Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Racing & Spor Touring Motorlara Grenaj Giydirme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    lodos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2006
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    sattım...
    ARKADAŞLAR...
    Kaç zamandır kafamı kurcalamakta.motorsikletleri giydirmekte bi sanattır.(bence) Bu işin üstadları ustaları sanat emekçileri kimlerdir ? nerelerdedir ? Türkiyedeki potansiyel nerelerdedir? kaça patlar ? bilgisi olan paylaşırsa seviniriz...


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400

    bu motoru

    bu hale getirmek kaça mal olur.fikri olan varmı acaba

  3. #3
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    vlad1462 emin ol bir CBF 250 kadar tutar Yan grenaj neyse de far bağlantı kısmı çok kasar. Grenaj döken ustalar var ama düz mantık 150 YTL olan bir CBR 125 grenajı fabrika çıkışlıdır yani seri üretimdir. Bunun ölçülüp baştan döktürüleceği düşünülürse teki 400 500 civarı tutar heralde. Tabi aynı kaliteden olursa
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  4. #4
    melbur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki GSX R 1000
    bu işin ustaları bursada diye biliyorum.
    MoToRiZe 07 Antalya

    HIZLI YAŞA GENÇ ÖL Kİ CESEDİN YAKIŞIKLI OLSUN

  5. #5
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Hyosung GT 250 naked - 6600
    Hyosung GT 250R granajlı - 7800

    1200'den az tutacaksa granaj döktürürüm, hem kendi istediğim gibi tasarlarım

  6. #6
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Çook zor bir işlem (Caterham 7 klonu bir arabaya nosecone (burun kısmındaki parçayı) imal ettiğim için söylüyorum )
    Önce kalıp hazırlanacak, bunun için motorsikletin üzeri alçı veya kille kaplanacak(son derece pis bir işlem ve %95 simetrik olmayacak).
    Sonra bu kalıp üzerine dişi kalıp olacak fiberglas yapılacak.
    Bu dişi kalıptan parça çıkarılacak.
    Bağlantı yerleri tekrar imal edilecek
    Yüzey işlemleri, boyama yapılacak.

    En az 4 ay sürecek ve sonunda birşeye benzemeyecek.

    En ucuzu halihazırda yapılmış alan granajı ithal etmek veya başka bir motorun ranajını tamiratla uydurmaktır.

  7. #7
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı Akira adlı üyeden alıntı
    En ucuzu halihazırda yapılmış alan granajı ithal etmek veya başka bir motorun ranajını tamiratla uydurmaktır.
    katılıyorum. bence en uygunu benzer ebatlardaki bir motorun granajını istediğin motora uydurmaktır. zaten farı ve büyük ihtimalle çevresindeki bağlantı granajlarını bu yöntemle yapmak durumundasın..
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  8. #8
    RAPTOR666 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    şimdilik konya
    Motosikleti
    kıçımı başımı dağıttığım motor SKYTEAM ST 200 TR
    Alıntı melbur adlı üyeden alıntı
    bu işin ustaları bursada diye biliyorum.
    tamamen haklısın bursada eski jawalara bile grenaj yapıyolar önceleri bakardım acep bu orjinalmi die ama sooraları öörendim işin aslını
    zaten arabalar içinde modifiyenin ve bodykitinde başkentidir bursa
    (( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
    BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR

  9. #9

    Üyelik
    01 Ocak 2006
    arkadaşlar aslında o kadar da masraflı değil bu iş.
    benim teknemde 40cm-25 cm büyüklüğünde delik vardı.(aşagı yukarı klavye büyüklüğünde)
    işi bilen bir arkadaşım fiberglas yama yaptı.
    inanın 10 milyona büyün malzemeleri temin ettik.
    grenaja gelince tabiki çok kolay olmayacak bu iş.bu işi bir usta değil ancak bir sanatkar yapabilir.
    kalıp çıkarmanın da pek masraflı olmayacağı kanısındayım.
    Akira arkadaşımın dediği gibi alçı ve kile de gerek yok bence.
    mukavva kartonları kesip birleştirerek de pekala bu kalıp çıkarılabilir .(alçı ve kil sadece kartona şekil verilemeyen bombeli kısımlarda kullanılabilir)
    hem zaten alçı kaç para ki.torbası 10 milyon olsun.beş torbaya motorun heykelini dikersin zaten.
    tabi bu benim görüşüm.bence su an scooter var ilerde bir cbf'm olursa denemeyi cok isterim.
    en azında denemiş oluruz.

  10. #10
    lodos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2006
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    sattım...
    raptor666 kardeş Bursa da sanayii demi bu sanatkarlar. Tam yerlerini bilen arkadaşlardan adres veya tel alabiliriz yada yaptıran arkadaşlar varsa bilgilendirmelerini bekliyoruz...

  11. #11

    Üyelik
    20 Mart 2006
    slm . ben bursadan . sanayiye gir rasgele bi adama sor . araba tamircileri nerde diye .. onlar seni yönlendirir . sonra ilk girdiğin yer zaten şuraya şuraya git diye seni yönlendirirler ..


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler