ozaman sökmeyelim motorun üstünden aküyü kulanmasakta
Supermotocular lastiklere havayi kac basiyosunuz??
Ön 29, arka 30 psi. Bunların +/- 1 psi si de olur Emincim. Bu değerleri bizimle 1e1 aynı lastik ebatlarına ve yakın güç/ağırlık oranına sahip WR250X kitapçığından buldum. Daha önce ~25 psi civarında deniyordum. Ama en iyi sonucu bu hava basınçları veriyor diyebilirim. Daha düşük olunca çukur,tümsek ve kaldırım gibi yerlerde lastik çok fazla içeri gömülüyor. Bir de bu basınçlara ilk çıktığında arka teker daha çabuk kitleniyor. Ancak bu lastiğin bayatlığı ve kalitesinden kaynaklı. WR250X lerde fabrika çıkışı Bridgestone lastikler geliyor...
#sürenadam
mümtaz sendeki zincir seside kanımca benimkisideki bir problemden kaynaklanıyor cain gude yediği için altaki kağuçu yemiş ve sonrada demiri kesmiş kesipte demir aşa bükülmese ses zincirden geliyor sanıcağız bende sorunu çözdüm mondialden sipariş etsekte yine kağuçuk bir parça galicekti bende acerbis in cain guide ın çıkmasını bulup aldım ktm uyumlu sipariş etmiştik orginal ktm gelmişti delikleri uymadı yeni versiyonlara uyuor bizimkine uymuyor resimleri paylaştım https://www.facebook.com/media/set/?...0367520&type=3 bakın bakalım nasıl olmuş
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
16 hp olarak bende duymuştum haklı olabilirsin duymuş olmama duyumum doğru olduğunu doğrulamaz görüntü olarak hoş motor ama wr125 te ama araziye yetersizliği kesin
Gençler,,, ve genç kalanlar Ne oldu yav forumumuz sustu felan. Hiç yazmıyoruz artık...
Dün akşam yunus ustayı bizim garaja çağırdım. Artık havalar soğuyor ve geceler karanlı. Kapalı ve ışıklı bir yerde çalışmamız gerek. Epeydir merak ettiğim katalizör işine bir eğildim. O bahsi geçen barça(kornanın yanındaki) yanmamış benzini motor çıkışından alıyor ve karbüratör çıkışına(motor giriş manifolduna) geri veriyor. Ancak bizim gücün düşmesine yol açan şey bu değil aslen.
Önceki egzoz borusunu sökünce olay ortaya çıktı. Egzoz borusunun 2 kısmına da katalizörleri koymuşlar. Bombeler neredeyse hiç belli olmuyor. Ama birini ışık tutarak gördük, ötekini de tel sokarak Yunus usta resimleri upload ederse net olarak konumlarını gösteririz. O kısımları sökmek için egzoz borularını kesmek ve içini boşaltıp tekrar kaynaklamak gerekiyor. Lakin ben şuanda orjinalini bozmayı pek düşünmüyorum. Bir şekilde başka egzoz borusu felan arıyorum. Ama borunun motordan çıkış kısmı felan çok kıvrımlı, cuk diye oturacak bir parça bulamaya bilirim...
#sürenadam
agalar siz susutunuz ben aynen devam bir bayram girdi ölü toprağı serildi foruma bu arada sanırım o parça eğzosu yarmadan da yapılır
Egzoz mu ne katalizörü boru ne arar la moturda.
bildiğiniz gibi bayramda motosiklette akü sıkıntı yaptıydı, bende şarj ettirdim kullandım, ama sıkıntı devam ediyor gideceğim gün akü yine marş basmadı, bende evdeki kesintisiz güç kaynağımı Akü şarj aletine çevirdim şarj ettim kullandım.Nasıl yaptığımı fotoğraf ile anlatıcam daha iyi olur, lastik olayını düşünüyorum bende egzozdan daha önemli pirelli avrupadan getirmeyi planlıyorum bakalım yapabilirsem ucuza getirecem, detaylarını anlatırım bir ara
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
geçmiş olsun mehmet resimleri face atmayı unutmayın aküyü garantiden değiştirte biliyormusun bu arada egzosta ki nesne neyse belkineyse bende çıkartırımda o nesne her neyse katalizör değildir olsa olsa susturucu görevi yapan bir nesnedir belli bir desibeli geçmemesi lazımya ondan dır
Akıt gelsin lastikler. Detaylarını bekliyoruz... Pirelli özel ilgi alanıma girer !
(Buarada "lastik egzozdan daha mühim" şeklinde apaçhi damgasını da çaktırmadan vurdun bize ha )
---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:49 ----------
Dur bakayım, yunus usta fotoları upload etsin de, kuru kuru yazışmıyak. Buarada sevgili tunç, o dediğim şeyleri kesmeden biçmeden sökemezsin. Borunun içine kaynaklı onlar...
#sürenadam
egzosun içindemi borunun içindemi onu bide bana hele
fotoroman tadında bir anlatım ile akü şarj aleti yapımı
evdeki kesintisiz güç kaynağımızı açıyoruz ve içindeki aküyü çıkarıyoruz
kırmızı uç Akümüzün + ucuna siyahda - ucuna bağlayıp cihaza elektirk verip cihazın açma düğmesin açımayı unutmayın , motosiklet aküsünü 6 saatte , araba aküsünü 2 günde şarj etti.denenmiştir.(cihaz 600Wattlık, eğer cihaz büyükse daha hızlı şarj eder.)
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
Adamın evinde "kesintisiz güç kaynağı" var yaw.... Hiç kesilmiyormuş güç, hiç bitmiyormuş!
Xtreme Power ,,, Forever !!!
#sürenadam
60 dan sonrada daşaklara bağlarız artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------
poti yuti egzosun resimlerini koydu artık bir bakıp son ayar retuşları yaparsın
akü ile ilgili aynı problemi bende yaşadım. benim motor da yaklaşık 1 ay kullanılmamıştı. kontağı çevirdiğimde ışıklar yanıyor fakat marşa bastığımda yeterli güç üretmiyordu(ilkinde çok hafif ikincisinde ise hiç iletmiyordu). akü yü ölçtüğümde sabit 14volt değer veriyordu(akü 12V6AH lık). voltajda bi problem olmadığına göre akü de daha ekmek var deyip söktüm, aynı şekilde güç kaynağına bağlayıp bütün gece şarj ettim. sabah taktığımda ikinci marşta çalıştı. kış da geldiğinden rölantiyi de biraz yükseltim, güzel oldu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)