Sol ön ayaklık değişimi hk. (hyo gt 250 r )
-
Arkadaşlar selam,
Sol ayak basamağının nasıl değiştirileceğini bilen var mı? Basamak kırıldı. Kendim değiştirmeyi düşündüm ama basamağın gireceği yerdeki vidaların sökülüp sökülemediğini anlamadım. Acaba komple ayaklık aparatıyla birlikte mi sökmek lazım?
Reklamlar
-
sol ön basamak bir vidaya bağlı o vidanın sonunada yarım daire şeklinde bir kelepçe var vidanın yerinden çıkmasını engelleyen o kelepçeyi bir pense ile ordan çek vidayı çıkar zaten yayı ve ayaklığı çıkmış olacak yeni ayaklığını yayına yerleştir ve yerine koy vidayı tak en son vidanın kelepçesini yerine güzelce oturt takılıcaktır bu işlem çok basit kendin yapabilirsin komple ayak takımını sökmek zorunda değilsin.
-
Günümüz 2012.05.03,hyosung hala birşeyler kırmaya devam ediyor
-
frank motorunu 100km hızla giderken serbest bırakıp yere yatırırmısın eminim senin kawasaki ninjanda minimum 1.000 tllik masraf çıkarıcaktır ki ön basamak, sinyal, ayna kırılması sadece hyoda değil honda 1000rr gibi büyük motorlardada çok sık karşılaşılan bir durum 250lik motorlar bir geçiş motorudur ve çok temiz kazasız 250 kullandım diyen yalan söyler.
bir alışma sürecidir çünkü 125-250lik gibi motorlar.
-
Frank Lucas ın yapttığı çamur at izi kalsın dikkate alınacak görüşleri yok boş verin takılsın biraz büyüdüğünde anlar zaten
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
Basamağı durduk yere kıracak değilim. Tabiki kaza yaptım Karşıma aniden araba çıktı. KM 100 falan 10-15 km hızla sola sokak arasında sola dönerken oldu. Hafif rampa olduğu için ayağımın altından kayıp gitti. Baktım ki dökümden yapılmış basamak. Gayet dandik olduğu için de kırılmış. Sinyallerin de kapakları uçmuş. Ama sorunum bu değil şu an Kendim değişmek istedim. Vida yerleri sıkıntılı gibi anlamadım nasıl yapılacağını ondan sordum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
Arethnia teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)