Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Yardım lütfen cup anlayan baksın

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    31 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    merhaba dün ramzey 100 cupumla giderken birden stop etti sonra çalışmadı ısınmıştır diye dedim 3 saat dinlendi yok yine çalışmadı ayak marşına basıyorum aşağı inmiyodu yarıda kalıyodu yağ ekledim birazdaha şimdi aşağı iniyor ama motorda tepki yok boşa iniyor gibi 2 ile vurdurmaya çalıştım arka tekeri kitliyor el marşı akü bitti yok sıkıntı nedir acaba motor kilitlemiş olabilirmi kilitlediyse mastafı ne kadar tutar sizce


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    SARAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2011 YAMAHA CRYPTON T110
    geçmiş olsun ...

  3. #3

    Üyelik
    31 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    sıkıntı nedir acaba kilitledimiki ya tahmini masraf nedir

  4. #4
    SARAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2011 YAMAHA CRYPTON T110
    valla bende yamaha crypton var ben öyle bi sorun yaşamadım bilmiyorum ya ne desem yanlış olur ...

  5. #5

    Üyelik
    31 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    hmm teşşekkür ederim

  6. #6

    Üyelik
    23 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial 100 ukh, 2001 Titan Deluxe
    Yağını felan kontrol ettin mi ?
    Fazla değil.. Bi Cbr'nin ruhsatında adım yazsa yeter.

  7. #7
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Piston aşağı inmiş.

  8. #8

    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Şehir
    sİVAS
    Motosikleti
    Bisan Cup100
    s.a / geçmiş olsun. benim başımada böyle bir durum gelmişti. anlatayım belki aynı sonuç çıkabilir!!
    - motosikletin sol tarafında yan ayağında bi kablo olması lazım stop için. o kabloyu kontol et kablo kopmuş ise motosikletin çalışmaz.,

    - benim başıma gelmişti hiç çözememiştim bujiden tut motoru komple kurcalamıştım eve kadar da yürüyerek getrimştim temmuz sıcağında motoru yeni aldığım zamanlarda

    - büyük ihtimal senin sorunun da böyle birşy olması lazım çünkü stop etmesinin başka nedeni olacağını sanmıyorum kablolarını kontrol et. bujiye giden kabloları kontrol et kontağa gelen kabloları kontrol et. ama ilk olarak dediğim yeri kontrol et. umarım çözersi,n kolay gelsin

  9. #9

    Üyelik
    31 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    yağı vardı sıkıntı yoktu piston sıkıntı yaptıysa tahmini masraf ne kadar tutar birde kendim değiştirebilirmiyim kardeş aynen dediğin gibi bi kontrol ediyim ateşleme yok gibiiydi saol

  10. #10
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    piston sıkıntı yaptıysa anlarsan degiştirirsin yeni motor atılması lazım oda 300 tutar
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  11. #11
    Mikuni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2007
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Şu çin malı hurdalıklara verdiğiniz paralara yazık. bütün çinlilerde motor kilitleme sorunu zaten var. 50 kere de yaptırsan yine bozulacaktır. sorun genelde yağsız kalmaktan olur.

  12. #12
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piston aşağı inmiş.
    ve orda kalmış

  13. #13
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    valla nalattıklarından anladığım motor kitlenmiş kimse açık açık söyleyememiş galiba sana..

  14. #14

    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Şehir
    sİVAS
    Motosikleti
    Bisan Cup100
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla nalattıklarından anladığım motor kitlenmiş kimse açık açık söyleyememiş galiba sana..
    yok kardeşim bununki motorun kitlenmesiyle alakası yok kablolarında problem var bunun?

  15. #15
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla nalattıklarından anladığım motor kitlenmiş kimse açık açık söyleyememiş galiba sana..
    alıştıra alıştıra anlatacaktık niye pat diye söyledin

  16. #16
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    dostum motorunun kitlemiş olma ihtimali çok yüksek,
    ve birde şöyle bir durum var (İNŞALLAH BUDUR) SENİN MOTORUNDA marş motorundan krang'a tahrik veren marş zinciri bulunur,
    Ve zincir motordan çıkmış ise veya kopmuş ise o krank'ın arkasına sıkışıp kitliyor olabilir,

    Her durumda senin işini MOTOSİKLET TAMİRCİSİ çözecektir...

    Geçmiş olsun,,,
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  17. #17

    Üyelik
    31 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    bu gün üst sübabları söktüm baktım kapkara olmuş piston yeni bir piston ve gömlek alıp toplasam çalışırmı birde fiyatları ne kadardır

  18. #18
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı serverus0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu gün üst sübabları söktüm baktım kapkara olmuş piston yeni bir piston ve gömlek alıp toplasam çalışırmı birde fiyatları ne kadardır
    Pistonun kapkara olmasında bişey yok, zamanla kurum bağlıyor. silindir-piston seti 40 liradan başlıyor, sakın motora sekman atalım diyen ustalara kanmayın bu motorların rektefiyesi sıfır parçalarla yapılır, silindir seti gayet ucuz zaten. Motoru siz toplayacaksanız egzantrik zincirinin ayarına dikkat edin zincire diş atlatırsanız subablar pistona vurur gerisi malum.

  19. #19

    Üyelik
    31 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    o ayarlar nasıl yapılır peki birde suanda piston yukarı asagı gitmiyor kilitlenmiş durumda

  20. #20
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı serverus0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o ayarlar nasıl yapılır peki birde suanda piston yukarı asagı gitmiyor kilitlenmiş durumda
    Madem o kadar söktünüz motoru, şu sol kapağı da söküverin, ordan manyetoyu çevirerek pistonu oynatmaya çalışın, bide yukarda serkan bey demiş marş motoru zincirinde sorun olabilir sol kapağı açarsanız onu da görürsünüz. Sol kapak açıldığında motor yağı boşalmaz. Orda biraz yağ varsa krank keçesinden kaçmış atık yağdır.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)