bakılır,
akım çıkışı var ise,
Ateşleme bobinine giren kabloyu kontrol edersınız,
Sonra bujıyi kontrol edersınız,,,
Bu şekilde arıza nerede kontrol edilmiş olacaktır,,,
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Ateşleme Sistemi SARGODAKİ OKUYUCU,
CDI (beyin)
ATEŞLEME BOBİNİ,
BUJİ diye gider,
Bu gibi durumlarda ÖLÇÜM ALETİ İLE önce sargıdan çıkan çıkışı ölçersin ÇIKIŞ VAR İSE çıkan kablosu kontrol edip CDI 'a giren kabloyu kontrol edersınız,
Arada Kopukluk olmasın diye bakılır,
sonra CDI çıkış kablosuna bakılır,
akım çıkışı var ise,
Ateşleme bobinine giren kabloyu kontrol edersınız,
Sonra bujıyi kontrol edersınız,,,
Bu şekilde arıza nerede kontrol edilmiş olacaktır,,,
her zamanki gibi teknik ,doğru bilgilerin ve hiçbirzaman esirgemediğin desteğin için teşekkürler serkan abi
-
dostum benzer bir sorun bendede vardı. motorun sıkıntıları şunlardı. ilk başta marşa basınca tık diye bir ses geliyordu ve marş almıyordu anca 5-6 basıştan sonra keyfine göre marş alıyordu. bunun dışında yola çıktın ışıklarda durdun elin debriyajda veya boşta bir bakıyorsun devir saati titremeye başlıyor sonra stop ediyordu daha sonra tekrardan çalıştırmaya uğraş. şunu yap bunu yap diyenler olmuştu çoğunu yaptım ama olmadı dayanamadım götürdüm servise yalan yok 1 hafta kadar serviste kaldı. ve bu cumartesi teslim aldım motoru. sıkıntıları şunlarmış 1 bujiler nanay olmuş, 2 marş motoru ve ateşleme bobininde arıza varmış. hazır gitmişken hava filtresini filanda değiştirtim. arka sinyalimde anlamadığım birşeyden dolayı camı düşmüştü onlarıda yaptırdım 230 tl'ye çıktım servisten ama şimdi saat gibi. sana tavsim götür bir servise baktır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)