Gerçekten de sorunsuz bir motor.
Bakımları yapılırsa, choppere uygun kullanılırsa sahibini üzmeyeceğe benziyor.
Bu arada, 2 hafta önce ön camımı taktırdım.Giwi marka.Hala da alışamadım cama.Görüş açısını değiştiriyor.
Gerçekten de sorunsuz bir motor.
Bakımları yapılırsa, choppere uygun kullanılırsa sahibini üzmeyeceğe benziyor.
Bu arada, 2 hafta önce ön camımı taktırdım.Giwi marka.Hala da alışamadım cama.Görüş açısını değiştiriyor.
Cok sagol Hocam, hic gerek yok ugrasmana, hani olurya hazırda taratılmısı falan varsa bir kenarda dursun diye sormustum... Servis manuali ile devam etcez artık.
Bujilerle ilgili olarak, ben de yeni aldım motoru ve hic sokmeye calismadım, havalardan dolayı servise de goturemedim. Umarım bu hafta sonu goturecegim. Servis arkadasım, soracagınız birsey varsa yazın gidince sorayım...
arkadaşlar, Bu scootworks ün VN ye yaptığı kayış aktarma sistemini bilen duyan varsa kullanan var mı?
one ola ki diyenler için linki burada.
Ben ciddi ciddi alıp takmayı düşünüyorum.
Sağlıcakla
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
arbetus her modele uyarmı bu, benimde ilgimi çekti
AT, AVRAT, MOTOR...
yazdığğına göre tüm VN800 modellerine uyuyormuş. hatta 70000 mil sorun yaşamayacaksınız gibi birşeyden bahsediyorlar.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
AT, AVRAT, MOTOR...
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
aynen,
sırf benzin olayı için sipari edeceğim. ama çok da şık duruyor bence,
aslında mooru değiştirmeyi düşündüm önce, ama çok fark vermeye değermi diye durdum. ör 900 custom la
bende birkaç değişiklik yapacağım renkte ve aksesuarda, topic te daha yukarılarda var birşeyler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:24 ----------
http://www.chromeworld.com/ProductDetails/ProductDetails.aspx?pid={00ee726c-2c73-472f-9552-c9c341af892e}&gid={32c209a6-760e-4cd0-b9d7-2a4dc76e22fa}&GroupName=Kawasaki+Vulcan+800+Classi c+Engine%2c+Exhaust+and+Drive+Shaft&pname=Kuryakyn +Stinger+Trap+Door+for+Hypercharger&Referer=&Alias =&ptct=SGR-SR&CTitle=&
AT, AVRAT, MOTOR...
aslında ben de senin gibi düşünüyorum. Arkadaşımın Vn900 classic ini ilk kullandığımda bu akdar kıvrak oalcağına ihtimal vermemiştim. Daha sonra kızıltoprak Z motordaki custom special edition un üstüne oturduğumda kendimi kaybettim. beni spatülayla kaldırdılar oradan Ama benim de senin gibi bazı çekincelerim var. İlk önce 23000 Tl gibi bir fiyatı olması 2. si enjeksiyon sistemi hala ısınamadım o sisteme Onun yerine bu motoru 900 deki sevdiğim özellikelre kavuşturmayı düşünüyorum. Kayış aktarma, Boya ve bu göstergeden sonra göstergeyi de ekledim listeye
Linkteki ürünü almak için önce hypercharger taktırman gerekli. Tr şartlarında komple 600 TL ye geliyor
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
900 lük custom süper
sadece biraz daha ağır ve beygiri düük benimkine göre 50 bg bneimki 63 bg
hypercharger onuda çözer demiştim, ama fiyat çok değmez bence 23.000
birde 800 ün frenlerini daha sağlama almak lazım, ön tek disk arka kampana , ne yapmalı sence
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:35 ----------
Uploaded with ImageShack.us
aklındaki bu olmasın sakın :D
AT, AVRAT, MOTOR...
REsimdeki 1600 sanırım şaftlı Şimdi eğer kayış aktarımını hayata geçirirsen tahmini %10 a yakın bir beygir kazancı olması muhtemel. Çünkü aktarma sistemininin güç kaybına sebep olduğunu biliyoruz. en fazla şaft en az kayış güç kaybına neden oluyor. Ben şahsen frende bir eksiklik görmedim. zınk diye duruyor alet ama sana önerebileceğim şu; Drifter modelinin arka tekeri disk. Dışarıdan komple drifter jant ve fren sistemini getirtebilirsen takılabilir. sonuçta şase aynı şase.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Ev arkadaşımın VN800'ü için çıkma veya uygun fiyatlı sisy bar, motor koruma demiri, yan çantalar ve siperlik bulabilirmiyiz ? normalde orijinal almak gerekirse hepsinin toplamı 1000 TL civarı oluyor ve bu biraz kasıcak.. yakında da bir tura çıkmayı planlıyoruz. yardımcı olursanız sevinirim..
Sezgin KALKAN
A RH+
0554 776 76 64
merhaba,
bu ilana göz atın
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Gösterge hoşuma gitti, fiyatı da uygun görünüyor.En güzel tarafı, benzini de gösteriyor
Benzini nasıl gösterecek orasını anlayamadım. acaba şamandırası falan mı var?
Cumartesi günü yağ değişimi yaptım. castrol power 1 10 w 40 yarı sentetik yağ koydum. içinden çıkan yağ da yeniymiş. Zaten eski sahibi bakımını yaptırdım demişti. Ama olsun marketten streil ambalajda bile olsa sebze meyve alırken yıkamadan yemiyoruz değil mi ? Yaz başı bakımını bitirmiş oldum bu sayede.
Yaptıklarım ;
* K&N Filtre
* NGK CR8E Buji
* Castrol Power1 10W40 motor yağı
* Patlak park lambaları değişimi,
* Orijinal olmayan aynaların yerine orijinal aynaların montajı
* Geniş Oem ayak pegleri yerine ( onlar yüzünden kaza atlattım) HigwayHawk yuvarlak aluminyum peg taktım. Fren pedalının pozisyonu çok yüksek kaldı düşürmek sitediğimde de koruma demirine çarptı (Yan sanayi idi) onu söktüm zaten soldan darbeli idi.
* Şasenin birkaç yerinde ufak boya sökülmeleri vardı sürtünmeden. Rötuşunu yaptım.
Yapamadıklarım Hazirana kadar yapmak istediklerim ;
* Krom parçalarda yer yer lekeler var ne yaptıysam çıkaramadım komple polisaj işlemi
kaplin lastiklerinde yıpranma var. Ebayden gelişi 20 dolar (2. El) civarı TR de 0 ı 100 lira
*Sol debriyaj maneti kırılmış sola yatmadan doalyı kaynak görmüş kaynakçı ters kaynatmış delik kısmı yuakrıda gözüm takılıyor tilt oluyorum
* arka sinyaller orijinal değil onları orijinalleri ile değiştirip plakalığa monte edicem
*Gidon egzos ve koruma demiri için outlaws custom a gidecem
* xenon far
* Lastikler
Bakımdan önceki halimiz
Dün pasta cila işlemi yapacaktım fakat bir gece önce arka tekerime giren akıllı vidadan dolayı günüm kabusa döndü. motorun lastiğini sökmek gerçekten kabus ALLAH kimsenin başına vermesin
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
xenon aküyü zorlamazmı arbetus
bende beyaz ışık var, çok da güzel duruyor
AT, AVRAT, MOTOR...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)