Dusuk butceye ragmen en iyi fiyat/performansi ariyorum
-
Merhaba arkadaslar,
Oncelikle kendimi tanitayim. Boylece bana uyun motor onermeniz kolaylasabilir. (umarim)
182cm boy, 71kg
Eski dag bisikleti yariscisiyim, eskiden az bir miktar akrobasi de, hizli arazi surusleri de yapardim, 2 teker dengem iyidir.
Eski kiz arkadasimin Honda CBF150'siyle, Izmir-Antalya'nin zirvesi Uyluktepe'ye 2 kisi + bagaj + gogusluge ek cantayla yol yapmis, ilginc bir adamim.
Halen 2 bisikletim var, aktif kullaniyorum, parcalarinda da uzmanim. Birinin sifiri +15.000TL, digerinin sifiri 6000TL eder. Bunu soylememin sebebi, kaliteli malzemeye onem veren secici bir tuketiciyim. Kullandigim amortisor Marzocchi, saniyorum bu durumumu ozetliyordur
Eskiden dag bisikletimle eskiden Istanbul-Izmir rotasini 1.5-2 gunde kat ederdim. Bisikletle 70-80km/s hizi gormek gunluk bir sey.(herif manyak cikti)
Bunca zaman motora gecemememin sebebi, duzenli yuksek gelirimin olmamasi, eskiden tum kazancimi bisiklete yatirmam ve artik farkindaligimin da artmasiyla, her gaza yuklenecegimde elestirdigimiz insanlari daha da zengin etme dusuncesinin engellemesinden dolayiydi.
Fakat Izmir'in kisin -5 dereceyi, yazin 40 dereceyi bulan hava kosullarinda, antrenman yapmadigim surede terlemeyi sevmeyen bana biraz daha konfor gerekiyor. Ayrica bazen kosu antrenmanina cikacagimda toplu ulasima bagimli kalmak istemiyorum, yedek kuru kiyafetimi cantasina koyabilecegim bir arac olmasi harika olurdu.
Yukaridaki bilgiler isiginda;
1) Cogunlukla sehiricinde, antrenman yapacagim yerlere beni ulastirmak uzere,
2) 2-3 ayda bir de baska sehirlerdeki yarislara gitmede kullanmak uzere, (2 kisi = toplam 145kg)
3) Mumkun olan en asgari satis fiyatina sahip ama buna ek olarak kullanirken de maliyeti asgari olacak (yakit tuketimi, bakim araligi ve maliyeti, vergisi vb)
4) Jant capi mumkun oldukca buyuk (17" ve uzeri)
5) Torku yuksek (Yer yer %26'yi bulan egime tirmanabilecek) hangi motorlari onerirsiniz?
Marka, kategori konularinda sinirlamiyorum. Cub olur, buyuk teker scooter olur, moped olur, touring olur, "racing haric" her tur olur)
2-5 yasinda 2.el iyi modellerden dusunebilirdim fakat kullanicilara/saticilara guvenemiyorum. Ustalara da guvenemiyorum. Bisiklet gibi degil ki, her seyini kendin tamir edebilesin. Bu yuzden, kisitli butcemle sifirlara yonelmek modelleri cok daha kisitliyor olsa da, aklim rahat olsun istiyorum. Benim icin kolay satabilecegim bir motor olmasi onemli degil. Beni uzun vadede tatmin etsin ve satmak zorunda kalmayayim.
RKS'nin sitesini hatim ettim, tam hosuma gitti, sikayetvar sitesinde bir suru sorunlu tuketicinin yorumunu okuyunca emin olamadim.
RKS Cafe 152, 7000TL, 11.1Nm, 17"
RKS Titanium 220, 8750TL, 15.5Nm, 17"
Aslinda favorim Mondial Bucaneer 250i oldu fakat https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...05047064/detay linkinde oldugu gibi, 0 km ama 2016 modeli bile 11.800TL fiyata sahip.
Katalog uzerinden verileri yorumlayabiliyorum, fakat kullanmis oldugunuz motosikletler uzerinden somut fikirlerinize acigim.
Tesekkurler.
Reklamlar
-
0 km honda cb125f öneririm ben cok guclu degildir ama masrafsizlik ve bakim maliyetlerini goz onune aldigimizda 2 kisi olsaniz bile sizi cogu yola goturur.gücsuz kalir derseniz baska alternatiflere bakalim
-
ramazan_06 adlı üyeden alıntı
0 km honda cb125f öneririm ben cok guclu degildir ama masrafsizlik ve bakim maliyetlerini goz onune aldigimizda 2 kisi olsaniz bile sizi cogu yola goturur.gücsuz kalir derseniz baska alternatiflere bakalim
bakım maliyeti derken? yetkili servise gidip "cb125f" fren balatası hiç sormadınız sanırım. ben söyleyeyim: işçilik dahil 340TL.
-
Belki beni topa tutarlar ama ben Bajaj derim. Pulsar ve Dominar kullandım. Hiç pişman olmadım.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
bakım maliyeti derken? yetkili servise gidip "cb125f" fren balatası hiç sormadınız sanırım. ben söyleyeyim: işçilik dahil 340TL.
Konu sahibi kaliteye önem verdiğini yazmış. Yürüyende ekonomi gözetmiyor ise ve fren balatası iyi ise verilebilir sanırım. Sonuçta yürüyen önenli. Gerçi daha uygun olsa çok güzel olurmuş.
-
Yok yok, kimse dememeli. Oneriniz uzerine Bajaj'in sitesine baktim. Ornegin Pulsar NS160'in daha teknik verilerinden kagit uzerindeki kalitesini bile fark edebiliyorum. 240mm disk fren capi, far gucunun watt cinsinden belirtilmis olmasi, 14.6Nm tork vb ozelliklerinden ozenli bir motor oldugu belli oluyor, ki bu durum tum modellerinin fiyatlarina yansimis. En ucuz Bajaj olan V15 bile, rakibi Honda CB125F'ten 2000TL daha satin alirken pahali. Burada Bajaj'i elemek zorunda kaliyorum. Yine de onerinize tesekkurler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------
ramazan_06 adlı üyeden alıntı
0 km honda cb125f öneririm ben cok guclu degildir ama masrafsizlik ve bakim maliyetlerini goz onune aldigimizda 2 kisi olsaniz bile sizi cogu yola goturur.gücsuz kalir derseniz baska alternatiflere bakalim
Gucsuz kalirdan ziyade, Honda CBF150 ile yaptigim Izmir-Antalya surusumde, motorun Honda marka oldugunu, fakat tuketici hedef kitlesinin Hindistan oldugunu hissetmistim. Bunu soylememin sebebi, 500cc'lik kat kat pahali modellerin kalitesini bekliyorum "degil", CBF150'den daha dusuk fiyatta satilan ama kalite olarak onu aratmayacak (belki de daha ust kalitede) modellere dair sahsi onerilerinizi almak istiyorum.
-
Normalde kendi kullandığım motorun 2. elini sana önerirdim ama bu fiyata alacağın Wolf sana en az 1500-2000 TL ilave bakım masrafı çıkarabilir. RKS kullandım eskiden 17000 km boyunca, bakım aralığı 2000 km.de birdi ve uzun yol yapıyorsan neredeyse ayda bir bazen 2 defa bakıma sokarsın. Bu bütçeyle bence alabileceğin en sorunsuz ve en torklu motor bence Tvs Apache 180
-
eğer çin tarafından bir şeyler düşünürsen beraber 7.yılımı geçirdiğim motorumu (mondial 150 mr vulture) kesinlikle öneririm izmitten antalyaya rahat bir şekilde götürebilen bir canavar yürüyen kısmında en torklu 150cc olmasıyla göze çarpıyor duruşuda en az gidişi kadar düzgün lastikleri değiştirdiğiniz taktirde hiçbir sorun çıkartmayacak bir motosiklet tavsiye ederim.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
bakım maliyeti derken? yetkili servise gidip "cb125f" fren balatası hiç sormadınız sanırım. ben söyleyeyim: işçilik dahil 340TL.
İnternetten baktığımda balatalara 40 tl çekmişler. 340 tl olduğundan emin misiniz?
-
İkinci elden sakınıyorsun.
Fiyatı uygun arıyorsun.
Rota belli oldu; Çin...
Not : Bu paralara CBF150 ayarında makina yok.
Lifan KP150
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...11984306/detay
Mondial 150 MH Drift
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...12892601/detay
-
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
İnternetten baktığımda balatalara 40 tl çekmişler. 340 tl olduğundan emin misiniz?
Arkadası kazıklamışlar :( duke icin brenta marka balatası bile 75 liraydı o zaman..
-
cıbılduck adlı üyeden alıntı
Arkadası kazıklamışlar :( duke icin brenta marka balatası bile 75 liraydı o zaman..
Öyle demeyin belki 300 tl işçiliktir(!)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)