Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

SPY 5000M 2-way motosiklet alarmi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #441

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    Alıntı zuluman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://media.apnarm.net.au/media/im...06cl2_t460.jpg

    iki ana artı hat sigortalara gidip ordan dağılıyor. eğer bağlantısını yapacaksan (resimden sarı kablo gibi görüyorum) sarı kabloyu söküp araya pembe gri bağlanacak.

    sinyal düğmen sağda veya solda basılı mı kaldı. ancak bu şekilde kontak devresine voltaj gider.
    Sinyallerde problem yok hocam olması gerektiği gibi çalışıyor.
    Kahverengi kabloyu arka plaka lamba kablosuna bağladım. plaka lambası, park, stop , kontak gösterge hepsi tek sigortada, ondan dolabilir mi ?


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #442

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı OkNisT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Hocam şu an bendede öyle gri, pembe ve mavi kablo boşta fakat en alttaki tuşa seri bir kaç sefer bastığımda motor yine kontak açıyor far yakıyor ona anlam veremedim işte, sadece marş basmıyor oda hiss yüzünden sanırım.
    Alıntı OkNisT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sinyallerde problem yok hocam olması gerektiği gibi çalışıyor.
    Kahverengi kabloyu arka plaka lamba kablosuna bağladım. plaka lambası, park, stop , kontak gösterge hepsi tek sigortada, ondan dolabilir mi ?
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ml#post3578228

    Kahverengi kabloyu kontak çıkışına değil de basit olsun diye fara vs'e falan bağladığınız için düğmeye bastığınızda farlar vs yanıyor, başıma gelmişti, düzgün şekilde kontağa bağlarsanız bu durum oluşmaz.
    Marş basmaması hiss yüzünden değil(en azından bu durumda), marş için gerekli(mavi) kabloyu bağlamadığınızdan dolayı.


    Önceki mesajlardan Alıntı:
    Alarm çıkışları | Motordaki bağlantı noktası

    ◼︎ kırmızı (red) | Akü artı (+) kutubu
    ◼︎ kahveregni (brown) | kontak çıkışı, kontağın kapalı durumda akım olmayan çıkışa bağlanacak (kontak durumu sorgulama işine yarar, ayrıca uzaktan çalıştırma özelliği kullanıldığında ateşleme dışında far, benzin pompası, gösterge gibi aksamları devreye sokar)
    ◼︎ pembe (pink) | ACİLSTOP anahtar girişi, ACİLSTOP anahtarina giden kabloyu kesip, iki ucun birine alarmdan gelen pembe kabloyu bağlıyoruz..
    ◼︎ gri (grey) | ACİLSTOP anahtar girişi, kesdigimiz ACİLSTOP anahtarina giden kablonun diğer ucunada alarmdan gelen gri kabloyu bağlıyoruz. (alarım tetikleme durumunda ve kumanda'da ALARMI KAPAT tusuna bastigimizda ateşlemeyi kesmeye yarar)
    ◼︎ mavi (blue) | ateşleme anahtar çıkısı (bu bağlantı marş rölesini elektrikle besler ve motorunu çalıştırır)
    ◼︎ 2 x sarı (yellow) | biri sağ, diğeri sol sinalin arti (+) kablolarina ilave edilecek
    ◼︎ 2 x siyah (black) | Akü eksi (-) kutubu
    Akias ve OkNisT bunu beğendiler.

  3. #443

    Üyelik
    12 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha mt-25
    yeni montaj yapacakların işine çok yarayacak.

    Akias ve OkNisT bunu beğendiler.

  4. #444

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ml#post3578228

    Kahverengi kabloyu kontak çıkışına değil de basit olsun diye fara vs'e falan bağladığınız için düğmeye bastığınızda farlar vs yanıyor, başıma gelmişti, düzgün şekilde kontağa bağlarsanız bu durum oluşmaz.
    Marş basmaması hiss yüzünden değil(en azından bu durumda), marş için gerekli(mavi) kabloyu bağlamadığınızdan dolayı.


    Önceki mesajlardan Alıntı:
    Alarm çıkışları | Motordaki bağlantı noktası

    ◼︎ kırmızı (red) | Akü artı (+) kutubu
    ◼︎ kahveregni (brown) | kontak çıkışı, kontağın kapalı durumda akım olmayan çıkışa bağlanacak (kontak durumu sorgulama işine yarar, ayrıca uzaktan çalıştırma özelliği kullanıldığında ateşleme dışında far, benzin pompası, gösterge gibi aksamları devreye sokar)
    ◼︎ pembe (pink) | ACİLSTOP anahtar girişi, ACİLSTOP anahtarina giden kabloyu kesip, iki ucun birine alarmdan gelen pembe kabloyu bağlıyoruz..
    ◼︎ gri (grey) | ACİLSTOP anahtar girişi, kesdigimiz ACİLSTOP anahtarina giden kablonun diğer ucunada alarmdan gelen gri kabloyu bağlıyoruz. (alarım tetikleme durumunda ve kumanda'da ALARMI KAPAT tusuna bastigimizda ateşlemeyi kesmeye yarar)
    ◼︎ mavi (blue) | ateşleme anahtar çıkısı (bu bağlantı marş rölesini elektrikle besler ve motorunu çalıştırır)
    ◼︎ 2 x sarı (yellow) | biri sağ, diğeri sol sinalin arti (+) kablolarina ilave edilecek
    ◼︎ 2 x siyah (black) | Akü eksi (-) kutubu
    Teşekkürler hocam, düğmeye bastığımda kontak açıkken motoru çalıştırmaya kalktığımda marş basıyor fakat çalışmıyor o hiss yüzünden sanırsam, hiss iptal etmek istemiyorum o kalsın öyle, fakat kontak açma far yakma durumu sıkıntı onu düzeltmem lazım yanlışlıkla akünün içinden geçmek mümkün. motoru yeni aldım cesaret edemiyorum kontak kısmına bulaşmaya, biraz zaman geçsin cesaretimi toplayayım o zaman bağlarım, bu şekilde şu an işimi görüyor

    Alıntı zuluman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni montaj yapacakların işine çok yarayacak.

    http://alanshore.org/wp-content/uplo...rams-5000m.jpg
    Teşekkürler hocam en başından beri yardımcı oldun, Bu döküman da bilgisayara kaydedildi.
    maktama bunu beğendi.

  5. #445

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı OkNisT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler hocam, düğmeye bastığımda kontak açıkken motoru çalıştırmaya kalktığımda marş basıyor fakat çalışmıyor o hiss yüzünden sanırsam, ...cherry:
    Bu kısmı anlamadım.
    Kontak açıkken dediğiniz anahtarı sokup kontağı açmaktan bahsetMİyoruz değil mi, uzaktan kumandadan kontağı açmaktan basediyoruz(en alt düğmeye 1 defa basın 1 sn bekleyin tekrar basın). Yine anlamadığım Marşı elinizle gidondan basmıyorsunuz değil mi, uzaktan kumandadan basıyorsunuz(Kontak açıldıktan sonra yine 1 defa en alt düğmeye basın 1sn bekleyin tekrar basın), eğer öyle ise Mavi kabloyu bağlamadan marş basmaması gerekir diye düşünüyorum.
    Kahverengi kablo marş devresini birşekilde yarım da olsa tamamlıyor mu acaba.
    Ben alarmımı eski motorumdan söktüm, yenisine dahaca takmadım, takarken bilgilerimi tekrar tazeleyeceğim sanırım.

  6. #446

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kısmı anlamadım.
    Kontak açıkken dediğiniz anahtarı sokup kontağı açmaktan bahsetMİyoruz değil mi, uzaktan kumandadan kontağı açmaktan basediyoruz(en alt düğmeye 1 defa basın 1 sn bekleyin tekrar basın). Yine anlamadığım Marşı elinizle gidondan basmıyorsunuz değil mi, uzaktan kumandadan basıyorsunuz(Kontak açıldıktan sonra yine 1 defa en alt düğmeye basın 1sn bekleyin tekrar basın), eğer öyle ise Mavi kabloyu bağlamadan marş basmaması gerekir diye düşünüyorum.
    Kahverengi kablo marş devresini birşekilde yarım da olsa tamamlıyor mu acaba.
    Ben alarmımı eski motorumdan söktüm, yenisine dahaca takmadım, takarken bilgilerimi tekrar tazeleyeceğim sanırım.
    Hayır anahtarsız, hocam bende mavi, gri, pembe boşta bağlamadım, yanlış hatırlamıyorsam kumandanın en alt tuşuna 2 defa basığımda, far yanıyor kontak açıyor o şekilde kalıyor, motorun üzerinde anahtar yokken marşı kendim elle bastım belki çalışır diye fakat marş basıyor çalışmıyor, onuda hiss engelliyor sanırım.

  7. #447
    Farukxtm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CBR 250 R
    benim SPY5000M sorunsuz çalışıyordu ama şimdi tek sorunu sesi çıkmıyor. mahallenin çocukları dokunup uğraşmış hoparlörümü yandı yoksa ana modüldemi sorun var anlamadım daha baktırmadım alarma sesi hariç geri kalan özellikler sorunsuz çalışıyor. 7 ekimde tam 2 yıl olacak bunların garantisi varmı acaba aldığım firma faturalı göndermişti bana böyle bir sorun yaşayan oldumu

  8. #448

    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar bende spy 5000 almayı düşünüyordum ama Honda motorda eğer taktırırsak elektronik aksamı garanti dışı kalıyormuş şeklinde bilgi verdiler. Yamaha da ise garanti konusunda herhangi bir sıkıntısı yok. Sizlerin bu konuda bilgi veya deneyimi varmı acaba ?

  9. #449

    Üyelik
    16 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cb650f
    Arkadaşlar sabahları kalktığımda kumandanın anten seviyesi sıfır çubuk gösteriyor ama herhangi bir düğmeye basınca 3 çubuk görünür oluyor. Uzaktan motorun yanına yaklaşırken de aynı, dibine kadar geliyorum motorun ama hala çekmiyor gibi gösteriyor, ama herhangi bir düğmeye bastığımda geliyor. Önceki mesajlarda iki kişi daha aynı sorunu yaşadığını yazmış ama kimse de cevap yazmamış. Bu seviye neden yok oluyor durduk yere?

  10. #450
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı Matalgan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sabahları kalktığımda kumandanın anten seviyesi sıfır çubuk gösteriyor ama herhangi bir düğmeye basınca 3 çubuk görünür oluyor. Uzaktan motorun yanına yaklaşırken de aynı, dibine kadar geliyorum motorun ama hala çekmiyor gibi gösteriyor, ama herhangi bir düğmeye bastığımda geliyor. Önceki mesajlarda iki kişi daha aynı sorunu yaşadığını yazmış ama kimse de cevap yazmamış. Bu seviye neden yok oluyor durduk yere?
    Aynı sorun bende de var motorun dibindeyken bazen tuşuna bastığım halde bağlantı sağlamama gibi bir şey de yapıyor.
    Matalgan bunu beğendi.

  11. #451
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Bu bendede var bunu sorun olarak gormuyorum radyo frekanslariyka calistigi icin bazen karisiyor olabilir frekanslar
    3 5 saniye suruyor bu durum cok dert edilcecek birsey degil sık sık tekrarlanmiyor 1 haftada falan 1 kere basima geliyor
    Matalgan bunu beğendi.

  12. #452

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    Akü problemi yaşayan var mı ? Alarmı taktırmadan önce 2 hafta sonra bile bassam motor marş alırdı, şimdi ise geçen pazar motoru garaja çektim cumartesi marş basmadı, 6 günde akü boşalıyor.
    Bağlantıdamı sıkıntı var acaba ?
    Siyah kablonun ucunda halka olanı şaseye diğer siyahı akünün eksi kutbuna bağlamıştım, bazısı siyahların ikisinide eksi kutuba bağlamış ondan yapar mı ?

  13. #453
    LostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2004
    Motosikleti
    Star Fire 48
    Akü problemi yaşamanız normal bütün alarmlarda bu sorun olur. Bağlantı sıkıntısı değil.Tamamen alarmın çektiği akımla ilgili.Çözüm olarak gerekmeyen durumlarda alarmı tamamen devreden çıkaran sele altı bir düğme yada fiş önerebilirim. Ben bu şekilde kullanıyorum. Sadece gerektiğinde alarm aktif oluyor ve akü bitmiyor.

  14. #454
    cot_grave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2018
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    CFMOTO 250 NK
    Merhaba Arkadaşlar,

    Bugün amatör olarak SPY 5000 M alarmın montajını yaptım. Motosiklet, CF MOTO 250 NK. Uzaktan çalıştırma özellliklerini şimdilik kullanmayı düşünmüyorum. Hatta sinyalleri bile bağlama gereği duymadım. Alarmın sadece akü kablolarını ve kontak açık uyarısı alabileceğim kahverengi kabloyu bağladım. Elektrik tesisatı konusunda tecrübesizim. Sorum şu: Kahverengi kabloyu aşağıdaki resimde görülen, sadece kontak açıkken elektrik alan "fren, yan sehpa" sigortasına bağladım. Çünkü kablo kesmek istemiyorum. Yapmış olduğum bağlantı doğru mudur? Aküye ya da tesisata zarar verebilecek bir durumu olur mu?


  15. #455

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    hayır,sorun olmaz.

  16. #456
    yamtareroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    NC750x
    Ben bu alarmı kullandım fakat gerçekten de aküyü çok kısa sürede bitiriyor. (Sorunsuz yeni akü) 3-4 gün motoru çalıştırmazsan akü basmıyor. ya paralel bir akü daha takmak ya da pilli/şarjlı modelleri tercih etmek lazım. Netice itibarıyle spy alarmı akü sorunu yüzünden çıkarmak zorunda kaldım. Motoruna uygulamak isteyenler varsa bunu göz önünde bulundursunlar..

  17. #457
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı yamtareroglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bu alarmı kullandım fakat gerçekten de aküyü çok kısa sürede bitiriyor. (Sorunsuz yeni akü) 3-4 gün motoru çalıştırmazsan akü basmıyor. ya paralel bir akü daha takmak ya da pilli/şarjlı modelleri tercih etmek lazım. Netice itibarıyle spy alarmı akü sorunu yüzünden çıkarmak zorunda kaldım. Motoruna uygulamak isteyenler varsa bunu göz önünde bulundursunlar..
    hayır ben haftalarca açık bıraktım öyle 3 4 günde hiç bitmedi bugune kadarda bir bitme ve sorun ile karşılaşmadım
    fakat mikro dalga sensörünü açık tutarsanız bitirir orası kesin
    kendi motosikletimde 1 yıldır kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım.
    yamtareroglu bunu beğendi.

  18. #458
    cot_grave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2018
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    CFMOTO 250 NK
    Bu mikrodalga sensörünün montajı ile alakalı bir püf noktası var mıdır? Ben sensörü sağ grenajın yanına dik koydum. Denemek için evdeyken kumandadan sensörü açıp motorun yanına geldim. Bayağı dolaştım ama beni fark etmedi. Acaba yatay mı koymam gerekiyor sensörü?

  19. #459

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    Alıntı LostRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü problemi yaşamanız normal bütün alarmlarda bu sorun olur. Bağlantı sıkıntısı değil.Tamamen alarmın çektiği akımla ilgili.Çözüm olarak gerekmeyen durumlarda alarmı tamamen devreden çıkaran sele altı bir düğme yada fiş önerebilirim. Ben bu şekilde kullanıyorum. Sadece gerektiğinde alarm aktif oluyor ve akü bitmiyor.
    Yeni gördüm hocam mesajını aynen dediğiniz şekilde yaptım ama 3-4 defa aküyü boşalttığı için akü haşat oldu şarj ettim 1 gün sonra ölçtüm 12,3v veriyor, bir süre böyle idare edeceğiz artık.

  20. #460
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı cot_grave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu mikrodalga sensörünün montajı ile alakalı bir püf noktası var mıdır? Ben sensörü sağ grenajın yanına dik koydum. Denemek için evdeyken kumandadan sensörü açıp motorun yanına geldim. Bayağı dolaştım ama beni fark etmedi. Acaba yatay mı koymam gerekiyor sensörü?
    yatay düz farketmez ama
    onun 5 seviyeli hassaslık ayarı var
    alarmi kilitlediginiz zaman 1 2 dakika sonra alarm tam olarak hazır hale geliyor
    ama mikrodalga sensörünü kullanmaniza bence gerek yok
    sürekli sinyal yaydığı için aküyü bitiriyor


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)