Arkadaşlar merhaba,
Çok sevdiğim motorumu askerlik nedeniyle satıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kymco-aksesuarli-emsalsiz-temizlikle-kappa-canta,sava-lastik-drpulley-140905631/detay/
Merhaba,
Bu baslikta yazilan tum postlari okudum. Genel olarak scooterin suspansiyon probleminden bahsedilmis. Bir de orjinal lastiklerin cok kotu oldugundan. Ben 2 hafta kadar once City 125 aldim. 2011 model 7000kmde yipranmamis bir makina. Acikcasi burada yazilan suspansiyon meselesine katilmam mumkun degil. Motor 7000 de oldugu icin midir bilmem, ama ben suspansiyondan son derece memnunum.
Lastikleri kuru zeminde test ettim bayagi. Bugun de islak asfaltta yagmurda esimle beraber kisa bir gezintiye ciktik. Tabiki daha onceki tecrubelerim geregi dikkatli ve yavas gittim. Ve herhangi bir sorunla karsilasmadim. Acaba islak zeminde cok mu limitleri zorluyor diger arkadaslar ?
Suan mobilden yaziyorum. En kisa surede daha uzun bir postla tecrubelerimi paylasacagim. Sevgiler.
İyi akşamlar arkadaşlar genelde sadece okumakla yetiniyorum nisan ayında ikinci el bir agility aldım gayet memnunum kayışı değiştirmek istiyorum süresi ne kadardir orjinali mi iyidir yoksa bi marka tavsiyeniz var mi ilk scooter tecrübem bundan önce vitesli vardı böyle derdi yoktu :-)
Kayış meselesi kullanım tarzına, yük durumuna vs. göre değişmektedir.
Kayışı kontrol etmek lazım belli sürelerde. Kayışta çatlak, fazlaca incelme, ipliklerinin çıkması vs. durumlar gözlemlenmeli.
15 bin km'de sattığım Agility'nin kayışı iyi durumdaydı mesela. 20-22 bin km'ye kadar giderdi muhtemelen. (düzgün kullanırım motoru genelde)
Agility 125'in orjinal kayışı Bando marka. (Kodu: 23100-KEC4-9000)
Alternatif olarak:
Dayco 8172k kevlar 800x20x30x9.6
City 125'in aynı mıdır bilmiyorum. Aynı olma ihtimali yüksek.
Agility'nin üstündeki Bando'nun ebatları yanlış yazıyor kataloglarda. Kymcoforum'da da belirtmiş bir kullanıcı bu durumu.
Dayco'daki verdiğim ebat bizzat Agility 125'in kayışı. Sanayideki kayışcılara Dayco 8172k derseniz size bu kayışı temin ederler. Arkadaşım kayış işi yapıyor oradan biliyorum.
Selamlar.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
[QUOTE=asm;3190136]Kayış meselesi kullanım tarzına, yük durumuna vs. göre değişmektedir.
Kayışı kontrol etmek lazım belli sürelerde. Kayışta çatlak, fazlaca incelme, ipliklerinin çıkması vs. durumlar gözlemlenmeli.
15 bin km'de sattığım Agility'nin kayışı iyi durumdaydı mesela. 20-22 bin km'ye kadar giderdi muhtemelen. (düzgün kullanırım motoru genelde)
Agility 125'in orjinal kayışı Bando marka. (Kodu: 23100-KEC4-9000)
Alternatif olarak:
Dayco 8172k kevlar 800x20x30x9.6
City 125'in aynı mıdır bilmiyorum. Aynı olma ihtimali yüksek.
Agility'nin üstündeki Bando'nun ebatları yanlış yazıyor kataloglarda. Kymcoforum'da da belirtmiş bir kullanıcı bu durumu.
Dayco'daki verdiğim ebat bizzat Agility 125'in kayışı. Sanayideki kayışcılara Dayco 8172k derseniz size bu kayışı temin ederler. Arkadaşım kayış işi yapıyor oradan biliyorum.
Teşekkür ederim cevabın için aldığımda göstermiştim motoru bu sezon gider demişlerdi zaten ne zaman değişti belli değil 6bin km kadar yapmışım yeni sezona değiştiriym diyorum bu gün servise sordum 97 lira dedi 40 da işçilik dedi ama servise pek güvenmiyorum çin mali bi kayış takmasın sonra orjinal olduğunu nasıl anlarım.
Servis ürünü kendi ambalajından çıkarıp takar muhtemelen.
Kayışı takmadan önce de size göstermesini istersiniz.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Teşekkür ederim tekrar yada direk kendim dayco kayış alayım kalite aynı olacaksa motoru zaten servise götürmüyorm yapabildiklermi kendim yapıyorum .
Rica ederim.
Ben de Agility'nin bakımını hep kendim yaptım. Hatta herşeyiyle kendim ilgilendim.
Varyatör temizleme, kayış sökme, karbüratör temizleme, subap ayarı vs.
Zamanla bunlar için alet edevat da temin ettim.
Çetrefilli gelecek işler de yerine göre 20-30 TL verilerek bir ustaya yaptırılabilir.
İnsan biraz da motosiklete binmenin yanında onunla uğraşarak keyif alıyor.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Benim motorum 12.000 'e yaklaşıyor süspansiyonda iyileşme namına değişen hiçbir şey yok. Taş gibi. Ama insanların beklentisi ile tecrübeleri arasında değişip duran bir durum bu. Ben yoldaki en ufak pürüzü popomda ve belimde hissediyorum. Arka süspansiyon ayarları en sonda bir de... Bana çok kötü geliyor.
Üzerinde gelen Kenda marka lastikler naylon lastik olarak geçiyor. Kuru zeminde öyle bir sıkıntısını gördüğümü hatırlamıyorum açıkçası. Fakat sakın herhangi bir ıslaklığa denk gelmeyin...! Yağmurlu havalarda ben de öyle dişe dokunur bir sıkıntı yaşamadım. Bir iki hafif kaymanın dışında. Çünkü temkin ve dikkatimi 10 katına çıkararak yol alıyordum. Ama takdir edersiniz ki kuru zeminde bu kadar dikkatli olunmuyor. Size şöyle bir anımı çok kısa anlatayım. Henüz 2000 km'lerdeyken bir sola dönüş yapmak istedim. Şans bu ya, dönebileceğim açı dar ve kaçacağım yer yokken tam yolumun üzerinde bir su birikintisi vardı. Üzerinden yavaşça geçerken, gazı daha açmadan bile, kayıp yanlamaya başladı motor... Burada hiçbir limit zorlama yok. Siz siz olun dikkatli gidin...
Beyler yakıt tüketiminiz ne alemde ? Ben 10 TL ile 40 km yapabiliyorum. (125 City)
Arabam ile aşağı yukarı aynı değerler bunlar...
Foruma pek uğrayan olmuyor anlaşılan :-)
Agilitye siperlik camı taktıran var mi acaba nasıl oluyor faydası oluyor mu asm abimiz yapmış galiba geçmişte gördüm ama da çok dekor için gibi.
slm arkadaslar Agility City 200 i almayı düşünüyorum sıfır 6000 butcem var silivri zeytinburnu arasında kullanıcam 65 km gidiş 65 km geliş sorun cıkarırmı artıları eksileri nelerdir kullananlar yarımcı olsunlar boy 1.75 kg 62 rodajıda bu guzergahta yapmayı dusunuyorum sorun olurmu daha once kanuni bobcat 150 bisan mondial 150zc çin malları kullanmıslım var ama kısa mesafelede maksimum 10km
Agility 125'de bugüne kadar kullandığım yağlar ve puan olarak yorumum:
Motul 7100 10w40 Tam sentetik: 10/10
Motul 5100 10w40 (Yarı sentetik diye biliyorum): 9/10
Shell Advance AX7 10w40 Yarı sentetik: 9/10
Castrol Power1 Scooter 10w40 Yarı sentetik: 8/10
Servis kitapçığında biliyorsunuz 15w40 öneriliyor. 10w40, 15w40'a nazaran soğuk başlangıçta daha akışkan. Özellikle şuanki gibi havalarda motor daha çabuk çalışıyor. Motor ısısı 100 dereceye vardığında iki yağın da akışkanlık değeri 40 zaten.
Yukardaki yağlar dışında motor garanti kapsamındayken servis tarafından 20w50 gibi yağlar konduğu da olmuştu. 50'lik değerler (10w50, 15w50, 20w50) scooter için yeterince akışkan değil ve bence performans kaybına sebebiyet veriyor. Ağustosun öğlen güneşinde çift kişi bayır biyerde saatlerce dur kalk yapacaksanız iş görecektir 50'lik yağ. Onun haricinde bu değeler Agility gibi bir scooter için fazla. Ayrıca rodaj sonrası mümkünse full sentetik yağ kullanın. Mineral yağ rodajdan sonra tam performans vermiyor. Yukarda yazdığım Motul 7100 full sentetik. Bir diğer alternatif Shell Advance Ultra (bir sonraki sefer deneyeceğim yağ bu olacak zaten. Şuan Advance AX7 var).
Sentetik yağlarda buharlaşma çabuk olur. Bu tarz bir yağ kullanıyorsanız arada sırada yağınızı kontrol edin.
Edit: Bu arada benzin değelerinizi litre / 100 km olarak yazarsanız bu mesajları yıllar sonra okuyan kişiler bile yakıt sarfiyatını kolaylıkla anlayabilir. Bendeki Agility'nin bugüne kadar yaktığı minimum değer 1.7L/100km. Maksimumu 3.8L/100km. Ortalamam 2.6-3L/100km arası seyrediyor.
Arkadaşlar herkese merhaba.Motosikletimde saat çalışmıyor.Bir anda kayboldu sorun neden kaynaklanıyodur acaba bilen varmı?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)