Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

hava alışından gaz lpg vermek ???

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    yok daha neler..
    CBR 600F Honda,


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    Alıntı fahricin adlı üyeden alıntı
    Nükleeer enerji deneyin arkadaşlar. Her motora bir nükleeeeer santral. Atomu parçalayıp, atomun içinden çıkan o güzel enerjiyi huniylen motorun deposuna doldurup üzerşne birazda aseton ilave edip depoyu kapatın. Motoru saat yönünde bir dakika çevirerek çalkalayın ve 15 saniye bekledikten sonra Bismillah diyerek kontağı çevirip marşa basın. Sonuca inanamayacaksınız. Çünkü sonucu göremeyeceksiniz.

    heheheh
    çok iyi yaaa. acayip güldürdün beni.
    sevgili zeta bu aralar foruma pek uğrayamıyorum diye senin soruna da cevap veremedim ama şimdi cevap veriyorum işte.
    bahsettiğim tüpü her türlü dalış malzemesi satan yerden temin edebilirsin.hava çıkış kısmı standart olarak regülatör şeklinde ama ufak bir değişiklik ile motora uygulanabilir hale gelebilir sanırım.fiyatı da benim en son bildiğim 75-90 dolar arası birşeydi.
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  3. #63
    Gokcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    Keeway ARN 125 - Keeway Hurricane 50
    Alıntı Akira adlı üyeden alıntı
    Lpg benzin ve dizel karışımındaki temel sorun şudur. (Özellikle benzin-lpg) Lpg nin tutuşma sıcaklığı benzine oranla daha düşük olduğu için sıkıştırma sırasında karışımdaki lpg buji kıvılcımını beklemeden tutuşarak vuruntu denen dengesizliği yaratmaktadır.

    Kaldı ki lpg nin yanması sonucu oluşan enerji benzine göre fazla gözüksede bu enerjinin önemli bir kısmı (benzine nazaran) ısıl enerjidir. Bu nedenle lpg genişleme enerjisi (pistonları hareket ettiren şey) daha düşük kalmaktadır. ve hararet problemlerine neden olmaktadır. (Hele hava soğutmalı bir motorda sonuç felaket olabilir)

    Aksi olsa zaten lpgli otomobiller daha süratli olmalıydılar.
    Benim LPG li bir Flashım var ve LPG de benzine göre daha iyi gidiyor, hatta 4 sene önce bir 3.18 BMW vardı bende o da LPG ile daha iyi gidiyordu.
    Race´in ustasıyım, ARN´nin hastasıyım :)
    Gokcell

  4. #64

    Üyelik
    13 Mayıs 2006
    dostum sen hava yerine lpg verirsen o motorla hiç birsey yapamazs1n oksijeni azalt1yosun o motor çal1smakta zorluk yasar 4 zamanl1 motor için okey ama yak1t yerine lpg verirsen ama oksijen yerine lpg veremezsin

  5. #65
    SmirnouF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Tekirdağ - Çerkezköy & Kırklareli - Pınarhisar
    Motosikleti
    ne bulursam gezerim xD
    dostum sen anlik guc artisi istiyosan cross motorlarinda ENERGY INJECTION diye bi sistem var.belli devirde normal benzin-hava karisiminin yaninda kendi icinde depoladigi benzin-hava karisimini yanma odasina gonderiyo.sen bu sistemi eski crosslardan bul.(yamaha dt 125'te var kesin eminim)sanirim 3.500 devirde sistem atesliyo kendini.sistem atesleyicisini devire gore degilde ayri bi dugme ile yap.istedigin anda anlik kuvvet elinde sanirim {bu sadece dusunce ama yaza Turkiyeye doneyim deneyecegim bunu}

  6. #66
    sebastian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Şişli/İST.
    Motosikleti
    nexus500'den gsr600'e terfi etmişti bws100'e düştü
    Motoru lpg'ye çevirmek mümkün. Ama ondan da performans bekleme, aksine düşer performası. Tam karbüratörün hava giriş kısmına bir aparat yapıp gazı oraya verdin mi olur. Bunun için motorun yüksek hızda olması da gerekmiyo. Ama benzin gitmicek motora. Lpg'li bir motorun olur, tek fark tüp bittiğinde benzincilerde değil aygaz, likidgaz vb. yerlerde doldurman olur.
    Hız ve performans istiyorsan motora turbo veya nos takabilirsin. Ama bu sefer de çok masraf etmen gerekir. Eğer motora nos takacak olursan pistonları segamları değiştirmen lazım. Çelik piston segman takmalısın. Takmama gibi bir şansın da var ama kısa zamanda motoru yersin, pistonun erimeye başlar.

  7. #67
    LesPaul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul/Çamlıca
    Motosikleti
    -Ducati Monster 696
    arkadaş hava alışından gaz lpg vermek demiş.
    lpg zaten gaz değil mi, gaz lpg nası oluyo?
    LPG: Liquid Petrol Gaz demek.
    bu konuda başka bişey yazmaya gerek yok, defalarca cavabı verilmiş ve yeterince tartışmışsınız zaten.
    cause suicide is painless / It brings on many changes / And I can take or leave it if I please, /
    and you can do the same thing if you please

  8. #68
    cgl125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    istanbul
    arkadaşlar hava alışından gaz lpg vermek değil de daha önce de dediğim gibi açık hava filtresi ve 8 cm lik bilgisayar fanı ile bir deneme yaptım çok fazla fark etmemesine karşın fark yarattı bunun da sebebi bilgisayar fanının tabiki çok ta fazla kompresyon yapamaması fakat güzel bi takometre ile max hız deneyi yapıp videosunu koymaya çalışacağım max hızda ne kadar fark ettiğini görücez
    bunun dışında tahminimce optimum bi devirde yakıt sarfiyatında dişe dokunur bi ekonomi sağlar bence fakat o optimum devri bulmak ve o değerde kullanmak lazım fakat yeterli kompresyon sağlayabilecek bir fan veya emici üfleyici bi sistem oldukça fark yaratır yalnız bu da uzun kullanımlarda motorun ömrünü kısaltır
    her şey mümkün değil
    hiç bir şey de imkansız

  9. #69
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bunlara GERENK yok ! , LPG falan filan !

  10. #70
    ael320 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    klr650 1998
    way canına daha neler göreceğiz

  11. #71
    SmirnouF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Tekirdağ - Çerkezköy & Kırklareli - Pınarhisar
    Motosikleti
    ne bulursam gezerim xD
    Alıntı cgl125 adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar hava alışından gaz lpg vermek değil de daha önce de dediğim gibi açık hava filtresi ve 8 cm lik bilgisayar fanı ile bir deneme yaptım çok fazla fark etmemesine karşın fark yarattı bunun da sebebi bilgisayar fanının tabiki çok ta fazla kompresyon yapamaması fakat güzel bi takometre ile max hız deneyi yapıp videosunu koymaya çalışacağım max hızda ne kadar fark ettiğini görücez
    bunun dışında tahminimce optimum bi devirde yakıt sarfiyatında dişe dokunur bi ekonomi sağlar bence fakat o optimum devri bulmak ve o değerde kullanmak lazım fakat yeterli kompresyon sağlayabilecek bir fan veya emici üfleyici bi sistem oldukça fark yaratır yalnız bu da uzun kullanımlarda motorun ömrünü kısaltır
    sen supercharger benzeri bi sey yapmayi denemisin.keske fan'i biraz daha devirlendirseydin o zaman gozle gorulur fark yapardi.

  12. #72
    erkin_125mt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Mondial 125MT
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı
    eger o kadar guc artisi istiyorsan al sana daha guvenli bir yontem. Hava filtresi ile karburator giris noktasi arasina git bir hizli donen pervane taktir ve boru icinde olsunki hava almasin.Oksijen girisini hizlandiracak olan bu hizli akim motoruna daha iyi bir yanma ve performans getirir ve hic olmasa yolda giderken havai fisek olma ihtimalini kaldirmis olursun.
    abi o da çözüm değil çünkü motorun sıkıştırma oranı belli olduğundan kompresyon yapacağı hava yüksek sıkıştırma oranlı motorda yani orjinal motorda fazla benzin vuruntuya sebep olacaktır ve motor boğulacaktır bence...

    bırakalım arkadaş tüpü bağlasın arkaya da bi tane mutfak tüpü bütün zevkleribi anda yaşasın yolda giderken motor patlasın o da hızın doruklarındayken uçsun havaya doğru

  13. #73
    SmirnouF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Tekirdağ - Çerkezköy & Kırklareli - Pınarhisar
    Motosikleti
    ne bulursam gezerim xD

  14. #74
    cuk_o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    Başakşehir 4.etap/2.kısım/ikitelli/İSTANBUL
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9 (RC "racing cruiser")
    o kullandığın gazın yanında saf oksijende gönderirsen belki motor hızlanır ama illa hissedilir bi hızlanma istiyorum diosan nitrojen dene
    etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........

  15. #75
    SmirnouF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Tekirdağ - Çerkezköy & Kırklareli - Pınarhisar
    Motosikleti
    ne bulursam gezerim xD
    o kadar ufak hacimli bi alet NOS kaldirirmi yaa ?adamin motoru elinde kalcak

  16. #76
    peacesea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2006
    valla yazılanları okudum bende bişeyler yazmazsam eksik kalacamı hissettim arkadaşım aklına takıldı isen yap içinde kalmasın ama dikkat et açık havada yap garajda falan deneme alimallah gaz sızı verir artı gazı yakmadan çiğ olarak motor eksozdan atar ise eksozdaki kıvılcımla yüksek patlamalı artçı şoklar yaşayabilirsin eksozdan dan oluverirsin walla ama adrenealini arttırmak için denemeye değer

    hee!!! aklıma gelmişke söyleyeyim büyükbabam 64 model 6 silindirli mercedesini kışın çalıştırmak için beze döktüğü benzini emişten motora koklatıyodu ve motor canavar gibi çalışıyodu sonra ne mi oldu motorbi keşedöndü ve koklatmadan çalıştırmaz oldu ve motorun ayarı kaçtı hehe sonrada arabayı sattı iyi fikir ama denemeyin .............( isterseniz deneyin ttabi merak eden varsa))

  17. #77
    callosum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Jinlun JL250 (Kırmızı)
    Adana toroslarındaki amcam da aynı şeyi fiat 50nc kamyonete eter spreyi koklatarak çalıştırıyordu ama o spreyi nerden buluyordu onu bilmiyorum.

  18. #78
    SAVASXXL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    FROM IN ISTANBUL
    Motosikleti
    TRANSALP XL 650 V
    ALLAH akıl fikir feraset versin
    AMİN...
    [B][COLOR="Red"]AĞIRADAM...[/COLOR][/B] [COLOR="Blue"][B]SAVAŞ BİÇER İSTANBUL A Rh (+) HONDA TRANSALP XL 650V[/B][/COLOR] [COLOR="Red"][B]SAVAŞ-BARIŞ-ULAŞ KURTULUŞA KADAR SAVAŞ....[/B][/COLOR]

  19. #79
    karga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2006
    yakıt deposunun içine 3 litre tiner dök

  20. #80
    sherrnova - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF250L & Kawasaki Versys 650
    abi şunu denedikten sonra sonuçları yazabilecek durumda olursun inşallah


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler