Arkadaşlar motorum 2008 model 10 bin km de.motorum gaz yemiyor.Bildiğiniz gitmiyo.Karbüratör ayarları, temizliği yapıldı fakat problem çözülmedi.Problem başka neyden kaynaklanabilir lütfen yardımcı olun.Problemi bir türlü bulamadım.Zor durumdayım
Arkadaşlar motorum 2008 model 10 bin km de.motorum gaz yemiyor.Bildiğiniz gitmiyo.Karbüratör ayarları, temizliği yapıldı fakat problem çözülmedi.Problem başka neyden kaynaklanabilir lütfen yardımcı olun.Problemi bir türlü bulamadım.Zor durumdayım
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
acaba elektiriği tam alior mu
Tekliyor mu? Yoksa gaz verince direk istop mu ediyor? Buji başlığını çıkarıp kontrol edin. Böyle birşey başıma gelmişti. Umarım beyinden falan değildir. Epey pahalı diye biliyorum o ufacık aletleri.
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
aynı sorun bizim arkadaştada vardı yaz başında bujiler ve buji başlıkları değiştirildi sonra düzelmişti bi bakmanda fayda var.
Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!
Bujileri sıfır İRİDYUM buhi taktım.Ateşleme geliyor bujilere.
Nasıl desem. 1. viteste kalkış yapıyorum potur potur ediyo zor bela kalkış yapıyo.Giderkende gaz yemiyor.1. vites 30 filan :S
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
karburatorun pislenmişte olabilir s&t ise enjeksiyonlardanda yapabilir CDI olmasında gerisi halledilir CDI cok pahalı x(
Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!
Karbüratörde temzilendi ayarları yapıldı.Şimdi farkına vardım ki sanırsam Manifolt lastiklerinden hava kaçırıyor :/
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
1. Ateşleme
2. emme manifoldu.
bunlara bakmadan kurcalama hiç motorunu.
(buji kablolarını mutlaka kontrol et )
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Benim bildiğim iridyum bujiyle beraber komple başlıklar falan değişiyordu. Orjinaller yetersiz geliyor falan diye biliyorum ama. Siz nasıl yaptınız acaba?
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
Acayüp: emme manifoltlarına test yaptırdım.%10 gibi bir kaçırma var . O da normal dediler.
İridyum bujilere gelince ilk defa sizden duyuyorum iridyum bujilerle beraber başlıklarının değiştiğini :/
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
bahsettiğiniz tekleme türü çok hava az benzin yada yanlış hatırlıyor olabilirim az hava çok benzinden oluyor.
karbüratörün hava ayarının doğru yapıldığına eminseniz karbüratörden silindire giden boğazdaki contaları bir değiştirin.vidaların iyice sıkıldığından emin olun.
2ci ve bulunması en zor olan tekleme türüde benzinin kirli oluşudur. hali hazırda karbüratörle uğraşırken bir depoyu boşaltıp başka bir istasyondan aldığınız benzinle deneyin bakalım ne olacak
@yesilius2: pipoları kontrol ettin mi, nem yada ıslaklık var mıydı?
birde nerde yaptırıyorsun bakımları?
farklı bir ustadan destek almak istersen sana güvenilir bir usta önerebilirim kadıköy h.paşa'da.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
karbüratör ile motor arasındaki kauçuk bağlantılarda ( emme manifoldu ) yırtık delik kesik vs varsa, yerine tam oturmamışsa, oradan hava kaçırıyorsa performans saçmalaması olabilir.
özellikle motor hava emerken, karbüratör motorun emdiği hava miktarına bağlı olarak yakıt karıştırır. manifoldda bi kaçak varsa, karbüratörden daha az hava akacağından daha az yakıt püskürtür. dolayısı ile fakir karışım olur ve motor verimi düşer.
%10 kaçak kabul edilebilir diye birşey yok. manifoldda kaçak olmaması gerekir. hem nasıl ölçüldü de %10 gibi bir değer bulundu bilemedim.
elinizden geliyorsa kendiniz depoyu ve altındaki hava filtresi kutusunu sökün. karbürtör çevresinde, manifoldda bir gevşeklik hasar var mı kontrol edin.
bunun dışında, hava filtresi bir yerden sonra temizlemek fayda etmez. değiştirilmesi gerekebilir.
yakıt filtrenizi de kontrol edin. yıpranmış eskimiş kirlenmiş olabilir.
iridyum bujilere bu güne kadar hiç bakmadım, ama gt650 çok yüksek devirli bir motosiklet değil. iridyum buji ile normali arasında çok ciddi bir fark olacağını sanmıyorum.
!?
2014 model hyosung gt250 r kullanıcısıyım aynı sorun bende de vardı motor 5000 devire kadar tekliyor daha sonrasında hızlanıyordu
kendi ustama götürdüm arkadaki silindirin çalışmadığını o yüzden gitmediğini söyledi.
motor tek silindir çalışıyormuş.senin motor da şu an aynı durumda olabilr saygılar
huyocu kardeşim benim motor da aynı durumda çaresi nedir sebepleri neler olabilir usta beni yüzmesin bilgilendirir misin ben bir huyocuyum gt 250 r tek silindir şuan motorum :(
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)