Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Cub LF100-A

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    11 Haziran 2012
    İyi bunu öğrendiğim de iyi oldu. http://www.rialli.com/urunler/motors...sa-beyaz-isik/ linkindeki xenon far

    bir de

    http://www.rialli.com/urunler/motors...tasi-52-litre/ linkindeki çanta

    bizim lifanlara olur mu acep?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    peacetrain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2012
    Şehir
    Ankara
    Fiyatlar gerçekten çok ucuzmuş, biraz daha kaliteli yapsalar, herkes sahibi olabilecek...

  3. #23

    Üyelik
    10 Ekim 2012
    bende lifan 100 tay kullanıcısıyım. 2012 model 3200 kmde. Ve su ana kadar hic sorunu olmadı. Cok memnunum. Çok seri ve yakıt cok uygun. Öneririm

  4. #24

    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Benim de öyle model 2012 renk siyah.
    Kilometre 1850
    Durum: Maşallah

  5. #25
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    Çok memnunum motordan ...
    Dört teker bedenini, iki teker ruhunu taşır...

  6. #26

    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Yahu iyiki almışım.

    şu an 2350 km.

    Durum: Yine maşallah.

    Arkadaşlar km 'si geldiğinde yağ değişimine dikkat edin. Motorun ömrünü belirleyen en önemli etken periyodik yağ değişimidir.

    Elinizden geldiği kadar yüksek devir kullanmayın. Hız yapmayın. Bol keyifli ve güvenli sürüşler.

  7. #27
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    Zenon far taktırdım daha güzel bi hava kattı motora tavsiye ederim bide performans egzoz taktırdım abartı bi sesi yok düzgün bi egzoz tavsiye ederim motoru güzelleştirmek açısından



    Uploaded with ImageShack.us




    Uploaded with ImageShack.us
    Dört teker bedenini, iki teker ruhunu taşır...

  8. #28

    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Maşallah. Güzel olmuş. Kaça mal oldu onlar hakkında da yazar mısınız?

    Yalnız şunu söyleyeyim 3000'e dayandı. Taş gibi motor maşallah.

  9. #29
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    Motor güzel zaten cuplar arasında en güçlüsü en az yakanı ve en hızlısı Lifandır.

    Kaça mal olduya gelince zenon 100 tl dikkat edin zenon diye güçlü beyaz ampul takanlar olur Tüplü zenon baştan sönük yanar sonradan parlar piyasada en ucuzu genelde 80e fln bulunabilir. Egzoza gelince egzoz fiyatları çok değşio ben abart yaptırcaktım 80tl dediler orjinal egzozu bozmaktansa 40 daha veririm performans alırım orjinalide durur elimde diye düşündüm. Orjinal egzozları 180tl bunların 40lira için bozmaya deymez diye düşündüm ve aşağı yukarıda fiyatları böyle 100-130 arası oynuyo kalitesine göre...
    Dört teker bedenini, iki teker ruhunu taşır...

  10. #30

    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Teşekkürler.

  11. #31
    sabiht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    BURSA
    Mayıs 2012 den beri Lifan 200-GY Cross modelini kullanıyorum. Şu ana kadar bir problem yaşamadım. Periyodik bakımını zamanın da yaptırdım. Yakıt durumu gayet ekonomik, yaşım gereği çok sürat yapmadım, ama 100 km hız rahat yapabiliyor, o da benim için fazlasıyla yeterli, orman içi ve arazi performansını zorlamadan denedim ve çok hoşuma gitti...Özetlersek; motorun sahip olduğu limitleri aşırı zorlamazsanız günlük kullanım ve gezi motoru olarak bence yeterli...
    Sabih TÜZEM
    Lifan Emisol 150

  12. #32

    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Güzel motosiklet. Yaşınız kaç? Kilonuzu da yazar mısınız?

  13. #33
    sabiht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    BURSA
    Günaydın... Sanalomer bana soruyorsan, yaş 51 kilo 77...
    Sabih TÜZEM
    Lifan Emisol 150

  14. #34

    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Alıntı sabiht adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın... Sanalomer bana soruyorsan, yaş 51 kilo 77...
    Teşekkür ederim. Evet, yaşınızı ve kilonuzu motorla olan uyumunuz açısından sordum ve 200'lük lifan'ın 77 kilo ağırlığa sahip bir sürücüyle arazi şartlarında verdiği sınavı da başarılı buldum. Motorsikletlerin çekişi siz de takdir edersiniz ki sürücünün kilosuyla çok ilintilidir.

    Yani kısaca 200 'lük lifan güzel motormuş. Bunu sizin deneyiminizle de bir kez daha anlamış olduk.

  15. #35

    Üyelik
    28 Nisan 2012
    sa arkadaşlar bunların çekişi hakkında bilgi verebilirmisiniz

  16. #36

    Üyelik
    11 Haziran 2012
    motorun çekişi gayet iyi. Yakıt parformans açısından da gayet iyi motor. Lifan alıp da memnun olmayana daha rastlamadık.

  17. #37
    Karlıyollar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Malesef Yok :)
    Alıntı EsesLifan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor güzel zaten cuplar arasında en güçlüsü en az yakanı ve en hızlısı Lifandır.
    Bunu neye göre söylediniz ? Tüm cupları kullandınız mı ?
    125lik cuplarda var Geçen bir arkadaş video koymuştu 0-100 km/h hızlanışı kötüydü.

    (eseslifan bu paragrafı kullanıcılardan duyduklarıma göre yazıyorum)Bide motor 120-130 görüyor diyenler var zaten motorun sitesinde max hız 70 yazıyor.Adam ürettiği motorun gittiği son hızı yazıyor.
    Benim kubada 120 görüyor ibrede ama ibre 20 km/h fazla gösteriyor.Gpsde aslında 100 oda yokuş aşşarı 100lük cupların son hızı 80-90 km/hdir.Yokuş aşşarı 100 olabilir.
    PowerGarage bunu beğendi.
    Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.

  18. #38

    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Düz yolda rüzgar önüdeyken 105 gördü.
    Dönüşte rüzgar arkamda iken 120 gördü.
    Kilom 64.

    Yani ortalama 112 km/h yapıyor.
    Bunları deneme amaçlı yaptım. Her zaman hız yapmam. Lütfen dikkatli olun.

    Bu arada, 4250 km 'ye geldi. Maşallah gayet iyi. Ben ortalama 1300 km'de bir yağ değiştiriyorum ve her değişim sonrasında motorun sesi fark ediyor. Daha akıcı çalışıyor. Yağ değişimine dikkat edin. Belli periyotlarla frenlerinizi ve zincirinizi kontrol ettirmeyi unutmayın. Bakımsız motor tehlikelidir.

    İyi sürüşler. Saygılar.

  19. #39

    Üyelik
    20 Temmuz 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 (2013)
    Alıntı Karlıyollar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu neye göre söylediniz ? Tüm cupları kullandınız mı ?
    125lik cuplarda var Geçen bir arkadaş video koymuştu 0-100 km/h hızlanışı kötüydü.

    (eseslifan bu paragrafı kullanıcılardan duyduklarıma göre yazıyorum)Bide motor 120-130 görüyor diyenler var zaten motorun sitesinde max hız 70 yazıyor.Adam ürettiği motorun gittiği son hızı yazıyor.
    Benim kubada 120 görüyor ibrede ama ibre 20 km/h fazla gösteriyor.Gpsde aslında 100 oda yokuş aşşarı 100lük cupların son hızı 80-90 km/hdir.Yokuş aşşarı 100 olabilir.
    Mondialin 125lik cup motoru var kalkışı iyi yaparsan kalkışta geçemiyor lifanı düz yolda zaten hiç bi şansı yok her seferinde arkamda kaldı. Lifanın beygiri biraz daha yüksek muadillerine göre buda uzun yolda avantaj sağlıyor ama vites araları biraz uzun diğer cuplara göre buda kalkışta biraz hantal yapıyor mondialin 100lük cupları vites araları kısa ve daha hafif lifanlara göre buda kalkışlarda daha seri olmasını sağlıyor. Yani lifan düzde ve bayırda daha güçlü ve hızlı ve daha kaliteli olduğu ortada.

  20. #40

    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Bende inş. yakında lifan alacam tavsie edermisiniz ne yanı iyi ne yanı kötü?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------

    yakında inş. bende bu motoru alacam kimler önerio bunu hangi yönü iyi hangi yönü kötü motorun ?


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler