Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

hyosung gt250 enjeksiyon arızası yardım edin lütfen :(

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mertstar15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2012
    Motosikleti
    hyosung GT250 , cb 600 hornet
    öncelikle merhaba 2008 model hyosung gt250 im var enjeksiyonla ilgili bir sorun var motorda anladığım kadarıyla motor benzin ve havayı düzgün karıştıramıyor enjeksiyonun silindire yakıt karışımını gönderdiği bölümde kablo var ön silindirde o kabloyu tam oturtunca motor gaz yemiyor belirli bir seviyede gaz verince yiyor bazen hiç kalkmıyor yüksek devirde gazı kökleyince boğuluyor giibi oluyor yarım takınca tam kalkışta güç kaybı oluyor 6bin devirden sonra tam anlamıyla düzgün çalışıyor motor sizce sebebi ne olabilir ? havabasıncsensörü kablosu olarak geçiyor sanırım . motorun konjektörü hava basınc sensörü kablosu ve aküsü yeni değişti ayrıca bursadan yeni aldım motoru yağ yakma ve benzeri sorunları yok bu sorun dışında gerek görünüşü gerek kendisi oldukça iyi bir motor 330 km 110 tl yaktı bunun sebebi nedir ?



    ayrıca yakınlarda hyosungtan anlıyan kimse yok balıkesir burhaniyedeyim videolarda daha acık ve net sorun :
    http://www.youtube.com/watch?v=xcsPX...layer_embedded
    http://www.youtube.com/watch?v=Bspr9...layer_embedded





    Lütfen yardımcı olun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400ABS, Motoran Vento 100
    ateşleme problemi var gibi geldi bana ,bujiden başlayarak kablolarda dahil ateşleme sistemini kontrol et bence,sanırım sorundan dolayı aşırı benzin yakmışsın,6,5lt 100km de acayip bir rakam ,izmir aliağa daki kanuni servisi var yalçın ticaret mehmet usta onunla bir telefonla konuşsana,st kanunilere de bakıyor ,kötü usta değildir ona danış istersen burhaniyeye çok uzak değil
    otopsici bunu beğendi.
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"

  3. #3
    mertstar15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2012
    Motosikleti
    hyosung GT250 , cb 600 hornet
    numarayı nerden bulabilirim peki ?

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Daha önce o kabloların bağlı olduğu sensörler (IAP Sensor) mi değişti yoksa sadece kablosu mu değişti? Voltaj ölçümü yapabilir misin? Ölçüm yapacak aletin var mı?

  5. #5
    mertstar15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2012
    Motosikleti
    hyosung GT250 , cb 600 hornet
    eğer pahalı birşey değilse voltaj ölçüm aleti alabilirim kablolar değişti ama şöyle bişey fark ettim mesela farı yakınca motor devri 1,600 den 2000 e çıkıyor bu nedir yada frene bastığımda oluyor ayrıca

  6. #6
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    ikinci video da FI ışıgı yanıyor.bunun hata kodları ve çözümleri 250r topiginde verilmişti.oraya bir baksan sanırım yardımı dokunur.330 km de 110 tl motor zengin karışımla çalışıyor buji o yüzden kararıyor.bir de hava filtresini çıkarıp filtre kutusunu içini falan basınçlı hava ile temizlemeyi dene. geçmiş olsun.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Eğer yapabileceğini düşünüyorsan,
    Ölçüm aleti 12v konumundayken aletin kırmızı ucunu sensöre giren kablolardan sarı-siyah ya da mavi siyah olanına (bir sensörde sarı-siyah diğerinde mavi siyahtır), diğer ucunu da siyah-beyaz olanına değdirip motoru rölantide çalıştır. Eğer ölçüm aletinde 4-4.2 aralığında bir değer göremiyorsan IAP sersörü bozulmuştur, yenisini alman gerekir. Bu arada ölçü aletinin uçlarını kablolara değdir dediğim kısım, aletin ucunu sensör soketinin içine arka tarafından doğru sokman şeklinde olmalı, çünkü sensör takılıyken ölçmen gerekiyor.

  8. #8
    mertstar15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2012
    Motosikleti
    hyosung GT250 , cb 600 hornet
    bahsettiğin ölçüm aleti şumu ? :
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...ay/?favorite=1

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikinci video da FI ışıgı yanıyor.bunun hata kodları ve çözümleri 250r topiginde verilmişti.oraya bir baksan sanırım yardımı dokunur.330 km de 110 tl motor zengin karışımla çalışıyor buji o yüzden kararıyor.bir de hava filtresini çıkarıp filtre kutusunu içini falan basınçlı hava ile temizlemeyi dene. geçmiş olsun.
    yaptığım şeyde buna yakın bişey hava filtresini temizlemedim ama o plastik kısmı çıkartıp yıkadım hava filtresi oldukça temizdi . filtresizde çalıştırdım durum değişmedi

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mertstar15 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bahsettiğin ölçüm aleti şumu ? :
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...ay/?favorite=1
    Bahsettiğim alet avometre ya da multimetre isimleriyle satılan 8-10 TL'ye bile bulabileceğin bir alet.

  10. #10
    mertstar15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2012
    Motosikleti
    hyosung GT250 , cb 600 hornet
    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikinci video da FI ışıgı yanıyor.bunun hata kodları ve çözümleri 250r topiginde verilmişti.oraya bir baksan sanırım yardımı dokunur.330 km de 110 tl motor zengin karışımla çalışıyor buji o yüzden kararıyor.bir de hava filtresini çıkarıp filtre kutusunu içini falan basınçlı hava ile temizlemeyi dene. geçmiş olsun.
    f1 hatasının karşılığını buldum c21 hata kodunu verdi motor oda hava akış sensörüymüş şurdaki topikte adam benim yaşadığım sorunu yaşıyormuş sonuca bağlamamış değiştirmeside işe yaramamış anlaşılan :
    http://www.motordelisi.com/forum/mot...ml#post2088805

  11. #11
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    "motorun konjektörü hava basınc sensörü kablosu ve aküsü yeni değişti " demişsin,piyasada bu konjektörün çok yan sanayisi muadili falan dolaşıyor.konjektör ve akü degişmişse illaki bir elektrik sorunu yaşamış bu motor.sen o avometreyi alıp birde statörden gelen kabloları kontrol et.belkide elektriksel bir sorun olabilir.malum ki elektrikde bir sorun varsa motorun sapıtması normaldir.yani benim aklıma gelenler bunlar.bir çözüm bulana kadar motoru kullanma bence hem benzine para yetişmez böyle hemde daha da masraf açacak bişeye sebep olmasın.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  12. #12
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    birader bujileri bir değiştir sonra yeniden bak senin ilk yazdıkların buji ve ateşleme problemi gibi
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  13. #13
    mertstar15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2012
    Motosikleti
    hyosung GT250 , cb 600 hornet
    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "motorun konjektörü hava basınc sensörü kablosu ve aküsü yeni değişti " demişsin,piyasada bu konjektörün çok yan sanayisi muadili falan dolaşıyor.konjektör ve akü degişmişse illaki bir elektrik sorunu yaşamış bu motor.sen o avometreyi alıp birde statörden gelen kabloları kontrol et.belkide elektriksel bir sorun olabilir.malum ki elektrikde bir sorun varsa motorun sapıtması normaldir.yani benim aklıma gelenler bunlar.bir çözüm bulana kadar motoru kullanma bence hem benzine para yetişmez böyle hemde daha da masraf açacak bişeye sebep olmasın.
    tamam dediğin gibi yapıp şuan 1 avometre alıyorum . voltajın kaç olması gerektiği yazıyor zaten klavuzda . daha önce elektrik tesisatı yanmış komple sinyallerde falan erime var ecuda sorun yoktur umarım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birader bujileri bir değiştir sonra yeniden bak senin ilk yazdıkların buji ve ateşleme problemi gibi
    bujiler değişti aküde bir sorun yok hatta garanti olsun diye bujileri temizledim kararmışlardı yarın yada yarından sonra ne olucağı belli olur

  14. #14

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    o motorun gözü toprağa bakıyor
    [B]King is back baby!King is back![/B]

  15. #15
    Nejat 78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    Biraz Karabük Biraz Mersin
    arkadaşım o motor sürekli yakıt çok yakar ve buji patlatmaya başlar 50 km de bir patlar onun nedenide sente ayarı kayık benimde başıma geldi sakın yapmaya kalkma çok iyi dört silindir toplayan ustaların çoğu ayarlayamıyor onlar biraz problemdir.Servisle falanda uğraşma kanuni servisi yapamaz iyi bir usta bul bırak yapar


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)