Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

125 cc 250 cc 1 veya 2 silindirli dört zamanlı motorlu 25-30 bg lik ss olurmu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    sahil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    kawasaki er5, yamaha xcity 250
    mrb arkadaşlar açılan konuların birinde arkadaşın biri 8000 tl lik bir ss motosiklet alınırmı diye soru sormuş bende hyosung gt650r alabilirsin onun haricinde 2000 ve alti zx6r cbr 600f r6 veya srad alabilirsin bide 1000 tl falan eklersen 2002-2003 gsx600f alabilirsin baska super spor alamazsin diye cevap yazdım ama tüm muhabbet 125 cbr 250 cbr 250 hyosung vs modeller arasında bana göre bu sayılan motosikletler ss motosiklet değil ne alaka enduro nun tozunu yutan 120-150 km sürati yırtına yırtına gören ss olurmu bana mantık dışı geliyor motosikletleri aşağı görmekle alakası yok bunun ss motor dediğin en aşa 80-100 bg olur 200 km süratin altında olmaz son sürati vede 0-100 km si 4 sn altınadır yanlışmıyım tofaş şahin tarafından geçilen ss varmı böyle birşey tamamen motosiklet firmalarının düşük bütçeli insanları aldatması 140 -150 ile motora gömülsen nolur ayağa kalksan nolur he bi zaman 2 zamanlı 125 ve 250 cc lik makinalar vardı onlar ayrı zaten onlarda ciddi bg li turbolu makinalar ama bu sistem bana aldatmaca gibi geliyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    bagımlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    Ümraniye/İstanbul
    Motosikleti
    Cbf 150(2010)
    Sadece granaj gibi geliyor bana. Zevk renk meselesi.

  3. #3
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Motor gücüyle kıyaslama yapacaksan 8500 cc ve 500 hp gücünde motor var ee ozaman bunu geçmediği sürece hiç bir motosiklet ss değildir. Veya verdiğin araba örneğindeki gibi tofaşı geçemeyen ss var evet ama r6 yada r1 inde geçemediği otomobiller var bunları napıcaz? yada motosiklet pist yarışlarında ozaman cc sınıflandırması yapmasınlar en güçlü olan herkesi geçip kazansın kupayı mantık böyle işleyecekse haklısın ozaman 16 silindirli cadillac otomobil ama 4 silindirli tofaşta otomobil nasıl olacak bu iş?
    cihangir151 bunu beğendi.
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO

  4. #4

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    @sahil

    Söylediklerinin çoğuna katılıyorum, bana göre sorun/problem isimlendirme'den ibaret bu tiplere "SS" süper sport'tan ziyade sadece "S" sport diye ad verilmeli.

    Hulasa üstü açık spor moto

  5. #5
    delidoktor96 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2013
    Şehir
    Ankara
    ss dediğinde adamlar en az 80-100 beygir olur ,0-100 e 4 sn altında girer diye bir kural mı koymuş ? varsada ben mi bilmiyorum ? ss dedikleri görünüş kullanım şekli ve süratıyla belli olursa neden sadece sürat üzerinden değerlendiriyorsunuz adamlar yeni başlayanlar için motor üretiyor. Direk 600cc alıpda motoru devirsinler mi? bunu mu istiyorsun viraja 600 lükle girip sağ cıkamasın bahsettiğin bu mu? abi biraz mantıklı düşünelim.adamlar ayrıca cebini düşünüyor küçük bütceli insana bile motor satıyor kar yapıyor.
    cihangir151 bunu beğendi.

  6. #6
    sahil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    kawasaki er5, yamaha xcity 250
    arkadaslar kimse bir kural koymamista mantik var super spor dedigin makina adi ustunde giden kopan makina yuksek suratli motosiklet daha ne diyeyim yaris motosikleti diyeyim uyarmi komik gelen tarafi ss zannedilen motosikletlerle 140-150 ile granajlarin arkasina gizlenerek giderken adam enduroyla chooperla granajsiz olarak sandalyede oturur gibi yanindan gecmesi

  7. #7

    Üyelik
    28 Ekim 2012
    Şehir
    EsEs
    Motosikleti
    Hornet 650
    SS değil zaten haklısın. Sadece görünüş var karenaj farkı. Ayrıca düşük cc lerdede, klansmanlara göre düzenlenen yarışlar mevcut işte burada bu tip motorlar devreye giriyor

  8. #8
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı sahil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb arkadaşlar açılan konuların birinde arkadaşın biri 8000 tl lik bir ss motosiklet alınırmı diye soru sormuş bende hyosung gt650r alabilirsin onun haricinde 2000 ve alti zx6r cbr 600f r6 veya srad alabilirsin bide 1000 tl falan eklersen 2002-2003 gsx600f alabilirsin baska super spor alamazsin diye cevap yazdım ama tüm muhabbet 125 cbr 250 cbr 250 hyosung vs modeller arasında bana göre bu sayılan motosikletler ss motosiklet değil ne alaka enduro nun tozunu yutan 120-150 km sürati yırtına yırtına gören ss olurmu bana mantık dışı geliyor motosikletleri aşağı görmekle alakası yok bunun ss motor dediğin en aşa 80-100 bg olur 200 km süratin altında olmaz son sürati vede 0-100 km si 4 sn altınadır yanlışmıyım tofaş şahin tarafından geçilen ss varmı böyle birşey tamamen motosiklet firmalarının düşük bütçeli insanları aldatması 140 -150 ile motora gömülsen nolur ayağa kalksan nolur he bi zaman 2 zamanlı 125 ve 250 cc lik makinalar vardı onlar ayrı zaten onlarda ciddi bg li turbolu makinalar ama bu sistem bana aldatmaca gibi geliyor
    Söylediklerinin çoğuna katılıyorum.Ama 250cc den ss olmaz diye bir kural yok.SS sadece hız değildir yol tutuşu,oturma pozisyonu,frenaj,kontrol,ağırlık dağılımı vb. diğer motosikletlere göre daha üstündür.250 cc ve altına tam olarak SS diyemeyiz ama bunlara SS başlangıç diyebiliriz sanırım.SS e hemen 600 cc ile başlamak son derece riskli.Onun yerine 250 cc bir SS ile başlamak SS oturmaya pozisyonuna dengesine,kontrolüne,ağırlık dağılımına daha sakin bir motosiklette alışmak daha mantıklı.

    Bir de küçük bir örnek vereyim.Ben de GV 250 var,arkadaşta da GT 250 R var ve bolca deneme fırsatım oldu.GT ile 100-120 km hızlarla rahatlıkla girdiğim virajlara GV ile 80-90 km ile girmeye korkuyorum,fren mesafesi, az rüzgar yemesi,yol tutuşu,ağırlık dağılımı bir birinde çok farklı.Teknik olarak bakarsan ikisinin üstünde de aynı motor bloğu var.
    250 cc SS leri solluyor dediğin enduro ve chopperlarla bir yarış pistine gidin bir kaç tur atın bakalım kim daha iyi tur zamanları yapıyor.Hatta endurolarıda geçtik büyük cc SS lerle bol virajlı pistte bir deneyin bakın ne oluyor.Video'da Ninja 250 yi takip edip bir türlü geçemeyen motor ZX 636;
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  9. #9

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Hedef_Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor gücüyle kıyaslama yapacaksan 8500 cc ve 500 hp gücünde motor var ee ozaman bunu geçmediği sürece hiç bir motosiklet ss değildir. Veya verdiğin araba örneğindeki gibi tofaşı geçemeyen ss var evet ama r6 yada r1 inde geçemediği otomobiller var bunları napıcaz? yada motosiklet pist yarışlarında ozaman cc sınıflandırması yapmasınlar en güçlü olan herkesi geçip kazansın kupayı mantık böyle işleyecekse haklısın ozaman 16 silindirli cadillac otomobil ama 4 silindirli tofaşta otomobil nasıl olacak bu iş?
    Karedş hava soğutmalı bir 250 cc'lik racing var mı?
    Yamaha xt 660r (enduro bir model tek silindir-senin hyosungun yanında mermi gibi geçer...) Grenaj giydirmiş ^^ÇAKMA^^ Racing....

    ---------- Post added at 01:38 ---------- Previous post was at 01:34 ----------

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediklerinin çoğuna katılıyorum.Ama 250cc den ss olmaz diye bir kural yok.SS sadece hız değildir yol tutuşu,oturma pozisyonu,frenaj,kontrol,ağırlık dağılımı vb. diğer motosikletlere göre daha üstündür.250 cc ve altına tam olarak SS diyemeyiz ama bunlara SS başlangıç diyebiliriz sanırım.SS e hemen 600 cc ile başlamak son derece riskli.Onun yerine 250 cc bir SS ile başlamak SS oturmaya pozisyonuna dengesine,kontrolüne,ağırlık dağılımına daha sakin bir motosiklette alışmak daha mantıklı.

    Bir de küçük bir örnek vereyim.Ben de GV 250 var,arkadaşta da GT 250 R var ve bolca deneme fırsatım oldu.GT ile 100-120 km hızlarla rahatlıkla girdiğim virajlara GV ile 80-90 km ile girmeye korkuyorum,fren mesafesi, az rüzgar yemesi,yol tutuşu,ağırlık dağılımı bir birinde çok farklı.Teknik olarak bakarsan ikisinin üstünde de aynı motor bloğu var.
    250 cc SS leri solluyor dediğin enduro ve chopperlarla bir yarış pistine gidin bir kaç tur atın bakalım kim daha iyi tur zamanları yapıyor.Hatta endurolarıda geçtik büyük cc SS lerle bol virajlı pistte bir deneyin bakın ne oluyor.Video'da Ninja 250 yi takip edip bir türlü geçemeyen motor ZX 636;
    http://www.youtube.com/watch?v=H8XA38M1Tpk
    Var mısın ... Ben 'de cb600f hornet var....(racing değil) - istediğin 250 cc ''çakma racingi''getir - istediğin yolda ''Anahtarına''.... Varmısın???
    The Power of The Dreams.

  10. #10
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karedş hava soğutmalı bir 250 cc'lik racing var mı?
    Yamaha xt 660r (enduro bir model tek silindir-senin hyosungun yanında mermi gibi geçer...) Grenaj giydirmiş ^^ÇAKMA^^ Racing....

    ---------- Post added at 01:38 ---------- Previous post was at 01:34 ----------



    Var mısın ... Ben 'de cb600f hornet var....(racing değil) - istediğin 250 cc ''çakma racingi''getir - istediğin yolda ''Anahtarına''.... Varmısın???
    Valla SS çi olsam piste kapışırdık.Düz yolda güçlü olan her zaman geçer.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  11. #11
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Yanlız 250cc ye karşı kafa tutanlar neden hep 600 ve yukarı cc motosikletler çünkü 250cc cruiser olmaz olsa olsa kandırmaca olur cruiser dediğin binlik flan olur.d.d düşündümde 250cc motosiklet sınıfına girmemeli .d.d
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO

  12. #12
    sahil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    kawasaki er5, yamaha xcity 250
    arkadaşlar benim kimsenin motoruyla bir derdim yok zevk meselesi ayrı benim derdim forumda sorulan 8000 tl ye ss onerisi için verdiğim cevap sanki yanlışmış gibi ss olmayan motorların ss miş gibi one sürülmesi benimde birçok 125 150 200 cc lik japon çin motorlarım oldu neyin ne olduğunu bende biliyorum hatta bir ara today 50 cc scooter motorum vardı bir arkadaşla cbr 600 ü ile iddalaşmıştık iftara 1 saat kala altıparmaktan heykele kim daha önce gider diye bunlar extrem şeyler ben firmaların yaptıkları kandırmacalara kızıyorum ve insanlarıda etkilemişler insanlarda harbiden ss e bindiklerini zannediyorlar ve forumlardada böyle enteresan konular dönüyor bende gidip cbr 125 250 veya hyosung gt 250 r alıp binebilirim zevkle ama bindiğim motoru ss diye millete saydırmaya çalışmam bu ayrı birşey

  13. #13
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    japonlarin bir donem urattigi 4 silindirli 250 cc yaris motorlari vaedi mesela honda cbr 250 ama turkiyeye hic gelmedi satilmayacagi icin o cok rahat bir sekilde 200 u deviriuordu


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)