Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Lastik koruyucu-Patlamayaz Lastik (mavi jel)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    6PaTLaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul Beylikdüzü-Izmir
    Motosikleti
    Asya AS 150T-19A, Lifan LF200 GY6, Hero Karizma R
    Arkadaşlar bu mavi jeli duymuşsunuzdur http://www.tyreprotector.com.tr/

    Satıcı bu jeli uyguladıktan sonra lastiğe cisim girerse lastikçiye gidip tamir ettirmemizin gerekmediğini söylüyor.
    Uzun yolda ya da arazide faydalı olacağına düşündüm ama etrafımda çekingen davrananlar da oldukça çok.
    Siz ne dersiniz?
    (bu arada benim crossa ön arka 50 lira fiyat aldım)
    cenkito bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    mavi jeli bilmemde beyaz süt şeklinde gördüm ben.aynen dediğin gibi bişe battığı zaman tekerin içinde o deliği kapatıyormuş tekerlek inmiyormuş.bu dediğimde 7.5+7.5 tl idi.

  3. #3
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750 integra
    valla ben 2007 den berıdır kopuk kullanırım hem arabamda var hem motorda 7 8 kere ısıme yaradı kurtardı benı benzıncıden sonax marka gecen aldım tanesı 10 tl den almısken 4 tane aldım bende normalde 15 20 tl
    www.erkakurye.com

  4. #4
    6PaTLaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul Beylikdüzü-Izmir
    Motosikleti
    Asya AS 150T-19A, Lifan LF200 GY6, Hero Karizma R
    Dediğiniz köpük sanırım patlayınca sıkılıyor, bu jel patlamadan önce uygulanıyor.

  5. #5
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Kullanan var mı?

  6. #6

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Araba lastikleri için daha iyi galiba.Tubeless olmalı ve sıkıldıktan sonra lastikler bir süre çevrilmeli ki balans yapmasın. Bizim servis kendi araçlarında kullanıyor, 10-15 çiviye kadar idare ediyormuş. Motorlar için işe yarasa mükemmel olur ama deneyeni duymadım.
    fz6_fazer bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)