Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4341
    85mm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    '17 Yamaha Tracer 900
    Alıntı isak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    test sürüşü ufaktan yapma fırsatım oldu ama öyle uzun kilometreler değil güzel motor konforu,titreme olayı yok düşük hızlarda torku yerin de bunlar güzel özellikleri satın alıp ta pahalı testlere gerek yok benim beklentilerimi karşılamıyor bu motor diğer 250 cc ler ile kıyaslayınca hem çok yakıyor hemde onlar kadar gitmiyor sabit 120 km ile gidildiğinde yakıtı nedir ? yolu açık olunca 120 km hızda gidince 4 lt yada üzeri tüketimi varsa bu motor abartılıyor derim kimse kusura bakmasın 700 cc görünümü var onda yalan yok ama her şey görünümle olmuyor bu motor benim gözünde şu özelliklerde olsaydı övgüleri hak ediyor derdim sym Wolf kadar az yakıyor olsa cbr 250 kadar da hızı iyi olsa tamam olurdu. bir de eleştirilere açık olmak lazım sanki şahsınıza hakaret içeren bir sözüm oldu bu ne tepki.

    Bu alıntıladığım kısmına kesinlikle katılıyorum. (150cc ve devir kısmını sildim. O kısım bana hem mantıksız geldi hem de bu konuda tecrübem yok.)

    Hız makinesi değil burada hem fikiriz ama vites ve dişli oranları yüzünden çok yüksek devir çeviriyor. Böyle olmamalıydı gibi geliyor bana. En azından 120 ile giderken 9.000 devir çevirmemeli. 120 civarı seyredince (ki bu performanslı kullanmak anlamına geliyor) 4,71 lt/100km 'yi gördüm. Az yaktırmak için çok özel bir uğraş içine girmezsen 4 litrenin altını görmek zor. Bugüne kadar 2 kere gördüm. Birinde cidden çok uğraştım diğerinde enteresan şekilde kendi kendine oldu. Diğerlerinde hep 4 litre. Çok fazla. Mesela 100km'de 3 yerine 4 litre yaksa, 10.000 km'de 500 TL daha fazla yakıta para vermek demek bu. Sadece 1 litre fazla yakması buna denk geliyor. O paraya gider çok iyi bir deri eldiven, bilmem ne alırsın. Eğer R25 gibi gitse böyle konforun üzerine, dersin ki helal hoş olsun. Ama durum öyle de değil. Gidiyor evet ama 4-4,5 litrelik değil. Önümüzdeki 2 yıllık süreçte yine bu motoru kullanmak zorundayım. Motorun ağırlığından ve vites oranlarından, bunlara bağlı olarak da çok yakmasından hiç mi hiç memnun değilim. Diğer konularda çok memnunum ama.
    wing41 ve Smlgndz bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4342

    Üyelik
    22 Şubat 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Suzuki Gw250
    iyi forumlar herkese, malum final dönemi olunca ziyaret etsem de yazamıyordum.

    Uzun Süredir yakıt tartışmaları devam ediyor.Öncelikle söyleyeyim bundan önceki makinem cbr 250 -2013 idi , onun öncesinde gt250r bir öncesinde de elim alışması için 100 cc çinli vardı. Ailem de ve çevrem de motosiklet çok sayısız da motosiklet denedim. Benim denediğim başka motosikletlerin sahipleri de aynısını söylüyor. Ben de onlara aşağıda yazdıklarımı anlatıyorum. Yok kardeşim çok yakıyor gitmiyor deniliyor, Evet çok yakıyor fakat cbr gibi 20 yaşındaki bir öğrenciyi bel fıtığı yapmıyor, r 25 gibi 70.000 km den sonra kısa krank + çift silindir + yüksek devir sebebiyle motor sorunları yaşamayacak(mak müh bir abim bunu bilmesine rağmen satın aldı), kawasaki sl gibi ( kawacılar yanlış anlamasın makine ufak ) kız motoru da değil, sym gibi japon parasına satılan tayvanlı da değil (dikkat edin sym kötü demedim f/p den bahsettım) daha konuşacak yazacak çok şey var ama gerek yok ben yaşım genç olmasına rağmen sırf konforu yuzunden bu makineyi aldım, yaktığı her kuruşu hak ediyor emin olabilirsiniz.

    Gelelim alternatifi var mı ? 250 cc de bu rahatlıkta çift silindir, (markası önemli değil) başka makine vardı da biz mi almadık ?
    Evet aynı konforu 500-650 cc civarında bulabiliriz ancak, hadi onu aldık diyelim ; yıllık 350 lira vergi demek yukarıdaki hesaba göre 10000 km demek. farkı çok mu az sayın forum üyeleri ? Bakım maliyeti, ilk alımı vs de geçiyorum.

    Bana neden aldınız derseniz rahat olsun, günlük kullanıyorum kıvrak olsun, kalıplı olsun(185 im ), vergisi ucuz, orta mesefeli uzun yol yapabileyim gibi düşüncelerle aldım . Şükür ki 600 luk alacak gücümde vardı yalnız yaşımın o klasman için daha genç olduğunu düşünüerek vazgeçtim. Son olarak ;

    Havalar ısındı diye soyunmayın, asfalt havadan daha sıcak

    Tekeriniz düz bassın iyi forumlar
    Suzuki İnazuma

  3. #4343
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    Havalar ısındı diye soyunmayın, asfalt havadan daha sıcak

    en güzel cümle buydu altına imzamı atarım.
    muhabbeti demleyelim...

  4. #4344
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Inazumanin agirligi cok kez sorunmus gibi anlatiliyor. Belki yakit icin konusacak olursak evet bir sorun. Bir de yeni baslayan bir acemi arkadasimiz icin agirlik problem olabilir.
    Ama bu iki husus haricinde agirligin bir problem degil tam tersine bir avantaj olduğunu düşünüyorum.
    Bir kere yolda daha stabil. Özellikle yan ruzgarlarda motor çizgisini bozmadan devam ediyor. Boğaz köprülerinde bile ayakların hizasinda aniden kesilen siddetli ruzgarlarda bile sikintisiz.
    Yanimdan otobus tir gecerken serit degistirecek gibi de olmuyorum.

    Sorarim size simdi agirlik bir avantaj mi, yoksa dezavantaj mi?
    evural ve __bakteri__ bunu beğendiler.

  5. #4345

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Inazumanin agirligi cok kez sorunmus gibi anlatiliyor. Belki yakit icin konusacak olursak evet bir sorun. Bir de yeni baslayan bir acemi arkadasimiz icin agirlik problem olabilir.
    Ama bu iki husus haricinde agirligin bir problem degil tam tersine bir avantaj olduğunu düşünüyorum.
    Bir kere yolda daha stabil. Özellikle yan ruzgarlarda motor çizgisini bozmadan devam ediyor. Boğaz köprülerinde bile ayakların hizasinda aniden kesilen siddetli ruzgarlarda bile sikintisiz.
    Yanimdan otobus tir gecerken serit degistirecek gibi de olmuyorum.

    Sorarim size simdi agirlik bir avantaj mi, yoksa dezavantaj mi?
    Deazavantaj....Yamaha MT-03 ve 600r/x ile aynı ağırlıkta, pc41 kodlu CBR600RR'dan daha ağır....(not: bu saydığım 3 makine de 600cc ve üzeri)...Günümüz otomotiv/motosiklet endüstrisinde Firamalar arge'lerin büyük bölümünü araçlarının daha hafif/dayanıklı imal etmek için harcarlar...Suzuki neden başarısız sadece İnazuma modelinde değil tüm segmentlerde en ağırı (örn. gsxr1000,600,vs-strom,gw 250n/s/f)...Buda paralelinde direkt olarak yakıta sirayet edeRR..
    The Power of The Dreams.

  6. #4346
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Arkadaslar articili veya yuklu bir sekilde uzunyola veya sehir icinde arka amortisor ayarini kacinci kademede kullaniyorsunuz?

  7. #4347
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deazavantaj....Yamaha MT-03 ve 600r/x ile aynı ağırlıkta, pc41 kodlu CBR600RR'dan daha ağır....(not: bu saydığım 3 makine de 600cc ve üzeri)...Günümüz otomotiv/motosiklet endüstrisinde Firamalar arge'lerin büyük bölümünü araçlarının daha hafif/dayanıklı imal etmek için harcarlar...Suzuki neden başarısız sadece İnazuma modelinde değil tüm segmentlerde en ağırı (örn. gsxr1000,600,vs-strom,gw 250n/s/f)...Buda paralelinde direkt olarak yakıta sirayet edeRR..

    Yakit haricinde bir dezavantaj?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

    Alıntı arslan26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar articili veya yuklu bir sekilde uzunyola veya sehir icinde arka amortisor ayarini kacinci kademede kullaniyorsunuz?
    Ben bu bahsettiğiniz durumda ayari 6'da tutuyorum. Daha dogrusu bir kez ayarladim oyle duruyor.

  8. #4348
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakit haricinde bir dezavantaj?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------



    Ben bu bahsettiğiniz durumda ayari 6'da tutuyorum. Daha dogrusu bir kez ayarladim oyle duruyor.
    @reverse artcisiz kullanimda 6 kademe sert olmuyormu?
    Alinca 3 te ayarliydi hep 3 te kullandim artcili kullanimlarda bile ayari degistirmedim daha dogrusu unuttum degistirmeyi, simdi ise hem artci hemde 15 - 20 kg yuk ile uzun yola cikacagim icin bir sikinti cikmamasi icin sordum, su anda 5 e getirdim.

  9. #4349
    85mm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    '17 Yamaha Tracer 900
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Inazumanin agirligi cok kez sorunmus gibi anlatiliyor. Belki yakit icin konusacak olursak evet bir sorun. Bir de yeni baslayan bir acemi arkadasimiz icin agirlik problem olabilir.
    Ama bu iki husus haricinde agirligin bir problem degil tam tersine bir avantaj olduğunu düşünüyorum.
    Bir kere yolda daha stabil. Özellikle yan ruzgarlarda motor çizgisini bozmadan devam ediyor. Boğaz köprülerinde bile ayakların hizasinda aniden kesilen siddetli ruzgarlarda bile sikintisiz.
    Yanimdan otobus tir gecerken serit degistirecek gibi de olmuyorum.

    Sorarim size simdi agirlik bir avantaj mi, yoksa dezavantaj mi?
    Dezavantaj. Yakıta etki ettiğini söylemeye gerek yok. Motor çok ağır olduğu için şehir içinde hantal kalıyor. Bir de gidon açısı çok olmayınca biraz çile olabiliyor. Kendimi scooterımdan çok da fazla geniş olmadığı için avutuyorum ama scooterın başına geçince öyle bir rahatlama oluyor ki anlatamam. Aralara girmek manevra yapmak hepsi çok kolay hafif bir motorda. Keza motor dururken bacaklarla geri itmek veya elinizle motoru hareket ettirmek hafif bir motora çok daha zor. Rüzgardan etkilenmemeyi ağırlıkla bağdaştırmışsınız. Kısmen doğru olmakla birlikte tamamen doğru değil bu. Siz hiç 240kg ağırlığındaki Honda Deauville'i kullandınız mı? O ağırlığa rağmen yandan rüzgar yediğinde nasıl şerit değiştirdiğini bilir misiniz? Eğer iş ağırlıktaysa yere mıhlanmış gibi kalmalı bu motor, ama öyle değil. Aerodinami, ağırlık merkezi, vites-devir durumu ağırlıktan çok daha öncelikli yandan rüzgara direnç konusunda. Inazuma 250cc segmentine göre çok ağır bir motor.

    Tek gördüğüm avantajı daha büyük bir motora geçişte ağırlığa çoktan alışmış, o işi çözmüş olacak olmam. Buna da büyük motorda alışmak o kadar zor değil açıkçası.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

    Alıntı arslan26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar articili veya yuklu bir sekilde uzunyola veya sehir icinde arka amortisor ayarini kacinci kademede kullaniyorsunuz?
    86 kiloyum. Topcase hep takılı.

    Şehir içinde tek başıma: 4. kademe.
    Şehir içinde topcase çok yüklü ve/veya arkama yolcu aldım: 5. kademe.
    Şehir dışında topcase boş ya da dolu farketmez: 5. kademe.
    Şehir dışında topcase yüklü, yolculu: 6. kademe.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  10. #4350

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150
    Alıntı yusufbaris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu iyi araştır diyosun ama "150 cc den bile çok devir çeviriyor ve yakıyor ama gitmiyor" dediğinin örneklerini sun ki bizde kafamızı eğip eyvallah diyelim.




    lifan kp 150 benim motorum. 2 yıl kadar da tvs de kullandım bu üç motor aşağı yukarı aynı
    bur da şunu demek istiyorum kısaca 250 cc bir motor için çok devir çeviriyor
    dyavol-77, 85mm ve Sokollu bunu beğendiler.

  11. #4351

    Üyelik
    22 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    İnazuma
    arkadaşlar motor sürerken (özellikle yüksek hızda gidildiğinde)kulak tıkacı kullanan var mı? faydalı mı mahsurlu mu? işitme kaybını önlemek için öneriyorlar da... görüşlerinizi bekliyorum.

  12. #4352

    Üyelik
    13 Haziran 2014
    Motosikleti
    MT-07
    Arkadaşlar inazumanın sürat için yapılmadığı ortada iken neden R25 ile bambaşka dünyaların motorları iken kıyaslıyorsunuz ?

    İnazumanın 90-100 ile giderkenki hızlanma tepkisi gayet güzel eğer şikayetçi olan varsa arka dişliyi değiştirsin son sürati arttırsın ama 90-100 üzerindeki gaz tepkisi daha ağır olacaktır.

    İnazuma şöyle ağır böyle ağır deyip duruyorsunuz ve R25 ile kıyaslıyorsunuz yahu arkadaş hiç yanyana inceledinizmi bu iki motoru biri sürat için yapılmış diğeri dayanıklılık için R25 plastiğine bir iki karpuza vurur gibi vurun birde inazumaya bakın bakalım hangisinden tok bir ses duyacaksınız.Bunu derkende R25 i kötülemek için demiyorum amaca göre malzeme amaca göre motor üretmiş adamlar hafif olsun diye öyle yapmış.

    R25 sürat için yapılmış ve daha yüksek devirde çalışıyor ben şundan eminimki inazumanın motoru r25 ten çok çok daha uzun ömürlü olacak bunu zamanla göreceğiz.

    Şu 4 litrenin altına düşüremedim diyen arakdaş mutlaka bişeyi yanlış yapıyor motor az yaksın diye düşük vites geziyorsan ondan olabilir yüksek vitesle mümkün olduğunda düşük devir bin bakalım birde öyle dene. Yani 1 ve 2. vitesle 10 Km yolu gitmekle aynı yolu 3-4. vitesle daha düşük devirde gitmeyi dene

  13. #4353
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı Mirkuza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar inazumanın sürat için yapılmadığı ortada iken neden R25 ile bambaşka dünyaların motorları iken kıyaslıyorsunuz ?

    İnazumanın 90-100 ile giderkenki hızlanma tepkisi gayet güzel eğer şikayetçi olan varsa arka dişliyi değiştirsin son sürati arttırsın ama 90-100 üzerindeki gaz tepkisi daha ağır olacaktır.

    İnazuma şöyle ağır böyle ağır deyip duruyorsunuz ve R25 ile kıyaslıyorsunuz yahu arkadaş hiç yanyana inceledinizmi bu iki motoru biri sürat için yapılmış diğeri dayanıklılık için R25 plastiğine bir iki karpuza vurur gibi vurun birde inazumaya bakın bakalım hangisinden tok bir ses duyacaksınız.Bunu derkende R25 i kötülemek için demiyorum amaca göre malzeme amaca göre motor üretmiş adamlar hafif olsun diye öyle yapmış.

    R25 sürat için yapılmış ve daha yüksek devirde çalışıyor ben şundan eminimki inazumanın motoru r25 ten çok çok daha uzun ömürlü olacak bunu zamanla göreceğiz.

    Şu 4 litrenin altına düşüremedim diyen arakdaş mutlaka bişeyi yanlış yapıyor motor az yaksın diye düşük vites geziyorsan ondan olabilir yüksek vitesle mümkün olduğunda düşük devir bin bakalım birde öyle dene. Yani 1 ve 2. vitesle 10 Km yolu gitmekle aynı yolu 3-4. vitesle daha düşük devirde gitmeyi dene
    Söylediklerinizin hepsine katılıyorum, yakıt konusu hariç. Gayet yüksek vites,düşük devir ve artçısız sakin kullanımda bile ben 4.1 yaktırdım. Ha 4bin-5bin deviri geçmeden vites atıp 6.viteste 60 ile gezen vardır, ona da ben gelemem.

    Benim için bu kadar konforu ve yol tutuşunu sunan bir çift silindirli motosiklet 4 lt. küsür yakmış hiç sorun değil.

  14. #4354
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    @85mm 5 veye 6 kademe normal o zaman. Tesekkurler

    @isak lifanin son hizi 140km/sa var heralde

  15. #4355
    yusufbaris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2014
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    Alıntı isak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/zAogJ9.png
    http://i.hizliresim.com/EY9bO9.png
    http://i.hizliresim.com/La52GJ.jpg
    http://i.hizliresim.com/1yO4BD.jpg
    lifan kp 150 benim motorum. 2 yıl kadar da tvs de kullandım bu üç motor aşağı yukarı aynı
    bur da şunu demek istiyorum kısaca 250 cc bir motor için çok devir çeviriyor
    Aşağıdaki de NC700 'ün 90 la giderkenki çevirdiği devir.Yani bi cbf 150 ile aynı mı .700 cc bir motor için fazla mı devir çevirmiş oluyor ?
    Burdaki amaç devir çevirdikçe daha çok benzin harcıyorsa evet cbf 14-15 kuruş yakarken inazuma 20-21 kuruş yakıyo.



    Ayrıca evet biraz fazla devir çeviriyor olabilir ama gitmiyo demek yanlış olur bence.Yine de resim atıp uğraştığın için teşekkürler.

  16. #4356
    85mm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    '17 Yamaha Tracer 900
    Alıntı Mirkuza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar inazumanın sürat için yapılmadığı ortada iken neden R25 ile bambaşka dünyaların motorları iken kıyaslıyorsunuz ?

    İnazumanın 90-100 ile giderkenki hızlanma tepkisi gayet güzel eğer şikayetçi olan varsa arka dişliyi değiştirsin son sürati arttırsın ama 90-100 üzerindeki gaz tepkisi daha ağır olacaktır.

    İnazuma şöyle ağır böyle ağır deyip duruyorsunuz ve R25 ile kıyaslıyorsunuz yahu arkadaş hiç yanyana inceledinizmi bu iki motoru biri sürat için yapılmış diğeri dayanıklılık için R25 plastiğine bir iki karpuza vurur gibi vurun birde inazumaya bakın bakalım hangisinden tok bir ses duyacaksınız.Bunu derkende R25 i kötülemek için demiyorum amaca göre malzeme amaca göre motor üretmiş adamlar hafif olsun diye öyle yapmış.

    R25 sürat için yapılmış ve daha yüksek devirde çalışıyor ben şundan eminimki inazumanın motoru r25 ten çok çok daha uzun ömürlü olacak bunu zamanla göreceğiz.

    Şu 4 litrenin altına düşüremedim diyen arakdaş mutlaka bişeyi yanlış yapıyor motor az yaksın diye düşük vites geziyorsan ondan olabilir yüksek vitesle mümkün olduğunda düşük devir bin bakalım birde öyle dene. Yani 1 ve 2. vitesle 10 Km yolu gitmekle aynı yolu 3-4. vitesle daha düşük devirde gitmeyi dene

    Hızlanması yeterli. Ama yeterliden fazlası değil. Memnun muyum? Evet. Ama gidişe göre konuşacaksam sadece, 4-4.5 litrelik bir gidiş yok. R25 ile tabii ki kıyaslayacağım 250cc'de başka çift silindir motosiklet var mı? Üretim amaçlarını gözardı ediyorum burada. Biri performansa diğeri konfora yönelik eyvallah, ama aynı klasman ve aynı motor tipindeki iki motordan bahsediyoruz burada. Inazuma da çok yüksek devir çalışıyor. 11 binde kesiciye giren bir motorun normal gidişindeki devri 9 bin ise yüksek devir çeviriyor demektir. 100.000 km'yi deviren Inazuma'lar var. O süreye kadar sorun yaşadılar mı bilmiyorum ama devirmiş mi? Devirmiş. Bu da motorumuzun sağlam olduğu anlamına gelir.

    Hiçbir şeyi yanlış yaptığım falan yok. Sadece az yaksın diye kağnı gibi kullanmıyorum. Eğer 6. vites, 60-85 km/h civarında sürsem tabii ki 4 litrenin altında yakar. Ama bunun da 125'lik bir motordan farkı olmaz. Ben o kadar yavaş kullanmaktan sıkılıyorum. Bu yüzden 250'lik aldım. Bir seferliğine çok yavaş kullandım, düşük hız yüksek vites. Onda da 3.51 lt/100km gördüm. En iyi değerimdi. 100-115 km/h civarı sürdüğümde de 4 litre yakıyorum net. Daha da performanslı kullanırsam 4,22 - 4,41 - 4,62 - 4,71 lt/100km diye gidiyor yakıt.

    Durum budur...

  17. #4357

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150
    Alıntı arslan26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @85mm 5 veye 6 kademe normal o zaman. Tesekkurler

    @isak lifanin son hizi 140km/sa var heralde
    son hızı 120 ,125 düz yol rüzgarsız havalarda.şehir içi için gayet yeterli 80,100 km de 2.5 lt torku ve son hızını 250 cc motorlarla kıyaslanamaz

  18. #4358
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    85 mm yazdıkların yüzde yüz doğru. Bende sıfır inazuma alıyordum test sürüşü yaptıktan sonra vazgeçtim

  19. #4359
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Arkadaslar orjinal arka canta demirine birebir benzeyen bir canta tasima demiri buldum sahibinden sitesinde bakmak isteyen icin ilan no: 214708273 kullanan arkadas varsa kalitesi uygunlugu ne durumdadir piyasadaki demirlere gore fiyati uygun oldugu icin dusunuyorum..
    arka canta kullanmayi hic sevmesemde sirt cantasiyla bir yere kadar idare edebiliyorum
    2. Sorum ise shad sh40 ve kappa k37 arasinda kaldim arasinda yaklasik 90tl kadar fark var kappa daha pahali aradaki fark icin degermi yada kappa alsak kaliteli bir urun almis olurmuyum. Aslinda tek bedendigim ve inazumaya yakistirdigim model kappa kgr46 modeli fakat ancak ikinci elini bulursam alabilirim. Sorulari sorma nedenim bu iki canta hakkinda gic bir fikrimin olmamasindan dolayi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------

    Shad sh40 modelini almaya karar verdim, kappa k37nn modeline gore daha uygun fiyati... bu modelleri kullanan arkadaslar bi fikir verirse cok iyi olur..

  20. #4360
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı arslan26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar orjinal arka canta demirine birebir benzeyen bir canta tasima demiri buldum sahibinden sitesinde bakmak isteyen icin ilan no: 214708273 kullanan arkadas varsa kalitesi uygunlugu ne durumdadir piyasadaki demirlere gore fiyati uygun oldugu icin dusunuyorum..
    ..
    Hocam evet birebir yapılmış ama orjinal demirin yerini tutar mı bilmiyorum. Ben Sakallı isimli satıcıdan radyatör koruma almıştım 2 ay oldu şu an deliklerin arasında paslanmalar görülüyor, canım çok sıkıldı. Sadece belirli aralıklarla çanta takarım, sonra çıkarırım maksat demir olsun diyorsan al tabi.
    arslan26 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)