Ayaklık Müşürü Ve motorun Stop Etmesi .
-
Geçenki Kazamdan Sonra Motora Bir kaç Parça Aldım biraz Değiştirdim
Sinyaller Led oldu Ayriyettten Aynalar Değişti Manetler Değişti Elcikler Değişti ön Cam Değişti .
tank ped vs Eklendi jantlara şerit falan çekildi gayette Güzel oldu
Lakin son 2 gündür başımda Bir Ayaklık müşürü Belası Var ..
Vites boşta iken Motor Tak diye çalışıyor.
Lakin Vitese atınca Tık Hemen stop ediyor ..
İşin pis tarafı bunun '' Ayaklık müşüründen Olduğuna %100 eminim çünkü motor vitesteyken çalıştırmayı deniyorum ayaklık kapalı marş Almıyor ayaklığı hafif aşağı yukarı oynatıyorum Tak Marşı alıyor...
Bu kullanıcı '' yani Benim '' hatamda Olabilir
Titreşimde Veya başka bir nedenden dolayı o müşürün olduğu yerdeki vida cıvata her ne haltsa gevşemiş veya başka birşey de olmuş olabilir lakin ..
'' SORU ''
Ayaklık müşürünü iptal edebilirmiyim ?
Bu lanet müşür nerde baktım baktım bişey göremedim
iptal edemesem bile Kendim düzelte bilirmiyim ?
Yardım eden ve yorumunu esirgemeyen tüm arkadaşlara Teşekkür ederim .
''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone
Reklamlar
-
İptal edilebilir,müşür ayaklıgın en üstünde karşı tarafta olması lazım.
-
Bu motorun tek kronik sorunu bu müşür sanırım
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
ben gt650r yi ilk kullandıgımda ayaklık acık iken çalışıyor fakat vitese takınca stop ediyordu....
tabiki de iptal edebilirsin ....
-
ferhatkars adlı üyeden alıntı
ben gt650r yi ilk kullandıgımda ayaklık acık iken çalışıyor fakat vitese takınca stop ediyordu....
tabiki de iptal edebilirsin ....
müşür kablosu kesilmiş ucu bağlanmadan bırakılmıştır.müşür kablosu şaseyle temas ettiğinden vitese attığında ayaklığı açık olarak görüp motoru stop eder.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
Felon adlı üyeden alıntı
müşür kablosu kesilmiş ucu bağlanmadan bırakılmıştır.müşür kablosu şaseyle temas ettiğinden vitese attığında ayaklığı açık olarak görüp motoru stop eder.
Bunu bağlamak İçin granajı sökmek şartmı peki yoksa bir şekilde bağlanırmı ?
Yada Bunu bağlamayıp temelli yok edebilirmiyim böyle birşeyin olmaması için yok edebilirsemde
detaylı olarak nasıl yok ederim ?
''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone
-
Free_AnGeL adlı üyeden alıntı
Bunu bağlamak İçin granajı sökmek şartmı peki yoksa bir şekilde bağlanırmı ?
Yada Bunu bağlamayıp temelli yok edebilirmiyim böyle birşeyin olmaması için yok edebilirsemde
detaylı olarak nasıl yok ederim ?
+ - kablonun birbirine yapışık bi şekilde ucunu bantlasan yeterli.sonrada uygun gördüğün biyere bağlarsın.Sol alt grenajın orda bir yerde olması lazım kablonun.kabloyu bulabilirsen grenajları sökmene gerek yok
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
işaretlediğim yerden yapabilirsin,kahve ve yeşil kabloları kesip birleştir bir güzel de bantla . bu motoru kışında kullanıyorsanız mutlaka ayaklık müşürünü iptal edin. sonra yolda anlamsız yere motor durduğu zaman ne oldu buna şimdi diyebilirsiniz..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
Moderatör
Ayakligini acik unutarak virajda motorla takla atmis birini taniyorum. Ayaginin icinden teller geciyo, distan vidali, ayda bir vidalari sıkıyolar, gevseltiyorlar falan. 1 yildir takili bu teller, yakinda cikaracaklar.
Kisacasi o müşürü sökmeden once iki kere düsünün.
-
bu olay 2 defa benimde basima geldi ne zaman sudan gecsem motor 1 sure sonra gaz yememeye basliyor ve stop ediyor iptal etmeyi dusundum fakat o riski goze alamadim scooter da basima gelmisti az kalsin motorun ustunden ucuyodum bu motorda dusunmek bile istemiyorum acaba nasil 1 cozum buluruz bu musure su falan almamasi icin ?
-
Lucas adlı üyeden alıntı
Ayakligini acik unutarak virajda motorla takla atmis birini taniyorum. Ayaginin icinden teller geciyo, distan vidali, ayda bir vidalari sıkıyolar, gevseltiyorlar falan. 1 yildir takili bu teller, yakinda cikaracaklar.
Kisacasi o müşürü sökmeden once iki kere düsünün.
katılıyorum, ayaklık müşürünü iptal etmeden önce iyi düşünün
boş bir anınıza gelir ömür boyu pişmanlık çekersiniz
-
İlginçtir ki, Gv250, Gt250 ve Gt250r aynı müşürü kullanmasına rağmen bu müşürle sorun yaşayan Gv250 duymadığım gibi sorun yaşamayan Gt250r yok gibi.
-
Ben de geçmişte 2 defa ayaklığı açık unuttuğum için CBF 150 ile düşmüştüm. O müşhir size zorluk olsun diye takılmadı. Bir güvenlik önlemidir ...
-
freeangel merhaba mail atmiştım almadınmı
-
Bu arada kuralkan'dan fiyatına baktım. Bu müşür 35 TL. Yani temizledikten sonra sorun çözülmezse yenisini alın, pahalı bir şey değil.
-
şimdi kafama dank etti. bende diyorum bu motor durup dururken niye stop ediyor. elim debriajda ve basılı tutuyorum ama bazen durup dururken stop ediyordu. hatta boşta bile stop ettiği de olmuştu.
bu müşire benimde baktırmam lazım..
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.
-
müşürü ayaklığın ön tarafında arkada ve çapraz duruyor. komple suyun içinden geçmediğiniz sürece altından içine su alıp ıslanması ve problem olması pek kolay değil. kablo bağlantılarının olduğu yeri iyice temizleyip silikon gibi bir malzeme ile yalıtmayı deneyin bence.
-
bende cub var .servisin berbat montajından dolayı müşür kablosu grenajın içinden zincirle korumalığın arasına girdi ve zinciri attırdı.anladığım kadarıyla bol bırakmış içerde.tam yoğun bi kavşakta olduğum için kamyonun altında kalıyodum di kaldırıma zar zor çıktım..servise gittim alacağım cevabın mantıklı olmayacağını bilerek,aldığım cevap beni dumur etti.adam bunları zaten biz söküyoruz sorun çıkarıyo şeklinde saçma sapan şeyler söyledi.o günden beri sorunum olsa bile uğramıyorum.bi de adam övünüyo tvs apache leri en fazla satan bayi biziz diye.eee iş satana kadar...madem sorun çıkarıyo niye sökmedin?niye fabrikaya haber vermedin?maalesef tipik Türk tarzıyla soruna çare tekniği...neyse anlamadığım bişey var.örneğin benim cubda yan ayaklık motorun üstüne oturunca pozisyonundan dolayı yaylı olduğu için yerine tak diye geliyo. o zaman bu müşürün ne işi var?ha bi de mesela 20-30 saniye çin bi yere durmam gerekti ayaklığı koyup hemen geri dönecem motor zırt diye stop ediyo.yav kardeşim ben stop etmesini istemiyorum.!!!mesela ehliyet kursunda kullandığım ybr lerde falan üstüne oturduktan sonra sürücü kaldırıyo bunu anlarım güvenlik için gerekli ki çoğunda da öyle sanırım.neyse baktım bi fonksiyonu yok söktüm kabloyu kurtuldum.
-
benim kullandığım bütün motorlarda vardı. bi kere ayaklık emniyeti olmayan bir motora binmem gerekti. o da direksiyon sınavında :D.. ve evet ayaklığı açık unutmuşum nerdeyse düşüyodum :|...
cg 125 miydi neydi. vitesleri filan ters çalışıyodu onlara alışamadım iğrençti :|.... nitekim bence o müşür yerinde güzel..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)