Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Kymco Xciting 500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    berkforce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Şehir
    ist.göztepe
    Motosikleti
    vfr 800











    KYMCO XCITING 500
    Motor tipi: 4 zamanlı, 4 subaplı DOHC
    Motor hacmi: 498.5 cc
    Maksimum güç: 37 HP 7500 d/d
    Maksimum Tork: 37.1 Nm 5000 d/d
    Şanzıman: CVT Ateşleme tipi: CDI
    Ölçüler: 2250/810/1450
    Boş ağırlık: 215 kg
    Yakıt kapasitesi: 12.8 lt Karma Yakıt: 5.13 lt
    Frenler ön/arka: 260 mm çift disk / 240 mm tek disk
    Ön tekerlek ölçüsü: 120/70-15
    Arka tekerlek ölçüsü: 150/70-14

    Distribütör firma: Silkar Otomotiv San. ve Tic. A.Ş.
    Distribütör firma iletişim: www.kymco.com.tr

    arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba bildiğiniz gibi kymco markası uluslararası teknolojik mühendislik ve yenilikçilik konusunda birçok marka ve modele yedek parça üreten adını böylelikle dünyaya duyuran firma olarak karşımıza çıkmıştı. yenilikçi ve sportif tasarımlarıyla kısa sürede dünyada adını sıralı markaların yanında yukarıya taşıdı. forumumuzda xciting 500 kullanıcıları başlığı adı altında bigi düşünce paylaşım çercevesinde xciting 500 kullanıcılarının bir arada olup yararlı bilgilere ulaşabilecekleri düşünüyorum.

    öncelikle benim kullacısı olduğum xciting 500 e arka bagaj taşıyıcıyı nereden kolay ve hızlı ulaşabilirim sorusunu sorarak konuya gireyim.
    Rüzgar gibi geçti


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    berkforce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Şehir
    ist.göztepe
    Motosikleti
    vfr 800
    xciting 500 r modeli 2007 yılı sonu satışa sunulmuştu enjeksiyonlu motor kullanılması şasenin ve granajların makyajlanmasıyla beraber gösterişine gösteriş katmakla kalmadı birazda performans sundu. yenilenen teknolojik yenikliklerle beraber maxi scooter larda daha fazla elektronik aksamın olması dejavantajmıdır bilinmesede uzun ve yorucu yolcuklarınızda alet edevat yerine elektronik malzemeler taşıyayacağımıza benziyor gelecekteki motosiklet dünyası siz nedersiniz....









    Rüzgar gibi geçti

  3. #3
    xciting2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Xciting500
    Merhaba arkadaşlar.Bende cbf 150 mi satarak 2005 model 15.000 kmde çok temiz bir xciting500 aldım...motosikletimden çok memnunum.gerçekten çok kaliteli bir motosiklet ve yıllarca binebileceğim bir motosiklet

  4. #4
    berkforce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Şehir
    ist.göztepe
    Motosikleti
    vfr 800
    yollarınız hep açık olsun arkadaşlarım......sizlere kendi motorumla çektirdiğim 1 resim sunmak istiyorum..

    vlknsyrn bunu beğendi.
    Rüzgar gibi geçti

  5. #5

    Üyelik
    02 Ekim 2010
    selamlar
    500i nin şehir içi yakıt tüketimi ne kadardır?
    tşekkür ederim.

  6. #6
    ezme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha XSR 900
    ben son kampanya ile xciting 500i R almayı planlıyorum! samimi bir şekilde artı ve eksileri nelerdir yazar mısınız? pazartesi alım işlemini kesinleştiriceğim, yorumlarınız benim için çok kıymetli!
    07 EEE 31

  7. #7

    Üyelik
    02 Ekim 2010

    Merhaba!!!

    Arkadaşlar bir süredir maxi scooter sevdası aldı gitti bende. Siteye bugün üye oldum. Xciting 250i çok hoşuma gitti ama biraz bütçemi aşıyor. Bugün Şirinevlerde 500Ri yi inceledim, muhteşem bir cihaz gerçekten. inşaallah ben de birgün xciting sahibi olurum. Saygılar.

  8. #8
    sentepeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    tracer 700
    gerçekten bu maxsi scutur sevdası beni öldürür.
    150 lik mondialle başladım
    sonra ybr 125 aldım ve şuan ikisinide sattım
    motorsuzluk çok kötü bişey
    allah düşmanıma vermesin
    50 likte olsa binmek istiyor insan
    500 lük te fena olmaz yani ama ankarada pek fazla motora para yatırmaya gerek yok
    şuaan nerdeyse kar yağacak okadar soğuk yani..

  9. #9

    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kymco xciting 500
    selamlar xciting kullanıcıları bende xciting 500 ümle aranızdayım


    Uploaded with ImageShack.us

  10. #10
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Arkadaşlar yakıt 5üketimleriniz hakkında bilgi verebilirmisiniz?
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  11. #11
    ezme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha XSR 900
    5,4-5,8 lt arası yakıyor 100 km de.
    Arkadaşlar başlığı canlandıralım! Ben aldım motoru hatta 5500 km yol bile yaptım... 3500 km de üstünde gelen orjinal lastikleri (maxxis) çıkarıp Bridgestone lastik taktım. Çok değişti motor. Öneririm size de.
    07 EEE 31

  12. #12
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    ARKADAŞLAR XCİTİNG 500 Ü SATIYORUM 2005 MODEL SADECE 3470 KM DE..
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0752709/detay/
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  13. #13

    Üyelik
    24 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul / Üsküdar
    Arkadaşlar Selam Bende Kymco almayı düşünüyorum. 500 100km de ortalama 5.5 lıtre yakıyorsa sızce cok fazla değilmi. Neredeyse araba kadar yakıyor. Ayrıca downton 300 hakkında kımse bilgi verebilir mi?
    Levent DAĞTAŞ

  14. #14
    ezme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha XSR 900
    5,5 lt/100 km yakıtın çok uygun olduğunu söylemek hata olur ama çok da fazla değil! cbf 500 kullanan bir arkadaşım var, aynı yakıyor. Downtown da fena bir motor değil hatta tasarım anlamında xciting den daha genç bir motor. Altın elbiseli adam da test etmişti Barkın ve fena bir motor olmadığını söylemişti özet olarak! Ama vergi muhabbetinden dolayı çok büyük bir fark kalmıyor 500 le arasında ve anlamsızlaşıyor downtown almak! Downtown alacağıma xciting 250 alırım gibi geliyor bana! Bu arada performans anlamında 160 kg gibi bir agırlığı olduğunu ve iyi bir 300 cc motoru olduğuna göre pek bana performans anlamında geri kalmaz gibi geliyor xciting 500den!
    07 EEE 31

  15. #15
    canemret - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Arkadaşlar merhaba,
    İlk kez 2 sene önce scooter sahibi olmuştum.Araba delisi bir adamdım fakat 2 senedir kuduruyorum motor almak için.Şu an ikilemde kaldım xciting 250 mi 500 mü.Yakıt ve bakım masrafları nasıldır.Okuduğummkdarıyla 250 tabikide yakıt konusunda daha avantajlı.Daha çok şehir içi kullanmayı düşünüyorum Fakat havalar ısındıkça hafta sonları istanbul dışıına çıkmayı planlıyorum.250 lik uzun yolda problem çıkarırmı.yani durmadan kenara çekip dinlendirmem mi gerekir.
    500 lük motorda sonuçta şehir içi büyükçekmece - İstinye arası gidip gelmede çok kısa olurmu.
    Yardımcı olursanız sevinirim..
    Saygılar

  16. #16

    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    Alıntı canemret adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    İlk kez 2 sene önce scooter sahibi olmuştum.Araba delisi bir adamdım fakat 2 senedir kuduruyorum motor almak için.Şu an ikilemde kaldım xciting 250 mi 500 mü.Yakıt ve bakım masrafları nasıldır.Okuduğummkdarıyla 250 tabikide yakıt konusunda daha avantajlı.Daha çok şehir içi kullanmayı düşünüyorum Fakat havalar ısındıkça hafta sonları istanbul dışıına çıkmayı planlıyorum.250 lik uzun yolda problem çıkarırmı.yani durmadan kenara çekip dinlendirmem mi gerekir.
    500 lük motorda sonuçta şehir içi büyükçekmece - İstinye arası gidip gelmede çok kısa olurmu.
    Yardımcı olursanız sevinirim..
    Saygılar
    Öncelik le merhaba.
    250cc tam bir şehir içi motoru diyebilirim. Yakıt konusunda hiç bir endişeniz olmasın ama uzun yol için aynı şeyleri pek söylemem mümkün değil.
    Geçen sene 2 defa İstanbul - Gelibolu yaptım. İlk gidişim çok eğlenceli geçti diyebilirim, çünkü motorum ile ilk uzun yolumdu ve nasıl geçtiğini pek anlamadım. ama 2. gidişimde aynı şeyleri pek söyleyemem. Çok sıkıcı gelmişti yol, heleki istanbula geri dönmem gereken saate yetişmem gerekiyordu ki maalesef çok sıkıntılı geçti. Tabi kadran ne gösterirse göstersin 250cc 140km hızda devir kesiciye giriyor ve daha sonrası gitmiyor.
    500cc öncelik le kısa cam oluşundan uzun yolda rüzgar almak kaçınılmaz oluyor. Tabi bunun için alternatif givi markasının camları var ama ben orjinal camını kullanıyorum. Şehir içi yakıt tüketimi 250cc ye göre daha fazla. Ama performans inanılmaz derecede mükemmel. Hele ki sürekli uzun yol yapacaksanız 500cc öneririm. Ama sürüşlerinizin çoğunluğu şehir içi kullanım ise 250cc tercih etmenizi öneririm.
    250cc bakımlara her 2.000km'de giderken 500cc 6.000km'de gidiyor. Ortalama baz alırsak bakım ücretleri 80-100tl arasında.

  17. #17
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    aynı yazıyı burayıda yapıştırayım bilginiz olsun kendi konumda aynısını yazdım


    son gezimden yakıt durumu kullananlar şikayetçi değilde kullanmayan daha çok şikayetçi hal böyle olunca millet korkuyor çorlu iğneada gidiş dönüş330 km yol yaptım şehir içi dahil düzlüktede kısa aralıklarla yapıştırdım 150 km gibi iki kere benzin aldım buda 4.17 tl x 9.1 litre=38 tl 4.30 tl x 9.75 litre=42 tl toplam 70 tl motor full yüklü ikimiz 150 kg ve küçük bir çadır iki battaniye iki yastık ve gerekli kamp malzemeleri bir miktar sebze meyve ve kahvaltılıklar 100km ye 5.7litre yani km ye 21 kuruş harcamışım yolu bilmeyene yazayım karadeniz bölgesi dağlık bol virajlı dik yokuşlar ve inişlerle dolu sürat yapamayacağınız yol bu arada 251 mz iki kişi 65 tl benzin harcadı aynı yolda beraber siz buna göre kıyaslayın bence kesinlikle cok yakmıyor

  18. #18
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    xciting 500 aldık ama buradaki sayfa gözden kaçmış. hemen bende varım diyor ve sayfaya abone oluyorum. nice güzel paylaşımlar dileği ile.

  19. #19
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    yeni birkaç resim atıp ufak fakat önemli ayrıntılara değineyimhttp://www.motosiklet.net/forum/moto...tml?highlight=

  20. #20
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    biraz renk katalım.
    2005 yılından buyana satılan bir modelin kullanıcıları garanti sorunu olmadığından yetkili servislerden uzaklaşıp tanıdık servislere geçmiş veya kendi bakımlarını kendileri yapmaya başlamıştır düşüncesi ile kymco Xciting 500 scooterin LBA02 model motorunun sipob ayarlarını sizinle paylaşmak istiyorum.



    resimden de anlaşılacağı gibi emiş ve eksoz siboblarının ayarı 0.1 dir. resime detaylı bakarsanız, krank pozisyonunda nasıl olması gerektiği görülüyor.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)