Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

KTM DUKE 125 Kullanıcıları Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 125 DUKE
    125 likte 106 da takılı kalıyor ama açıyorlar. Zaten düşük cc yeter bu hız.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    -
    Alıntı rottice adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 likte 106 da takılı kalıyor ama açıyorlar. Zaten düşük cc yeter bu hız.
    açıyorlar derken neyi açıyorlar tam anlayamadım?
    honda cbr250r 26ps ama 170 lere yaklaşıyor ona karşın daha hafif olan ktm daha iyi işler çıkarabilir gibi

  3. #43

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    motorun beynine mi ne, yeni sürüm yazılım yükleyip, hız limitörünü devre dışı bırakıyorlarmış.

  4. #44

    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    -
    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun beynine mi ne, yeni sürüm yazılım yükleyip, hız limitörünü devre dışı bırakıyorlarmış.

    yani internette dolaşan videolardaki 135 max hız değeri limitli bir hızmı acaba?
    heryerde yazılan çizilen resmedilen videoya alınan değer bu yönde ama kimse bu hızın kısıtlı hız olduğundan bahsetmiyor
    bu işin gerçekleri ne durumdadır ktm duke 200 için?

  5. #45

    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 125 DUKE
    Hızı sadece beygir ile karıştırmayın. Dişli oranları değiştirerek 200 de yaptırırsınız. Bende şuanda limitör var 105-106 ya geldiğinde kesiyor, geri atıyor. Yeni yazılım ile açıkcaklar o zaman tekrar yazarım kaça kadar çıktı.

  6. #46

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Rottice sana kendi yazımın linkini yollayayım :

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...un-cevabi.html

    Motora gücü ne kadarına yetiyorsa o kadar hız yaptırabilirsiniz.

  7. #47
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    125 liklerde yazılım ile sınırlandırma söz konusu. 105~106 gibi kesici giriyor devreye. İptal ettiğinizde kaça çıkarsınız bilmiyorum.

    200 lük lerde ise bir yazılım ile bir sınırlama olduğunu duymadım(olsa duyardım büyük ihtimal). Dişli oranları çok kısa olduğu için 135 te takılıyor. Hatta netteki videolarında 138-139 gösterdiği bile oluyor kadranda. Yani 135 diye yazılımla bir sınırlama olsaydı o rakamları göremezdi motor. Zaten test sürüşlerinde viteslerin birbirine çok yakın olduğu, daha çok ara hızlanma için ayarlandığı söyleniyordu.
    #sürenadam

  8. #48

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Sınırlama olup olmadığı devir saatinden anlaşılır. Eğer her viteste aynı devire kadar çıkıp orada kalıyorsa vardır. Tabi bu durumda kırmızı bölgeye girmeden kalır.

  9. #49

    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 125 DUKE
    Diğer viteslerde daha yüksek devire çıkıyor ama son viteste 105-106 da motor kendini geri atıyor. Son hız konusuna gelince dişli değiştirerek son hız ile oynanabilir, bu teori havalanı gibi bir düz ve eşit şartlarda tabi. Yoksa bu motor 200 yapar ama dik yokuşu deli gibi çıkar demiyorum (:

  10. #50

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Dişli değiştirerek son hızla oynanır tabi ama benim yazıda belittiğim şartlarda oynanır. 15 BG motor hiçbir şekilde düz yolda 200 yapamaz. Bu motor 200 yapabilecekse eğer o zaman 25 BG motorlar neden 160 yapıyorlar ? Yüksek devire 80 km/saat hızda çıkarsınız ama 105 km'saat hızda çıkamazsınız çünkü motorun gücü yetmez.

  11. #51

    Üyelik
    27 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 125 ve CBR 250R
    Bugün honda cbr 250 motorum bana başlangıç için çok seri geldğinden onu satıp ktm duke 125 aldım bütün ktm kullanıcılarına duyurulur.

  12. #52
    turbocharge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 (2014)
    Alıntı Flashock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün honda cbr 250 motorum bana başlangıç için çok seri geldğinden onu satıp ktm duke 125 aldım bütün ktm kullanıcılarına duyurulur.
    Hayırlı olsun da ya bu seferde bu çok ağır kalırsa.. Benimde almak istediğim motor gerçekten çok beğeniyorum 0 mı aldınız?

  13. #53

    Üyelik
    27 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 125 ve CBR 250R
    0 almadım nedeninide açıklayayım 1.5 aylık 400 kilometrede motorumu 1 milyar kayıpla satınca sıfırdan soğudum ama 1700 km'de rodajı yeni bitmiş çok çok temiz ve şansıma çok iyi bir abinin motorunu aldım ağır kalması gibi bir sorun olacağını zannetmiyorum ki hızlada işim yok motor hayatıma daha sakin bir başlangıç yapmam daha iyi olacaktı benim için ki 110'u gören bir makinanında ağır kalacağını zannetmiyorum yetmedimi maps yükletirsin 140 fazlasıyla yeter sana ama yükleteceğimi hiç zannetmiyorum motor zevk işidir ben etrafıma bakarak zevk alan biriyim 300 görünce zevk alan biri değilim hayatımı 2 sanşyelik zvk uğruna karartmaya niyetim pek yok. Benden de size tavsiye motorunuz hiç yok yandaki yazılardan anladığım kadari ile aman 125 cc ile başlayın işi kuralına göre ve zevkine vara vara yapın. KTM duke konusunda da şüpheniz olmasın gözünüz kapalı alabilirsiniz çok çok iyi bir model he olduda azda olsa deneyiminiz var 200ccliği gelmek üzere bekleyin ondan alın ama dediğim gibi 125 fazlasıyla işinizi görür.
    ozanghost bunu beğendi.

  14. #54

    Üyelik
    27 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 125 ve CBR 250R
    Arkadaşlar motorumu aldim ve ilk gun 200km yaptim yani bugun aslinda 12yi gecti ama neyse inanilmaz memnunum ama tek bir sorum olucak gites gostergesinde butun vitesler gozukuyor vakat 5e gectgim zaman 5 yanmiyor ve altindaki gear yanip yanip sonuyor surusunde bi anormallik yok ama kafama takildi bunun sebebi nedir?

  15. #55
    turbocharge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 (2014)
    İyi yapmışsınız öyleyse sıfır almamakla.Siz cbr çok seri geldiği için demişsiniz yani 'hızlanma' anlamında. Zaten son hızdan bahsetmiyorum kullananlar duke125 inde gayet seri olduğunu söylüyolar.Evet hiç motor tecrübem olmadı, sizin tavsiyeniz gibi 125 cc ile başlamak istiyorum(özellikle duke istiyorum.)

  16. #56

    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 125 DUKE
    Yüksek devir kullanırsanız, hızlanması tatmin edici. Bu arada arayan arkadaşlar olursa ben sahibi olduğum 1800 km deki aracımı satmak istiyorum. Üzerinde racing stiker kiti var ve 1000 liralık orjinal aksesuarları mevcut. 8500 istiyorum. Aklınızda olsun.

  17. #57
    turbocharge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 (2014)
    Alıntı rottice adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek devir kullanırsanız, hızlanması tatmin edici. Bu arada arayan arkadaşlar olursa ben sahibi olduğum 1800 km deki aracımı satmak istiyorum. Üzerinde racing stiker kiti var ve 1000 liralık orjinal aksesuarları mevcut. 8500 istiyorum. Aklınızda olsun.
    Güzeell...Sıfır alamazsam müşteriniz olabilirim Sahibindene ilan verdiniz mi? Bir de satış sebebiniz cc büyütmek mi ?

  18. #58

    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 125 DUKE
    İlan vermeyeceğim, birkaç forum ve arkadaşıma haber verdim. Birde Sportmoto'ya... Bu kadarı yeterli olur bence satılması için. Sahibinden'e ilan verip "abi 6500 vereyim" lerle uğraşmak istemiyorum. Satma sebebim bir adette monster 696'ım var. Ona binicem yazın uzun yol. Motorumda racing kit, komple demir el korumalar, fren hidrolik kapak turuncu. Yumuşak KTM elcikler ve ktm powerparts depo stiker var. Aldıklarımın faturası 900 civarında ve 2 hafta olmadı bunlar. Saygılarımla

  19. #59
    turbocharge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 (2014)
    Alıntı rottice adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlan vermeyeceğim, birkaç forum ve arkadaşıma haber verdim. Birde Sportmoto'ya... Bu kadarı yeterli olur bence satılması için. Sahibinden'e ilan verip "abi 6500 vereyim" lerle uğraşmak istemiyorum. Satma sebebim bir adette monster 696'ım var. Ona binicem yazın uzun yol. Motorumda racing kit, komple demir el korumalar, fren hidrolik kapak turuncu. Yumuşak KTM elcikler ve ktm powerparts depo stiker var. Aldıklarımın faturası 900 civarında ve 2 hafta olmadı bunlar. Saygılarımla
    Haklısın.Motorda tüm aksesuarlar var yani 2.el daha mantıklı hele de 0 dan farkı yok fazlası var valla iyimiş.Bende başlangıç için düşünüyorum ev okul arası vs. Bakalım kısmetse bu yaza artık almak istiyorum.Teşekkürler

  20. #60
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Bu KTM nin yazılımı açınça 125-128 km arası düz yolda gider. 105 km sınırlayıcı Türkiyede çok kısıtlayıcı insanı sinir eder kamyon ve otobüsler.

    Mesela akşam otobanda sağ şeritten sakin sakın 85 km 6.250 devir süzülüyorum(sakin sürerim genelde) yan bağlantıdan 85-90 la 20 mt lik tır yola girş yapıyor haliyle size çık ordan böcek diyor(haklıda aslında) . Frene basıp arkasına takılırsanız yolun tamamını kapatarak sürüş zevkinizin içine ediyor.basıyorum 115-120 ile sollamayı bitiriyorum.

    özellikle uzun arraçları sollarken 105 de tak diye kesiciden geri sekerse 100'e sizi sağlam stres altında bırakır. yooowww yoooww diye Çağatay Koçtuğ'ya bağlarsınız

    Bazen 90 la giden aracı bile sollarken kompleks yapıp gaza basıyor bizim sürücüler

    Açın, açtırın bişeyler yapın
    turbocharge bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)