hyosung gt250 enjeksiyon arızası yardım edin lütfen :(
-
öncelikle merhaba 2008 model hyosung gt250 im var enjeksiyonla ilgili bir sorun var motorda anladığım kadarıyla motor benzin ve havayı düzgün karıştıramıyor enjeksiyonun silindire yakıt karışımını gönderdiği bölümde kablo var ön silindirde o kabloyu tam oturtunca motor gaz yemiyor belirli bir seviyede gaz verince yiyor bazen hiç kalkmıyor yüksek devirde gazı kökleyince boğuluyor giibi oluyor yarım takınca tam kalkışta güç kaybı oluyor 6bin devirden sonra tam anlamıyla düzgün çalışıyor motor sizce sebebi ne olabilir ? havabasıncsensörü kablosu olarak geçiyor sanırım . motorun konjektörü hava basınc sensörü kablosu ve aküsü yeni değişti ayrıca bursadan yeni aldım motoru yağ yakma ve benzeri sorunları yok bu sorun dışında gerek görünüşü gerek kendisi oldukça iyi bir motor 330 km 110 tl yaktı bunun sebebi nedir ?
ayrıca yakınlarda hyosungtan anlıyan kimse yok balıkesir burhaniyedeyim videolarda daha acık ve net sorun :
http://www.youtube.com/watch?v=xcsPX...layer_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=Bspr9...layer_embedded
Lütfen yardımcı olun
Reklamlar
-
ateşleme problemi var gibi geldi bana ,bujiden başlayarak kablolarda dahil ateşleme sistemini kontrol et bence,sanırım sorundan dolayı aşırı benzin yakmışsın,6,5lt 100km de acayip bir rakam ,izmir aliağa daki kanuni servisi var yalçın ticaret mehmet usta onunla bir telefonla konuşsana,st kanunilere de bakıyor ,kötü usta değildir ona danış istersen burhaniyeye çok uzak değil
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
numarayı nerden bulabilirim peki ?
-
Daha önce o kabloların bağlı olduğu sensörler (IAP Sensor) mi değişti yoksa sadece kablosu mu değişti? Voltaj ölçümü yapabilir misin? Ölçüm yapacak aletin var mı?
-
eğer pahalı birşey değilse voltaj ölçüm aleti alabilirim kablolar değişti ama şöyle bişey fark ettim mesela farı yakınca motor devri 1,600 den 2000 e çıkıyor bu nedir yada frene bastığımda oluyor ayrıca
-
ikinci video da FI ışıgı yanıyor.bunun hata kodları ve çözümleri 250r topiginde verilmişti.oraya bir baksan sanırım yardımı dokunur.330 km de 110 tl motor zengin karışımla çalışıyor buji o yüzden kararıyor.bir de hava filtresini çıkarıp filtre kutusunu içini falan basınçlı hava ile temizlemeyi dene. geçmiş olsun.
-
Eğer yapabileceğini düşünüyorsan,
Ölçüm aleti 12v konumundayken aletin kırmızı ucunu sensöre giren kablolardan sarı-siyah ya da mavi siyah olanına (bir sensörde sarı-siyah diğerinde mavi siyahtır), diğer ucunu da siyah-beyaz olanına değdirip motoru rölantide çalıştır. Eğer ölçüm aletinde 4-4.2 aralığında bir değer göremiyorsan IAP sersörü bozulmuştur, yenisini alman gerekir. Bu arada ölçü aletinin uçlarını kablolara değdir dediğim kısım, aletin ucunu sensör soketinin içine arka tarafından doğru sokman şeklinde olmalı, çünkü sensör takılıyken ölçmen gerekiyor.
-
bahsettiğin ölçüm aleti şumu ? :
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...ay/?favorite=1
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------
zonta adlı üyeden alıntı
ikinci video da FI ışıgı yanıyor.bunun hata kodları ve çözümleri 250r topiginde verilmişti.oraya bir baksan sanırım yardımı dokunur.330 km de 110 tl
motor zengin karışımla çalışıyor buji o yüzden kararıyor.bir de hava filtresini çıkarıp filtre kutusunu içini falan basınçlı hava ile temizlemeyi dene. geçmiş olsun.
yaptığım şeyde buna yakın bişey hava filtresini temizlemedim ama o plastik kısmı çıkartıp yıkadım hava filtresi oldukça temizdi . filtresizde çalıştırdım durum değişmedi
-
mertstar15 adlı üyeden alıntı
Bahsettiğim alet avometre ya da multimetre isimleriyle satılan 8-10 TL'ye bile bulabileceğin bir alet.
-
zonta adlı üyeden alıntı
ikinci video da FI ışıgı yanıyor.bunun hata kodları ve çözümleri 250r topiginde verilmişti.oraya bir baksan sanırım yardımı dokunur.330 km de 110 tl
motor zengin karışımla çalışıyor buji o yüzden kararıyor.bir de hava filtresini çıkarıp filtre kutusunu içini falan basınçlı hava ile temizlemeyi dene. geçmiş olsun.
f1 hatasının karşılığını buldum c21 hata kodunu verdi motor oda hava akış sensörüymüş şurdaki topikte adam benim yaşadığım sorunu yaşıyormuş sonuca bağlamamış değiştirmeside işe yaramamış anlaşılan :
http://www.motordelisi.com/forum/mot...ml#post2088805
-
"motorun konjektörü hava basınc sensörü kablosu ve aküsü yeni değişti " demişsin,piyasada bu konjektörün çok yan sanayisi muadili falan dolaşıyor.konjektör ve akü degişmişse illaki bir elektrik sorunu yaşamış bu motor.sen o avometreyi alıp birde statörden gelen kabloları kontrol et.belkide elektriksel bir sorun olabilir.malum ki elektrikde bir sorun varsa motorun sapıtması normaldir.yani benim aklıma gelenler bunlar.bir çözüm bulana kadar motoru kullanma bence hem benzine para yetişmez böyle hemde daha da masraf açacak bişeye sebep olmasın.
-
birader bujileri bir değiştir sonra yeniden bak senin ilk yazdıkların buji ve ateşleme problemi gibi
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
zonta adlı üyeden alıntı
"motorun konjektörü hava basınc sensörü kablosu ve aküsü yeni değişti " demişsin,piyasada bu konjektörün çok yan sanayisi muadili falan dolaşıyor.konjektör ve akü degişmişse illaki bir elektrik sorunu yaşamış bu motor.sen o avometreyi alıp birde statörden gelen kabloları kontrol et.belkide elektriksel bir sorun olabilir.malum ki elektrikde bir sorun varsa motorun sapıtması normaldir.yani benim aklıma gelenler bunlar.bir çözüm bulana kadar motoru kullanma bence hem benzine para yetişmez böyle hemde daha da masraf açacak bişeye sebep olmasın.
tamam dediğin gibi yapıp şuan 1 avometre alıyorum . voltajın kaç olması gerektiği yazıyor zaten klavuzda . daha önce elektrik tesisatı yanmış komple sinyallerde falan erime var ecuda sorun yoktur umarım
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
otopsici adlı üyeden alıntı
birader bujileri bir değiştir sonra yeniden bak senin ilk yazdıkların buji ve ateşleme problemi gibi
bujiler değişti aküde bir sorun yok hatta garanti olsun diye bujileri temizledim kararmışlardı yarın yada yarından sonra ne olucağı belli olur
-
o motorun gözü toprağa bakıyor
[B]King is back baby!King is back![/B]
-
arkadaşım o motor sürekli yakıt çok yakar ve buji patlatmaya başlar 50 km de bir patlar onun nedenide sente ayarı kayık benimde başıma geldi sakın yapmaya kalkma çok iyi dört silindir toplayan ustaların çoğu ayarlayamıyor onlar biraz problemdir.Servisle falanda uğraşma kanuni servisi yapamaz iyi bir usta bul bırak yapar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)