Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
27. sayfa BirinciBirinci ... 17252627282937 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #521
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Aşk bu aşk Bu arada ciddi ciddi motorumu cross a çevirmeyi düşünüyorum yok mu süpermoto jantı isteyen lastiklerde bridgestone :D
    blamir ve cenkito bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #522

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genelde sadece debriyaj manetini işaret parmağım ile tutuyorum. Arazide süpriz engeller çıkabiliyor, bu yüzden gidonu sıkıca kavramak gerekiyor.
    ayaktayken sağ işaret parmağın manetin üzerinde olursa gazı daha iyi kontrol edersin ve öne doğru denge kaybını engellersin.parmakların manetlerin üzerinde olmazsa ayakta gidemezsin.
    ani gaz verme ve kesmeler olur.resimde uçarken bile adamın parmakları manetlerin üzerinde

  3. #523
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı atilas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayaktayken sağ işaret parmağın manetin üzerinde olursa gazı daha iyi kontrol edersin ve öne doğru denge kaybını engellersin.parmakların manetlerin üzerinde olmazsa ayakta gidemezsin.
    ani gaz verme ve kesmeler olur.resimde uçarken bile adamın parmakları manetlerin üzerinde
    Gitmeye çalışıyoruz. Amacımız zaten yarışlara katılmak değil, maksat eğlence gezmek dolaşmak. Arada bir acaba ne yapabiliriz diyip kendimizi zorlamak. Bütçe kısıtlı olanaklar sınırlı

    Ani gaz verme herşekilde oluyor. Onu kontrol etmek zor. Güçlü motorlarda bu daha fazla oluyor. Bol bol pratik gerekiyor.

  4. #524

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gitmeye çalışıyoruz. Amacımız zaten yarışlara katılmak değil, maksat eğlence gezmek dolaşmak. Arada bir acaba ne yapabiliriz diyip kendimizi zorlamak. Bütçe kısıtlı olanaklar sınırlı

    Ani gaz verme herşekilde oluyor. Onu kontrol etmek zor. Güçlü motorlarda bu daha fazla oluyor. Bol bol pratik gerekiyor.
    Haklısın bol bol pratik gerekiyor.Bana bilen birileri gösterdiği için kendi kendime bir kaç yılda öğrenemeyeceğim şeyleri birkaç ayda öğrendim.
    başta anlamsız gelen öğretilenlerin ilerledikçe doğru olduğunu yaşayarak gördüm.öğrendiklerimin keyfinide arazide çıkarmaya başladım.
    ben fazla bir şey bilmeden bu işe başladığım için asfalt kullanımı ve arazi kullanımı gibi bir çakışma yaşamadım.birbirinden farklılar.
    arazide her an bir şey çıktığı için daha önce yaptığım pratiklerin çok faydasını görüyorum.en keyif aldığım ise tarlalar arasındaki yollarda orta süratte bozuk yerlerden kaçmak veya üzerinden geçmek.

  5. #525
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı atilas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısın bol bol pratik gerekiyor.Bana bilen birileri gösterdiği için kendi kendime bir kaç yılda öğrenemeyeceğim şeyleri birkaç ayda öğrendim.
    başta anlamsız gelen öğretilenlerin ilerledikçe doğru olduğunu yaşayarak gördüm.öğrendiklerimin keyfinide arazide çıkarmaya başladım.
    ben fazla bir şey bilmeden bu işe başladığım için asfalt kullanımı ve arazi kullanımı gibi bir çakışma yaşamadım.birbirinden farklılar.
    arazide her an bir şey çıktığı için daha önce yaptığım pratiklerin çok faydasını görüyorum.en keyif aldığım ise tarlalar arasındaki yollarda orta süratte bozuk yerlerden kaçmak veya üzerinden geçmek.
    Tamam bir gün birlikte geçelim.
    cenkito bunu beğendi.

  6. #526

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam bir gün birlikte geçelim.
    tamam yardırırız arazide
    cenkito bunu beğendi.

  7. #527

    Üyelik
    17 Ekim 2012
    Motosikleti
    kawasaki klx 250s
    merhaba gençler,

    kawasaki klx üzerinde birinci yılımı doldurdum kısaca rakamlarla:

    1 yıl
    18 bin km
    2 ülke
    8 ilçe
    10 larca köy
    9 polis çevirmesi
    0 ceza
    4 ufak tefek düşüş
    630 litre benzin (ortalama)
    2520 tl değerinde benzin(ortalama)
    1500 tl motorun bakımları (zincir dişli set, yeni lastikler, yağ ve filtre, orjinal arka far, dahil) 3000 4000 km arası yağ değişimi yaptım.
    ∞ hayatıma kattıkları

    hayırlısıyla uzun yıllar daha beraberiz motorumla, çektiğim bazı videolardan derleme yaptım. klx alacaklara fikir verir diye düşünüyorum. videolarımın devamını da yapmaya çalışacağım acaip zaman alıcı bi işlem.

    http://www.youtube.com/watch?v=Klj9TbAqKQU
    cenkito, blamir ve Ahmanamra bunu beğendiler.

  8. #528
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı inertiya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba gençler,

    kawasaki klx üzerinde birinci yılımı doldurdum kısaca rakamlarla:

    1 yıl
    18 bin km
    2 ülke
    8 ilçe
    10 larca köy
    9 polis çevirmesi
    0 ceza
    4 ufak tefek düşüş
    630 litre benzin (ortalama)
    2520 tl değerinde benzin(ortalama)
    1500 tl motorun bakımları (zincir dişli set, yeni lastikler, yağ ve filtre, orjinal arka far, dahil) 3000 4000 km arası yağ değişimi yaptım.
    ∞ hayatıma kattıkları

    hayırlısıyla uzun yıllar daha beraberiz motorumla, çektiğim bazı videolardan derleme yaptım. klx alacaklara fikir verir diye düşünüyorum. videolarımın devamını da yapmaya çalışacağım acaip zaman alıcı bi işlem.

    http://www.youtube.com/watch?v=Klj9TbAqKQU
    Ben de varım ya la videolarda :D
    İyi gitmişim önde...
    Ahmanamra bunu beğendi.

  9. #529

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    [COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
    bugün araziye çıktık.ilk defa çamurlu araziye çıktım.günü devrilmeden atlattım.
    bir kaç defa kesin devrilcem derken bir şekilde geçtim bozuk yerleri.
    su ve vıcık vıcık çamurlu yerleri nasıl geçtim anlamadım.
    bu kros motorlar acayip aletler başka bir aracın bunların gittiği yere gitmesi çok zor.
    cenkito ve Ahmanamra bunu beğendiler.

  10. #530
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Yeni dişli ve zincir.


    Evet beyler plakalığı çıkardım haftasonu offroad var dediler

    cenkito, Carbondioxid ve inertiya bunu beğendiler.

  11. #531

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni dişli ve zincir.
    http://k1310.hizliresim.com/1g/s/tvrkw.jpg

    Evet beyler plakalığı çıkardım haftasonu offroad var dediler
    http://l1310.hizliresim.com/1g/s/tvrj4.jpg
    http://t1310.hizliresim.com/1g/s/tvrk3.jpg
    @blamir Dişli hakkında bilgi lütfen, ebatları ve temini nasıldı kaça idi

  12. #532
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @blamir Dişli hakkında bilgi lütfen, ebatları ve temini nasıldı kaça idi
    wemoto.com Ön 12Pound SunStar marka, arka 16Pound JT marka . Araştırdığımda kaliteli ürünleri olan iki firma. Bakıyorum burada 50-60 euro gibi rakamlar dönüyor gördükçe gülüyorum. Öyle deli paralar vermeyin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

    Bu arada dişli ebatları ön 13 arka 45 .
    dockerengin, cenkito ve iptaluyelik02 bunu beğendiler.

  13. #533

    Üyelik
    13 Temmuz 2013
    Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim, yaklaşık 3-4 aydır konuşmalarınızı ve yorumlarınızı okuyorum en sonunda bende aranıza katılayım dedim
    Kendi motorumun ilanını koydum satılır satılmaz üstüne biraz ekleme ile bende bir KLX 250 sahibi olmayı planlıyorum, yorumlarınız hakkında motor hakkında ki aklımda bulunan bir çok sorunun cevabını buldum öncelikle bunun için sizlere teşekkür ederim, ikinicisi ben Ankarada oturuyorum ve çok merak ediyorum, Ankarada bir gezi grubunuz var mı ?
    Motoru gördüm fakat üstüne daha oturmadım, boyum 1.90 ve altımda ufak durur mu diye düşünüyorum.

    herkese iyi akşamlar dilerim

  14. #534
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı horsethus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim, yaklaşık 3-4 aydır konuşmalarınızı ve yorumlarınızı okuyorum en sonunda bende aranıza katılayım dedim
    Kendi motorumun ilanını koydum satılır satılmaz üstüne biraz ekleme ile bende bir KLX 250 sahibi olmayı planlıyorum, yorumlarınız hakkında motor hakkında ki aklımda bulunan bir çok sorunun cevabını buldum öncelikle bunun için sizlere teşekkür ederim, ikinicisi ben Ankarada oturuyorum ve çok merak ediyorum, Ankarada bir gezi grubunuz var mı ?
    Motoru gördüm fakat üstüne daha oturmadım, boyum 1.90 ve altımda ufak durur mu diye düşünüyorum.

    herkese iyi akşamlar dilerim
    1.90 boy icin ufak durmaz,ciddi anlamda yüksek motordur.

  15. #535

    Üyelik
    13 Temmuz 2013
    Savaş bey, bildiğim kadarı ile motoru uzun süredir kullanıyorsunuz.
    Motor şehir içi yüksekliği ve inceliği ile büyük avantaj sağlıyo bildiğim kadarı ile, bozuk yollarda ise yola tam anlamıyla tutunuyo diyebiliriz.
    Peki bu süre içinde hiç atlıyım zıplıyım, ağır enduro yapıyım, çamurda gezeyim, suya gireyim denediniz mi ?

  16. #536
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı horsethus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Savaş bey, bildiğim kadarı ile motoru uzun süredir kullanıyorsunuz.
    Motor şehir içi yüksekliği ve inceliği ile büyük avantaj sağlıyo bildiğim kadarı ile, bozuk yollarda ise yola tam anlamıyla tutunuyo diyebiliriz.
    Peki bu süre içinde hiç atlıyım zıplıyım, ağır enduro yapıyım, çamurda gezeyim, suya gireyim denediniz mi ?
    Çamura girersin, suya dalarsın. Hatta motoru komple suya gömeni de gördüm. Tabiki bir special enduro motor gibi değil, süspansiyonları oldukça kaliteli, gücü yeterli ama, hard enduro çok farklı bir olay. Zaten bu forumda o şekilde kullanabilecek adam varmı bilmiyorum Atlama zıplama içinde süspansiyon ayarı gerekiyor, çok yumuşaklar dibe vurabiliyorsun.
    cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  17. #537
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Blamir dostum on disliyi 13 yapinca surusu nasil etkiledi ?Sahlaniyor mu

  18. #538
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı ferad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Blamir dostum on disliyi 13 yapinca surusu nasil etkiledi ?Sahlaniyor mu
    Şöyle diyeyim ilk tekere almaya denedim, tekere süper geliyor ama havada vites değiştiremediğim için hemen bitiyor. 2. viteste tepeye alamıyorum ama alan alıyor :D hatta gidiyorda.

    1 vites ufaldı motor 6. vites yok gibi sanki hep 5. viteste gidiyorum ve 6. yı arıyorum. Arazide çok iyi fakat son sürat %20 kadar düştü.
    Sen ne yaptım manual gergiyi taktın mı? Ben kullanıyorum şu an hiç bir sıkıntı yok.

    Şunu eklemek istiyorum. Iridium buji almıştım. Geçenki detaylı temizlikte bujiyide değiştirdim ve motorun çalışması bile değişti. Uyuz olduğum bir şey vardı o bile gitti. Çok şaşırdım hala bujidenmi diye düşünüyorum. Böyle gazı 1-2mm çok hızlı gaz verip çektiğin de bunu hızlı hızlı tekrarlayınca motor bi aptallaşıyordu o gitti :D

  19. #539
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Gergiyi hallettik dostum ya çok şükür Valla bende sırf bu endurolardaki birinci vitesin kısa oluşundan dolayı çekiniyorum dişli değişimine akselerasyon nasıl oldu ?

  20. #540

    Üyelik
    13 Temmuz 2013
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çamura girersin, suya dalarsın. Hatta motoru komple suya gömeni de gördüm. Tabiki bir special enduro motor gibi değil, süspansiyonları oldukça kaliteli, gücü yeterli ama, hard enduro çok farklı bir olay. Zaten bu forumda o şekilde kullanabilecek adam varmı bilmiyorum Atlama zıplama içinde süspansiyon ayarı gerekiyor, çok yumuşaklar dibe vurabiliyorsun.
    Teşekkürler bilgilendirmeniz için, açıkçası ilk tercihim suzuki rm 125 veya kawasaki kx 125 di malum bu iki modelde cross model ve trafikte kullanılmıyo
    Bu yüzden bu motora yöneldim hem trafikte kullanılabiliyo hemde arazide tabi bir cross olmasada az çok bişeyler yapabiliyo.
    En iyisi bir klx sahibi olup seneyede yanına 125 lik bir cross ideal gibi görünüyo
    cenkito bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
27. sayfa BirinciBirinci ... 17252627282937 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)