Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ayaklık Müşürü Ve motorun Stop Etmesi .

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Free_AnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2011
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    GT250r '' ReD DraGoN ''
    Geçenki Kazamdan Sonra Motora Bir kaç Parça Aldım biraz Değiştirdim

    Sinyaller Led oldu Ayriyettten Aynalar Değişti Manetler Değişti Elcikler Değişti ön Cam Değişti .
    tank ped vs Eklendi jantlara şerit falan çekildi gayette Güzel oldu

    Lakin son 2 gündür başımda Bir Ayaklık müşürü Belası Var ..
    Vites boşta iken Motor Tak diye çalışıyor.
    Lakin Vitese atınca Tık Hemen stop ediyor ..
    İşin pis tarafı bunun '' Ayaklık müşüründen Olduğuna %100 eminim çünkü motor vitesteyken çalıştırmayı deniyorum ayaklık kapalı marş Almıyor ayaklığı hafif aşağı yukarı oynatıyorum Tak Marşı alıyor...

    Bu kullanıcı '' yani Benim '' hatamda Olabilir
    Titreşimde Veya başka bir nedenden dolayı o müşürün olduğu yerdeki vida cıvata her ne haltsa gevşemiş veya başka birşey de olmuş olabilir lakin ..

    '' SORU ''
    Ayaklık müşürünü iptal edebilirmiyim ?
    Bu lanet müşür nerde baktım baktım bişey göremedim
    iptal edemesem bile Kendim düzelte bilirmiyim ?


    Yardım eden ve yorumunu esirgemeyen tüm arkadaşlara Teşekkür ederim .
    ''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    patron_58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    Varadero xl 1000
    İptal edilebilir,müşür ayaklıgın en üstünde karşı tarafta olması lazım.

  3. #3
    metci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Bu motorun tek kronik sorunu bu müşür sanırım
    ”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...

  4. #4
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    ben gt650r yi ilk kullandıgımda ayaklık acık iken çalışıyor fakat vitese takınca stop ediyordu....
    tabiki de iptal edebilirsin ....

  5. #5
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben gt650r yi ilk kullandıgımda ayaklık acık iken çalışıyor fakat vitese takınca stop ediyordu....
    tabiki de iptal edebilirsin ....
    müşür kablosu kesilmiş ucu bağlanmadan bırakılmıştır.müşür kablosu şaseyle temas ettiğinden vitese attığında ayaklığı açık olarak görüp motoru stop eder.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  6. #6
    Free_AnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2011
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    GT250r '' ReD DraGoN ''
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    müşür kablosu kesilmiş ucu bağlanmadan bırakılmıştır.müşür kablosu şaseyle temas ettiğinden vitese attığında ayaklığı açık olarak görüp motoru stop eder.
    Bunu bağlamak İçin granajı sökmek şartmı peki yoksa bir şekilde bağlanırmı ?

    Yada Bunu bağlamayıp temelli yok edebilirmiyim böyle birşeyin olmaması için yok edebilirsemde

    detaylı olarak nasıl yok ederim ?
    ''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone

  7. #7
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Free_AnGeL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu bağlamak İçin granajı sökmek şartmı peki yoksa bir şekilde bağlanırmı ?

    Yada Bunu bağlamayıp temelli yok edebilirmiyim böyle birşeyin olmaması için yok edebilirsemde

    detaylı olarak nasıl yok ederim ?
    + - kablonun birbirine yapışık bi şekilde ucunu bantlasan yeterli.sonrada uygun gördüğün biyere bağlarsın.Sol alt grenajın orda bir yerde olması lazım kablonun.kabloyu bulabilirsen grenajları sökmene gerek yok
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  8. #8
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200


    işaretlediğim yerden yapabilirsin,kahve ve yeşil kabloları kesip birleştir bir güzel de bantla . bu motoru kışında kullanıyorsanız mutlaka ayaklık müşürünü iptal edin. sonra yolda anlamsız yere motor durduğu zaman ne oldu buna şimdi diyebilirsiniz..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  9. #9
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Ayakligini acik unutarak virajda motorla takla atmis birini taniyorum. Ayaginin icinden teller geciyo, distan vidali, ayda bir vidalari sıkıyolar, gevseltiyorlar falan. 1 yildir takili bu teller, yakinda cikaracaklar.
    Kisacasi o müşürü sökmeden once iki kere düsünün.

  10. #10
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    bu olay 2 defa benimde basima geldi ne zaman sudan gecsem motor 1 sure sonra gaz yememeye basliyor ve stop ediyor iptal etmeyi dusundum fakat o riski goze alamadim scooter da basima gelmisti az kalsin motorun ustunden ucuyodum bu motorda dusunmek bile istemiyorum acaba nasil 1 cozum buluruz bu musure su falan almamasi icin ?

  11. #11
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayakligini acik unutarak virajda motorla takla atmis birini taniyorum. Ayaginin icinden teller geciyo, distan vidali, ayda bir vidalari sıkıyolar, gevseltiyorlar falan. 1 yildir takili bu teller, yakinda cikaracaklar.
    Kisacasi o müşürü sökmeden once iki kere düsünün.
    katılıyorum, ayaklık müşürünü iptal etmeden önce iyi düşünün
    boş bir anınıza gelir ömür boyu pişmanlık çekersiniz

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    İlginçtir ki, Gv250, Gt250 ve Gt250r aynı müşürü kullanmasına rağmen bu müşürle sorun yaşayan Gv250 duymadığım gibi sorun yaşamayan Gt250r yok gibi.

  13. #13
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Ben de geçmişte 2 defa ayaklığı açık unuttuğum için CBF 150 ile düşmüştüm. O müşhir size zorluk olsun diye takılmadı. Bir güvenlik önlemidir ...

  14. #14
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    freeangel merhaba mail atmiştım almadınmı

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Bu arada kuralkan'dan fiyatına baktım. Bu müşür 35 TL. Yani temizledikten sonra sorun çözülmezse yenisini alın, pahalı bir şey değil.

  16. #16

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    Trabzonspor
    Motosikleti
    Uzun bir süre olmayacak...
    şimdi kafama dank etti. bende diyorum bu motor durup dururken niye stop ediyor. elim debriajda ve basılı tutuyorum ama bazen durup dururken stop ediyordu. hatta boşta bile stop ettiği de olmuştu.

    bu müşire benimde baktırmam lazım..
    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.

  17. #17
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    müşürü ayaklığın ön tarafında arkada ve çapraz duruyor. komple suyun içinden geçmediğiniz sürece altından içine su alıp ıslanması ve problem olması pek kolay değil. kablo bağlantılarının olduğu yeri iyice temizleyip silikon gibi bir malzeme ile yalıtmayı deneyin bence.
    !?

  18. #18
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    bende cub var .servisin berbat montajından dolayı müşür kablosu grenajın içinden zincirle korumalığın arasına girdi ve zinciri attırdı.anladığım kadarıyla bol bırakmış içerde.tam yoğun bi kavşakta olduğum için kamyonun altında kalıyodum di kaldırıma zar zor çıktım..servise gittim alacağım cevabın mantıklı olmayacağını bilerek,aldığım cevap beni dumur etti.adam bunları zaten biz söküyoruz sorun çıkarıyo şeklinde saçma sapan şeyler söyledi.o günden beri sorunum olsa bile uğramıyorum.bi de adam övünüyo tvs apache leri en fazla satan bayi biziz diye.eee iş satana kadar...madem sorun çıkarıyo niye sökmedin?niye fabrikaya haber vermedin?maalesef tipik Türk tarzıyla soruna çare tekniği...neyse anlamadığım bişey var.örneğin benim cubda yan ayaklık motorun üstüne oturunca pozisyonundan dolayı yaylı olduğu için yerine tak diye geliyo. o zaman bu müşürün ne işi var?ha bi de mesela 20-30 saniye çin bi yere durmam gerekti ayaklığı koyup hemen geri dönecem motor zırt diye stop ediyo.yav kardeşim ben stop etmesini istemiyorum.!!!mesela ehliyet kursunda kullandığım ybr lerde falan üstüne oturduktan sonra sürücü kaldırıyo bunu anlarım güvenlik için gerekli ki çoğunda da öyle sanırım.neyse baktım bi fonksiyonu yok söktüm kabloyu kurtuldum.

  19. #19
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    benim kullandığım bütün motorlarda vardı. bi kere ayaklık emniyeti olmayan bir motora binmem gerekti. o da direksiyon sınavında :D.. ve evet ayaklığı açık unutmuşum nerdeyse düşüyodum :|...
    cg 125 miydi neydi. vitesleri filan ters çalışıyodu onlara alışamadım iğrençti :|.... nitekim bence o müşür yerinde güzel..
    !?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)