Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Cub LF100-A

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    28 Mayıs 2013
    sa benm motorum da bi arıza var ben daha yeniyim pek bişi bilmiyorum sana bişi sorabilirmiyim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Karlıyollar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Malesef Yok :)
    Motorda 4.vitesten boşa atılıyor mu ?

  3. #43
    sabiht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    BURSA
    Motorlarda vitesler sıralı gider; 1- boş 2 - 3 - 4 - 5 diye... Boşa atarken de 5-4-3-2-boş-1 diye sıralı yapmanız daha uygundur 4 den 1 e sıralı inmeniz daha uygun olacaktır, aksi takdirde hem motora zarar verir, hem de tehlike yaratır...

  4. #44
    Karlıyollar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Malesef Yok :)
    Genelde cuplarda 1-2-3-4-N-1-2 vs şeklinde olur yarı otomatik olduğu için ondan sormuştum )
    Lifanda atılmıyor diye duydum ama kesin mi bilmiyorum .

  5. #45

    Üyelik
    06 Eylül 2014
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    lifan tay 100 - 2012 / emisol 2014 / artık yok :)
    2. viteste 130 yapan arkadaşlara hayret ettim, benim lifan 3'te 60-65 zor yapıyor. 4e alıp 70km hız ile titreşimsiz rahat kullanabiliyorum. ama 70den sonra devirlenmiyor. bayır aşağı olsa devirlenir ama düz yolda 70i geçemedim.

  6. #46
    ineada - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2017
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial 150 Vulture,Lifan Glint 100,Yuki YK-25L
    lifan glint 100 herşeyi ile harika motor 5000km deyim hiç bir sorun yaşamadım ,çok çok az yakıyor ,şişme yapmıyor,ilk 1000km açılmada zorlamayın

  7. #47
    Asil.KurT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2011
    Şehir
    Soma
    Motosikleti
    1992 MZ - Skygo 125 - LifanTay100cc - Arora Verano
    Merhaba arkadaşlar bende 100 cc Lifan tay var şuan 2014 de sıfır almıştım üzerindeki her şey orijinal. 25 bin km de şehir içi işe gidip gelmek için kullanıyorum çok nadir şehi dışına çıkmışlığım var oda tek seferde yaptığım yol 150 KM gidiş 150 dönüş toplamda 300 km dir. bunu da ilk aldığımda yapmıştım.
    Çekişten çok düştü, tek başıma rampa da 40 km hıza düşüyor ve arabalarla sıkıntı yaşıyorum.
    Öncelikle ne yapmam gerekiyor?
    Sanırım Kompresör de azalma var neden olabilir nasıl çözülür?
    Ayrıca son hız yokuş aşağı en fazla 110 Km eskiden 120 yapıyordu! düz yolda şuan son hız 80 km hız.
    Şimdi sadece dişlileri değiştirsem yine rampa da fayda etmez diye düşünüyorum sonuçta kompresör zayıf.
    Piston silindir vs değiştirmek mi çözüm olur? değişecekse hazır el atmışken 110cc olarak değiştirsem daha iyi bir çözüm olmuş olur mu?
    Bu arada zincir dişlilerini de değiştirmeli miyim?

    Lütfen bilgisi olanlar yorum yaparsa çok sevinirim?

  8. #48

    Üyelik
    09 Haziran 2021
    lifan tay 100 motorsiklet için subap ayar ölçüleri verebilecek var mı acil lazım

  9. #49
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Alıntı çinlimotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lifan tay 100 motorsiklet için subap ayar ölçüleri verebilecek var mı acil lazım
    Lifan fabrikanın telefon numaraları:

    +90 380 536 5364

    +90 380 536 5365

    Motosun Bursa'nın telefon numarası(lifan servisidir):
    0224 256 6636

  10. #50

    Üyelik
    10 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul-Van
    Motosikleti
    honda cm125t ve kuba dragon 110cc
    3 sübaplı modelse ben 0.08mm emme, 0.1mm egzos ayarlıyorum sıkıntısız çalışıyor.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler