Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #921
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    12 bin km bakımı yaklaşıyor yetkili servis olarak en yakın Kuşadası ve izmir servisleri var, hangisini önerirsiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #922
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Lastik meselesi gündeme geldi, üzerindekiler fabrika lastiği görüntüde bir problem yok, km 12 bin fakat yıldan dolayı beni tedirgin ediyor gözle görülmeyen deformasyon ve çatlamalar başlamıştır diye değiştirme ihtiyacı hissediyorum, aklımda net olarak metzeler enduro 3 sahara var ama heidenau k60 çok övülüyor, kullanan var mı merak ettim.






  3. #923
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Merhaba,

    Klx 250 için ön ve arka fren diski nereden temin edilebilir ? Sbs fren ile görüştüm, sadece ön fren için uygun olan model var kataloglarında fiyat ve teslimat bilgisi veremediler.

    Z Moto 2 ay içerisinde sipariş ile getirildiğini söyledi, fiyatın 3bine yakın olabileceği bilgisini aldım. EBC de sanırım motosiklet disk işini bıraktı.

    Crf gibi popüler bir model değil evet ama TR'de Klx diski bulamamak da bizim şansımız sanırım.

    Herkese kazasız belasız sürüşler

  4. #924
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Klx 250 için ön ve arka fren diski nereden temin edilebilir ? Sbs fren ile görüştüm, sadece ön fren için uygun olan model var kataloglarında fiyat ve teslimat bilgisi veremediler.

    Z Moto 2 ay içerisinde sipariş ile getirildiğini söyledi, fiyatın 3bine yakın olabileceği bilgisini aldım. EBC de sanırım motosiklet disk işini bıraktı.

    Crf gibi popüler bir model değil evet ama TR'de Klx diski bulamamak da bizim şansımız sanırım.

    Herkese kazasız belasız sürüşler
    Arman dişli üretiyor olabilir, başka motosikletler için yerli üreticilerden alanları gördüm; genel olarak memnunlar. 30bin kmdir kullanan diski hala sağlam olan biri vardı forumda.

    Z moto eşek sırtında güney kutup noktası etrafında 3 tur atarak getiriyor sanırım. Yurt dışı siteden sipariş etsem 15 gün sonra elimde olur parça. Sadece 400 500 lira fazladan kargo parası verirsin. Yine de büyük ihtimalle Z moto'dan ucuza gelir. Yerli ihtimalleri araştırdıktan sonra yurt dışından siparişe bir bak bence. Bana da kask için 2 ay sonra gelir diyip 7000 lira fiyat çekmişlerdi. Kendim yurt dışından alıp 4000 liraya 3 hafta sonra takmıştım kafama.
    Sokollu bunu beğendi.

  5. #925
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arman dişli üretiyor olabilir, başka motosikletler için yerli üreticilerden alanları gördüm; genel olarak memnunlar. 30bin kmdir kullanan diski hala sağlam olan biri vardı forumda.

    Z moto eşek sırtında güney kutup noktası etrafında 3 tur atarak getiriyor sanırım. Yurt dışı siteden sipariş etsem 15 gün sonra elimde olur parça. Sadece 400 500 lira fazladan kargo parası verirsin. Yine de büyük ihtimalle Z moto'dan ucuza gelir. Yerli ihtimalleri araştırdıktan sonra yurt dışından siparişe bir bak bence. Bana da kask için 2 ay sonra gelir diyip 7000 lira fiyat çekmişlerdi. Kendim yurt dışından alıp 4000 liraya 3 hafta sonra takmıştım kafama.
    Hocam öncelikle yorumunuz için çooook teşekkürler. Bu kadar hızlı ve etkili bir cevap beklemiyordum Yurtdışı sitelerinde Klr 650 ve Z serisinin bütün disk modelleri var 250klx modelini bir türlü bulamadım.

    Z moto ile yazdıklarınıza bir şey eklemek gerek yok.

    Arman dişli ile hemen görüştüm, sağolsun beyfendi ilgilendi benimle, uygun fiyatta cross motosikletler için disk üretiyorlarmış. En yakın zamanda sipariş geçmeyi düşünüyorum daha iyi bir alternatif bulamazsam.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  6. #926
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam öncelikle yorumunuz için çooook teşekkürler. Bu kadar hızlı ve etkili bir cevap beklemiyordum Yurtdışı sitelerinde Klr 650 ve Z serisinin bütün disk modelleri var 250klx modelini bir türlü bulamadım.

    Z moto ile yazdıklarınıza bir şey eklemek gerek yok.

    Arman dişli ile hemen görüştüm, sağolsun beyfendi ilgilendi benimle, uygun fiyatta cross motosikletler için disk üretiyorlarmış. En yakın zamanda sipariş geçmeyi düşünüyorum daha iyi bir alternatif bulamazsam.
    Yurt dışında 250cc klasmanı bizdeki kadar yok, muhtemelen başka bir isimle satılıyordur bu model daha yüksek cc olarak. Ama uyumlu parçaları olan modeller vardır kawasaki içinde, yabancı forumlarda araştırmanız lazım. Ben olsam Arman dişli uygun fiyat verdiyse alırdım. Çok kullanan var, kötü olacağını düşünmüyorum.
    Sokollu bunu beğendi.

  7. #927
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yurt dışında 250cc klasmanı bizdeki kadar yok, muhtemelen başka bir isimle satılıyordur bu model daha yüksek cc olarak. Ama uyumlu parçaları olan modeller vardır kawasaki içinde, yabancı forumlarda araştırmanız lazım. Ben olsam Arman dişli uygun fiyat verdiyse alırdım. Çok kullanan var, kötü olacağını düşünmüyorum.
    Hocam büyük ihtimalle dediğiniz gibi yapacağım, arka disk limitte çünkü.

    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sokollu bugün objektiflerimize klx denerken yakalandı, çekim yapan muhabirlere biz arkadaşız çekmeyin diye bağırarak üzerlerine yürüdü ,

    http://i.hizliresim.com/My8Z1M.jpg

    Ya ben çok fakirim, ya bu 250cc makineler bana fazla pahalı geliyor.

    Hayırlısı bakalım
    Vay bee, üzerinden 6 sene geçmiş.

    Klx250 nihayet nasip oldu bana. Bakım işlerini hallettikten sonra bir başlık açayım da arada neler oldu yazayım.

    Disk işinden gol yemek kötü oldu, her halükarda bir ustaya göstermem lazımdı, tecrübe ettik.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

    Arka disk bayağı yenmiş.



    Ön disk sanırım orjinalindeki bir deforme nedeniyle başka küçük bir disk ile değiştirilmiş.



    Gelişmeleri ve sonuçları paylaşmaya devam edeceğim.

  8. #928
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik meselesi gündeme geldi, üzerindekiler fabrika lastiği görüntüde bir problem yok, km 12 bin fakat yıldan dolayı beni tedirgin ediyor gözle görülmeyen deformasyon ve çatlamalar başlamıştır diye değiştirme ihtiyacı hissediyorum, aklımda net olarak metzeler enduro 3 sahara var ama heidenau k60 çok övülüyor, kullanan var mı merak ettim.

    https://i.hizliresim.com/ibl1y7.jpeg

    https://i.hizliresim.com/amucns.jpeg

    https://i.hizliresim.com/kg5rol.jpeg
    O mu, bu mu derken bir takım Mitas mc23 sipariş verdim, hayırlısı bakalım. İncir bahçesine giderken yağışlardan dolayı yolda 1 metre derinlikte plaj kumu gibi ince kum birikmiş 4x4 araçlar dahi saplanıp kalıyor, mevcut lastiklerle geçiyorum umarım bunlar da rahat ettirir.

    gurcanozturk, levend84 ve Selçuk Keleş bunu beğendiler.

  9. #929
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Yağımızı filtremizi değiştirdik, yol olan olmayan her yere girip çıkmaya devam




  10. #930
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Şehir içi, şehirler arası, bağ bahçe gitmediği yol yok, işte gerçek dual sport endurosu denen tarz bu.

    levend84 ve Italian bunu beğendiler.

  11. #931
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içi, şehirler arası, bağ bahçe gitmediği yol yok, işte gerçek dual sport endurosu denen tarz bu.

    https://i.hizliresim.com/byc5vcc.jpeg
    2013 modelini kullanmistim,120 kmh ye rahat cikiyordu sonrasi biraz nazlı,gerçi yeni modelleride ayni bir degisiklik yok.crf250L den bir tik duşuk performans.

    Ama 250 klasmaninda WR250 nin ustune yok 31 hp makina.
    joshua bunu beğendi.

  12. #932
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2013 modelini kullanmistim,120 kmh ye rahat cikiyordu sonrasi biraz nazlı,gerçi yeni modelleride ayni bir degisiklik yok.crf250L den bir tik duşuk performans.

    Ama 250 klasmaninda WR250 nin ustune yok 31 hp makina.
    WR ile epey güç farkı var bana kalırsa tercih etmem çünkü zorlama bir güç, 250cc den normal şartlarda elde edilebilecek güç bellidir, yamaha daha yüksek güç elde etmek için blokta özel alaşımlı titanyum vb parçalar kullanıyor, motorun ömrü daha kısa olup parça fiyatları daha yüksek oluyor, Klx ile Wr arasında da ciddi fiyat vardı vardı %30 gibi daha pahalıydı yamaha. CRF’ye gelirsek malzeme kalitesi diplerde, motoru ilk alan önce arka yayı değiştirmek zorunda kalıyor ön amortisöre çözüm bulamadılar henüz, ön fren yaptığında dalma yapıtor, klx’in süspansiyon kalitesinin yanından geçemez, geçen konu geçmişti klx’in ön arka süspansiyon yedek parça fiyatına ikinci el crf alınır demiştim, oturuş pozisyonu da kötü crf’de gidondan kaynaklı, gidonu değiştirmek şart. Klx’lerin üzerinde devir kesici var devre dışı bırakıldığında 150km/h hıza çok rahat ulaşıyor tabi bu tarzın amacı hız yapmak değil, ayrıca daha yüksek devir çevirmeyince motor daha uzun yıllar sorunsuz kullanılabiliyor. CRF KLX farkını altın elbiseli adam’ın karşılaştırma videosundan izleyebilirsiniz.
    levend84 bunu beğendi.

  13. #933
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    WR ile epey güç farkı var bana kalırsa tercih etmem çünkü zorlama bir güç, 250cc den normal şartlarda elde edilebilecek güç bellidir, yamaha daha yüksek güç elde etmek için blokta özel alaşımlı titanyum vb parçalar kullanıyor, motorun ömrü daha kısa olup parça fiyatları daha yüksek oluyor, Klx ile Wr arasında da ciddi fiyat vardı vardı %30 gibi daha pahalıydı yamaha. CRF’ye gelirsek malzeme kalitesi diplerde, motoru ilk alan önce arka yayı değiştirmek zorunda kalıyor ön amortisöre çözüm bulamadılar henüz, ön fren yaptığında dalma yapıtor, klx’in süspansiyon kalitesinin yanından geçemez, geçen konu geçmişti klx’in ön arka süspansiyon yedek parça fiyatına ikinci el crf alınır demiştim, oturuş pozisyonu da kötü crf’de gidondan kaynaklı, gidonu değiştirmek şart. Klx’lerin üzerinde devir kesici var devre dışı bırakıldığında 150km/h hıza çok rahat ulaşıyor tabi bu tarzın amacı hız yapmak değil, ayrıca daha yüksek devir çevirmeyince motor daha uzun yıllar sorunsuz kullanılabiliyor. CRF KLX farkını altın elbiseli adam’ın karşılaştırma videosundan izleyebilirsiniz.
    Klx her zaman sahip olmak istedigim bir model.

    Ciddi anlamda komplike olmayan sistemli basit ve sade bir makina.

    Hee,muadil parca uretimi yayginlaşsa ve her butçeye göre yedek parça bulunabilse hemen alirim.

    Şu crf deki dalma olayi cidden problem,yahu 1.70 boy 60kg birisi bile binse arkasi hemen çöküyor.

    Hele artçi bindirmekten bahsetmiyorum bile,neredeyse camurluk tekere değecek.

  14. #934
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Klx her zaman sahip olmak istedigim bir model.

    Ciddi anlamda komplike olmayan sistemli basit ve sade bir makina.

    Hee,muadil parca uretimi yayginlaşsa ve her butçeye göre yedek parça bulunabilse hemen alirim.

    Şu crf deki dalma olayi cidden problem,yahu 1.70 boy 60kg birisi bile binse arkasi hemen çöküyor.

    Hele artçi bindirmekten bahsetmiyorum bile,neredeyse camurluk tekere değecek.
    CRF için üretilen Ancrew marka arka yay epey işe yarıyor, orjinali Ancrew ile değiştirenler epey mutlu tabi ön amortisör için henüz bir çözüm yok, fren yapınca öne dalma yapıyor motor, kawasaki maalesef iş makinesi olsun motosiklet olsun her alanda en pahalı yedek parçaya sahip, yüksek modelli motorlarda pek parça ihtiyacı olmuyor ama eskilerde lazım oluyor.

  15. #935
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF için üretilen Ancrew marka arka yay epey işe yarıyor, orjinali Ancrew ile değiştirenler epey mutlu tabi ön amortisör için henüz bir çözüm yok, fren yapınca öne dalma yapıyor motor, kawasaki maalesef iş makinesi olsun motosiklet olsun her alanda en pahalı yedek parçaya sahip, yüksek modelli motorlarda pek parça ihtiyacı olmuyor ama eskilerde lazım oluyor.
    Esasinda kawa muhendisleri elbet işini biliyordur ama,

    Bazen oyle bir durum hasil oluyor ki aradaki bir kompenantin çok sağlam olmasi dezavantaj olabiliyor.

    Nedir bu dezavantaj derseniz,

    Örnek,ön çıkış milinin gereginden fazla sağlam olmasi durumunda,olasi bir ariza da kendini bozmazsa(dişli yatagindan siyrilmazsa)şanzumani ve grup dişlilerini dağitir gibi.

    Ayni olay vites hilali içinde geçerli.

    Yillar once benzer bir olay arkadasimin basina gelmisti.
    joshua bunu beğendi.

  16. #936

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    CRF için Hyperpro'nun çözümleri var. (Bu 2013-2020 CRF 250 L için, 2020'ye kadar Rally için ayrıca var...)

    Arka amortisör komple değişecek. Ön amortisörde de yaylar. Bunları da ekipmanlı ağırlığınız ve taşımayı planladığınız yükü bildirerek sipariş ediyorsunuz, kitteki yayları ona göre veriyorlar.

    Ben zamanında Rally alacaktım, ilk çıkış fiyatı + bu harcama ile mantıklı oluyordu, sonra fiyatını çok artırdılar, ben de daha ucuza şu anda kullandığım motoru aldım.

    Şimdi fiyatlar öyle arttı ki bu amortisör yükseltmesi yanında devede kulak kaldı, gayet yapılabilir...

  17. #937
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF için Hyperpro'nun çözümleri var. (Bu 2013-2020 CRF 250 L için, 2020'ye kadar Rally için ayrıca var...)

    Arka amortisör komple değişecek. Ön amortisörde de yaylar. Bunları da ekipmanlı ağırlığınız ve taşımayı planladığınız yükü bildirerek sipariş ediyorsunuz, kitteki yayları ona göre veriyorlar.

    Ben zamanında Rally alacaktım, ilk çıkış fiyatı + bu harcama ile mantıklı oluyordu, sonra fiyatını çok artırdılar, ben de daha ucuza şu anda kullandığım motoru aldım.

    Şimdi fiyatlar öyle arttı ki bu amortisör yükseltmesi yanında devede kulak kaldı, gayet yapılabilir...
    CRF tercih edenler zaten yedek parça fiyatları yaygın servis için düşünüyor, hyperpro ön arka set dedin mi koşarak uzaklaşır crf tayfası, anca yerli bu işe kafa yoran birkaç kişi var onlar daha ekonomik çözümler üretebiliyorlar, CRF Akyazı Selami diye bir arkadaş var, koruma demiri, karter muhafaza, arka çanta demiri vb hepsini uygun fiyata yapıyor, gidip kimse CRF için givi veya touratech, globescout vb gibi markalardan ürün alıp takmaz diye düşünüyorum. Kawasaki’de bu tarz bir amortisör değişikliğine ihtiyaç duymuyorsunuz klx zaten çok kaliteli manuel ayarlanabilir bir süspansiyon seti ile geliyor, klx250 nin bir üstü olarak benzer sürüş tarzına sahip ktm 690 enduro geçiyor benim aklımdan.
    levend84 bunu beğendi.

  18. #938
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF tercih edenler zaten yedek parça fiyatları yaygın servis için düşünüyor, hyperpro ön arka set dedin mi koşarak uzaklaşır crf tayfası, anca yerli bu işe kafa yoran birkaç kişi var onlar daha ekonomik çözümler üretebiliyorlar, CRF Akyazı Selami diye bir arkadaş var, koruma demiri, karter muhafaza, arka çanta demiri vb hepsini uygun fiyata yapıyor, gidip kimse CRF için givi veya touratech, globescout vb gibi markalardan ürün alıp takmaz diye düşünüyorum. Kawasaki’de bu tarz bir amortisör değişikliğine ihtiyaç duymuyorsunuz klx zaten çok kaliteli manuel ayarlanabilir bir süspansiyon seti ile geliyor, klx250 nin bir üstü olarak benzer sürüş tarzına sahip ktm 690 enduro geçiyor benim aklımdan.
    Klx250 nin ön maşaları Mt07 ve tracer 700 den bile iyi.

    Makina ciddi dengeli,önceki postlarda yazdim,ön ve arka susp.sönümlemesi efsane.

    O şasi ve suspansiyona 600cc blok atsan bile taşır

    Bu motoru kullanmamis,yakindan incelememis insanlar,yaa ayni mondial xtreme gibi diyerek moklamaya çalişiyor.

    Bu motor sirf (SSS) olayindan dolayi degeri bilinmedi,zira iki tane crf eskitecek saglamlikta.
    joshua bunu beğendi.

  19. #939

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF tercih edenler zaten yedek parça fiyatları yaygın servis için düşünüyor, hyperpro ön arka set dedin mi koşarak uzaklaşır crf tayfası, anca yerli bu işe kafa yoran birkaç kişi var onlar daha ekonomik çözümler üretebiliyorlar, CRF Akyazı Selami diye bir arkadaş var, koruma demiri, karter muhafaza, arka çanta demiri vb hepsini uygun fiyata yapıyor, gidip kimse CRF için givi veya touratech, globescout vb gibi markalardan ürün alıp takmaz diye düşünüyorum. Kawasaki’de bu tarz bir amortisör değişikliğine ihtiyaç duymuyorsunuz klx zaten çok kaliteli manuel ayarlanabilir bir süspansiyon seti ile geliyor, klx250 nin bir üstü olarak benzer sürüş tarzına sahip ktm 690 enduro geçiyor benim aklımdan.
    Doğrudur ama hiçbir güç bana Türkiye'de Kawasaki aldıramayacağı için o zamanlar gittim baktım bunlara, Honda fiyatı 17.000'den 21.000'e çıkarmasaydı gayet de alıyordum zaten - büyük ihtimalle halen de kullanıyor olurdum. Üzerine de işte o zamanın parasıyla işçilik dahil 2000-2500₺ harcayınca şahane amortisörlere sahip bir motor olacaktı. Fiyat artınca artık mantıklı olmaktan çıktı; o amortisör yükseltmesi yapılmadığı sürece benim için çöp hükmünde...

    KLX'in ön maşa kartuşluymuş; CRF'ten iki gömlek üstüm gerçekten de.
    joshua ve levend84 bunu beğendiler.

  20. #940
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    17-21 bin ne biçim fiyatlarmış şimdi geri dönüp bakınca ne kadar komik kalıyor
    levend84 ve Cyan bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)