selamlar. 2005 model titan es e ybr kilometre saati ve devir saati taktırdık kayınçoyla ben devir saati yaptığımız işkenceye dayanamayarak patladı mefta oldu 12 den aşağı düşüyodu dayanamadı. Motorda devir kesici yok iptal.güçlü bobin güçlü akım kalın ve yalıtkan buji kablosu ve piposu, ngk iridyum buji performance bilmem kaç cc piston segman (muhtemelen 155-165 cc) motor uçak gibi. Önce devir saati önerilerinizi alalım
ikinci mesele km saati. Ybr kullananlar veya ybr km saati inceleyenler daha iyi bilirler.km saatim 140 tan sonra km/h işareti varya oralara, ordanda tersten 0 (sıfır) a kadar geliyor. Yani 14 tan sonra aynı aralıklarla rakam yerleştirsek km/h üstü 160 km hıza, tersten sıfıra rakam koysak 200 km/h za denk geliyor.benim tahmini olarak yaptığı max hız 160 en fazla. Eski orjinal ibrenin gösterdiği hız. Düzde 120-140 arası gösteriyor. Bu yaptığım ölçümlerin hepsi artçılı. Bugün 300 km yol yaptım.
Şimdi bana gülmeden gırgır geçmeden önerebileceğiniz km saati ve devir saati varmı? Eski orjinal saatim duruyor. Sağlam ve çalışır durumda. Kutusu parçalanmış bi vaziyette. Bikere ybr ibresini söküp onu takmayı denedim uymayan yeri sadece rakamların yazıldığı yuvarlak plastik büyük geliyo.bu yuvarlağın etrafını sprel makinasıyla biraz yesem içine otururmu acep?
Yorumları merakla bekliyorum sevgiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
ekleme yapıyorum bu yaptığım hızlarda kesinlikle motorun üstüne yatmadım,eğilmedim.