Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Biyel kolunu kranktan nasil ayiracagim ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    brtvrdrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2011
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR150
    http://s1306.hizliresim.com/1b/p/pdysm.jpg
    Resimde gorundugu gibi kranki cikardim fakat biyel kolunuda sokmem gerek. Bu isin nasil yapildigini anlatirmisiniz ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Bende merak ettim şimdi.

  3. #3
    FatihC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    2018 MH 150 Drift
    krankın kendisi değil mi o ?
    "Bu forum bilgi ve tecrübe paylaşım forumudur, Konularımda ve mesajlarım da yazdığım hiçbir şey doğru değildir tamamen kendi kişisel düşüncelerimdir."

  4. #4
    brtvrdrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2011
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR150
    krankın kendisi. biyel kolu milinin fotoğrafını çekmeye çalıştım.

  5. #5
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    bu iş için gerekli tutucu aparatlarıyla beraber bir prese ihtiyacınız var..tabi birde gerçek bir ustaya..
    biyel kolu söküldüğünde elinizde iki dairesel parça kalır..bunları yeniden toplarken de iki parçayı birbirine tamamen sıfırlamayı başarabilecek bir usta lazım..tüm gerekenler bir arya geldiğinde ise komple yeni krankın maliyetini geçebilir..
    o yüzden önce yenisinin fiyatını araştırın derim...

  6. #6
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu iş için gerekli tutucu aparatlarıyla beraber bir prese ihtiyacınız var..tabi birde gerçek bir ustaya..
    biyel kolu söküldüğünde elinizde iki dairesel parça kalır..bunları yeniden toplarken de iki parçayı birbirine tamamen sıfırlamayı başarabilecek bir usta lazım..tüm gerekenler bir arya geldiğinde ise komple yeni krankın maliyetini geçebilir..
    o yüzden önce yenisinin fiyatını araştırın derim...
    samet abi F650'lerde sıkıntı çıkartıyodu biyel kolu ve dediğin gibi presle sökülüyor diye biliyordum maliyeti 500tl civarı idi,
    orjinal parçasının meblası yüksek olduğu için istanbulda yapan bir yere yaptırıyorlardı.
    ANGARAJ

  7. #7
    MZ781 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2010
    Şehir
    ZSCHOPAU
    Motosikleti
    MZ ETZ 251/1993 , Bajaj Boxer 150
    Rektefiyiciye gideceksiniz.Kendiniz yapamazsınız.Belkide evde değiştirilemeyecek tek parça o.Değişssede iki dairenin ağırlık vs dengesi rastgele olur.

  8. #8
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    bir çok biley kolu elde sökülemiyor. rektefiyeci olmasa bile presi olan bir tornacı yada presi olan bir makine sanayisi şart.

  9. #9
    brtvrdrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2011
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR150
    Alet sikintim yok pres vs. hersey mevcut. Presle baskiyi nereden uygulamamiz lazim ? Ne sekilde nasil sokulecegi hakkinda bilgi verirseniz deneyecegim

  10. #10

    Üyelik
    25 Nisan 2010
    eğer çin malı kranksa uğraşmayın yeisini alın derim. biyel kolu çaktırmak bazen orjinali gibi randıman vermiyor. daha çabuk dağılıyor. işinin erbabı biri tarafından yapılması gerekli.

  11. #11
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    krank kol değişimi kişisine göre dğişir,
    Topkapı DİKRAN usta var bu işlerin ehlidir Fakat bayağııııııı bir para ister,

    normalde 125,,250 cc krank kol değişim fiyatları 30 lira ile 100 lira arasında fiyat verebiliyorlar,
    onun dısında sen sokmeye calısır ısen eger cok dıkkat et,
    hafıf çapraz denk gelır ıse herseyı mahvedersın,
    ve kolda yıne bosluk olur,
    fazla sıkıstırırsan rulmanda kıtleme olur,
    saga sola hafıf oynayacak,

    olurda sokecek yer bulunamaz ıse ptt ıle bana gonderırsen aynı gun gerı gonderırım,,,
    15,,20 lira cıvarı ücret veririz tornacıya,,,

  12. #12
    brtvrdrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2011
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR150
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    krank kol değişimi kişisine göre dğişir,
    Topkapı DİKRAN usta var bu işlerin ehlidir Fakat bayağııııııı bir para ister,

    normalde 125,,250 cc krank kol değişim fiyatları 30 lira ile 100 lira arasında fiyat verebiliyorlar,
    onun dısında sen sokmeye calısır ısen eger cok dıkkat et,
    hafıf çapraz denk gelır ıse herseyı mahvedersın,
    ve kolda yıne bosluk olur,
    fazla sıkıstırırsan rulmanda kıtleme olur,
    saga sola hafıf oynayacak,

    olurda sokecek yer bulunamaz ıse ptt ıle bana gonderırsen aynı gun gerı gonderırım,,,
    15,,20 lira cıvarı ücret veririz tornacıya,,,
    Abi senin yer yanilmiyorsam istanbul gaziosmanpasada. Tam nerede ?

  13. #13
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Biyel kolu uzerindeki sayilar ne anlama geliyor bilen var mi acaba ?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)