Kawasaki vn800 vulcan classic motor bloğu sorunu
-
18 Ağustos 2012, 16:34
#1
Merrhaba,birkaç hafta önce 97 model bir vn800 vulcan classic chopper aldık.Motor ile adana gaziantep arasında sorunsuz yolculuk yaptım ve bir iki gün kullandım.ancak dururken vitesi boşa alacaktım ki vites kolunun mafsalı kırıldı.Bende elle 2. vitese geçirerek tamirciye gitmek istedim.daha 1 km yol gidemeden motor bloğumda patlama oldu.iki silindirin tam ortasında (V nin tam birleşme yerinde) bir parmak uzunluğunda ve 1 cm genişliğinde bir yırtık var blokta.aklıma takılan soru şu neden böyle bir şey oldu?ve en önemlisi de bu arızayı nasıl giderebilirim?yardımlarınızı bekliyorum....
Reklamlar
-
18 Ağustos 2012, 19:04
#2
Allah beterinden korusun,tatsız bir durum.İşkembeden konuşmak istemem ancak imkansızı başarmış görünüyorsunuz.
Bir ihtimal sibop kesmiş gibi görünüyor,biraz zor bir ihtimal ama şanzımanla ilgili bir sıkıntı nedeni ile de olmuş olabilir,her türlü Allah kolaylık versin.
Kol çıkarmışta olabilir
-
18 Ağustos 2012, 19:08
#3
Ustalar daha iyi bilir lakin sökmeden ne olduğunu anlayamayız kanısındayım
-
18 Ağustos 2012, 19:46
#4
sanırım iç aksamda hareketli bir parça yerinden çıkıp bloğun bu kısmına çok güçlü bir şekilde vurmuş.Yoksa bu kısımdaki o kalın saplama vidası o kadar eğilmezdi diye düşünüyorum.Bir şekilde motoru yeniden ayağa kaldırmaya çalışacağım.Tavsiyelere ve yönlendirmelere açığım...
-
18 Ağustos 2012, 20:24
#5
eksantrik vidasinin olduğu yer mi
-
19 Ağustos 2012, 00:08
#6
emin değilim sadece fikir yürütüyorum.motor sökülünce belli olacaktır.Şu anki sorunum blok bulmak yada kaynak yaptırmakla ilgili.bu konularda görüş ve tavsiyelerinizi bekliyorum...
-
19 Ağustos 2012, 00:09
#7
hani dedim eksantrik yayi mi fırladı
-
19 Ağustos 2012, 00:12
#8
Umarım olmamıştır ama, Şanzıman dağılmamışsa, silindir bloğunu değiştirmen en doğru yol olacaktır.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
19 Ağustos 2012, 00:48
#9
Gorunen o ki motorun krank bolumunde bir parca ya kirildi , yada vites aktarma kismindan bir bir disli serbest kaldi ve yukari firladi. Acaba asiri tek viteste gitmekten motoru zorladinmi ?
Acamdan tam hasari soylemek imkansiz. Yinede sonuc pek hosuna gitmeyecek...
http://www.bikebandit.com/houseofmot...149745sch65385
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
19 Ağustos 2012, 13:11
#10
Ewet aynı viteste bir müddet gittikten sonra oldu bu üzücü durum.İnternetten bulduğum blok resimlerinde kırılan kısım son derece lüzumsuz boş bir bölüm gibi duruyor.Şanzımandan bir parça fırlasa hasar daha çok sol blokta olurdu gibi patlama tam ortada.
Blok tamiri ile ilgili ne yapabilirim bilmiyorum.
Yeni blok getirirsek de motor numarasının işlenmesi vs çok sorun olur gibi geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
Bu Bikebsndit.com sitesinde 900 dolar ayazıyor set crankcase için.shipping ve vergi olayı nasıl acaba var mı bilginiz?ebay de sağ sol blokların her biri için 400 dolar yazmışlardı.bir tane de komple motor var 199 dolar yazmış.bir başkasıda garantili motor için komplesine 1600 dolar demiş.ne yapacağüımı şaşırdım ya arkadaşlar bir akıl verin...
-
19 Ağustos 2012, 16:51
#11
allahı yardımcin olsun
görmeden birşey denmez ki :(
-
19 Ağustos 2012, 17:09
#12
Allah yardımcın olsun ne diyim :(
-
19 Ağustos 2012, 17:51
#13
Dostum o motor usta tarafindan sokulecek ve hasar tespit yapilacak. Kapali kutu su anda, bosuna fiyat aranma. Once hasari tam tespit et.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
Arkadaşlar motor açıldı.Sibop kesmiş ve biyel kırmış.usta açmışken pistonları falan da değişelim dedi.Bana komple motor yada motorun iç aksam parçaları gerekecek.(piston krank silindir eksantirik vs.).Kazalı yada hacizli bir vn800 olursa motorunu alabilirim.bana parça temini konusunda yardımcı olabilecek varsa çok memnun olurum...irtibat numaram 0538 468 16 92
-
viper08 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motor açıldı.Sibop kesmiş ve biyel kırmış.usta açmışken pistonları falan da değişelim dedi.Bana komple motor yada motorun iç aksam parçaları gerekecek.(piston krank silindir eksantirik vs.).Kazalı yada hacizli bir vn800 olursa motorunu alabilirim.bana parça temini konusunda yardımcı olabilecek varsa çok memnun olurum...irtibat numaram 0538 468 16 92
Tekrar geçmiş olsun
-
çok geçmiş olsun , kötü olmuş şanzıman ne durumda
-
Gerçekten sıkıntılı bir durum, 2-3 bini bulacak gibi, yanlız benim anlamadığım nokta satan size sıkıntılı şekilde mi satmış-yani zor yürüyen bir motor mu satmış temiz diye!!
-
3 bin e çıkmaz 5 bini çıkar gözden
-
viper08 adlı üyeden alıntı
Ewet aynı viteste bir müddet gittikten sonra oldu bu üzücü durum.İnternetten bulduğum blok resimlerinde kırılan kısım son derece lüzumsuz boş bir bölüm gibi duruyor.Şanzımandan bir parça fırlasa hasar daha çok sol blokta olurdu gibi patlama tam ortada.
Blok tamiri ile ilgili ne yapabilirim bilmiyorum.
Yeni blok getirirsek de motor numarasının işlenmesi vs çok sorun olur gibi geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
Bu Bikebsndit.com sitesinde 900 dolar ayazıyor set crankcase için.shipping ve vergi olayı nasıl acaba var mı bilginiz?ebay de sağ sol blokların her biri için 400 dolar yazmışlardı.bir tane de komple motor var 199 dolar yazmış.bir başkasıda garantili motor için komplesine 1600 dolar demiş.ne yapacağüımı şaşırdım ya arkadaşlar bir akıl verin...
case i aldın faturası vs olacak.numara işletmesi o vakit sorun olmuyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)