Sorunlar devam ediyor. Dün giderken stop etti (daha çalıştırırken başladı rölanti tutmamaya, biraz gaz verdim ısıttım falan diye düşünüp çıktım yola). Daha 50 metre gidemeden 3. stop edişinden sonra hiç çalıştıramadım, akü bitecekti neredeyse. Eve bırakıp işe taksiyle gittim, geç de kaldım böyle üst üste geldi çok iyi oldu çokta güzel iyi oldu bana
Bu sabah son canıyla tamirciye götüreyim bari dedim; yine çok zor çalıştı; ilk çalışmasını yakalyınca gazı bırakmadım, yavaşlamam gerektiğinde freni sıkıp ara gaz vere vere (gitti debriyajın falan ömrü) durdurmamaya çalıştım çünkü biliyorum ki bir daha çalışmayacak. Bu vesileyle ne insanlara yol verdim ne de ışıkta durdum. Hiç yapmadığım şeylerdi, Allah affetsin.
Servisin önüne geldim, bıraktım gazı. Rölanti normal, stop etmiyor vs. bu seferde stop etsin istedim
Ama anlattım detaylı, baya uğraştılar bilgisayara bağladılar gördü görmedi arası, zorla gördü. Kilometre saatinde 2 kez yanan sarı ışık arızası vardı (manualden baktım ateşleme ile alakalı sıkıntı). Ama bilgisayara bağlayınca o bile gözükmedi, geçmiş arıza kayıtlarına falan hiç bir şey gözükmüyor tertemiz. Var bir şeyler ama, bakalım.
Dağıtacaz dedi yapacak bir şey yok. İnanın motosikletten soğudum. Yedek parça pahalılığından bıktım. 4-5 yaşındaki arabanın bile hayati yedek parçaları bu kadar pahalı değildir. Yazıklar olsun distribütörlere de, buna izin verenlerede. Sfıır aldığında da bakım ayrı bir konu. Yedek parça uygun diye piyasaya giren firma bile bakım ücretinden geçirmeye çalışıyor. El insan o paranın 40-50 tl fazlasına koskoca arabanın bakımı yapılıyor hem de öyle 3-4binde değil, 10binde. Eminim arabanın uğraşı daha fazladır; motor da 2 vidaya bak yağa bak hadi yallah. Artık motosiklet gram mantıklı gelmiyor, kırıp atacam a2 ehliyetide. Küfredecem ama edemiyorum.